test
Autor: Gość
2011-02-19 12:01:54
Ostatnio jestem pacjętką doktora w przychodni Źródło Marii w Gdyni Karwinach i uważam go za fachowca w otolaryngologii.
Od razu widać jego profesjonalizm i zaangażowanie w leczeniu pacjetnów. Mówię tu nie tylko o sobie, bo prawie na każdej wizycie- a byłam przyjmowana dodatkowo- znajdowałam się równocześnie z inną osobą w gabinecie i byłam świadkiem jak Pan doktor podchodzi do pacjenta, jak wyjaśnia, jak przepytuje- by ustalić jak najtrafniejszą diagnozę, zaleca leczenie, tłumaczy na czym polega i daje skierowanie na kolejną rejestrację (oczywiście wcześniejszą) by móc zobaczyć efekty zaproponowanego leczenia. Muszę przyznać, że jest to jeden z niewielu lekarzy jakich znam, tak konkretny i fachowy. Może komuś się wydawać, że jest nie miły- może jest takie wrażenie ponieważ doktor przyjmuje bardzo dużo pacjentów poza rejestacją główną- tj. dodatkowo i nie ma czasu zwracać uwagi na to czy dla kogoś jest miły czy nie. Poza tym- ma leczyć a nie uśmiechać się i głaskać. Ludzie - czy wy tego nie rozumiecie, dlaczego są opużnienia, m.in. ponieważ Pan doktor przyjmuje pacjentó dodatkowo poza rejestracją, a mógłby każdego z tych dodatkowych prosić aby przyszli w termninie rejestracji normalnej czyli np. za m-c. Wtedy wszystko byłoby na czas i dla doktora lepiej, bo miałby czas złapać oddech. Poza tym, doktor nie tylko przyjmuje pacjentów, ale również wypisuje dokumentację do każdego przyjetego pacjęta- proszę zwócić uwagę będąc następnym razem w gabinecie ile czasu to zajmuje. Tłok to nie wina lekarza tego czy innego, ale wina systemu, NFZ i tych,którzy rządzą służbą zdrowia. Proszę zauważyć, że przychodni zabrano specjalistów- był jeszcze jeden laryngolog, był dermatolog- nie ma- znowu się kłania NFZ. A taki lekarz- nie jest taśmą produkcyjną- też musi odpocząć- szczególnie jak robi zabiegi- niekiedy bardzo poważne- a tu taśma, bo przyjmuje dużo dodatkowo- wielokrotnie byłam świadkiem. Jednak i w pewnym momencie trzeba komuś odmówić, bo się nie da-no chyba że by przyjmował po 3, 4 osoby na raz w gabinecie. Ludzie myślcie. To nie taśma produkcyjna jak na niemym filmie z Charlie Chaplinem.
W ogóle nie rozumiem stwierdzenia "sztuczny tłok". Jak lekarz może robić sztuczny tłok- ludzie są fikcyjni czy co? Jakiś absurd w poprzedniej opinii.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 
.

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin