test

Opinie o Agnieszka Kamińska, lekarz, Kiekrz

Korzystałeś z usług Agnieszka Kamińska, lekarz, Kiekrz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2013-01-23 20:55

Wizyt: 368
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
23.01.2013 (5 lat temu)
23.01.2013 (5 lat temu)

Agnieszka Kamińska, lekarz, Kiekrz

Opinia o Agnieszka Kamińska, lekarz
Kiekrz

Pani doktor jest niezdecydowana. Poza tym leczy wyłącznie objawowo i nie stara się dotrzeć do przyczyny choroby. W związku z tym wracaliśmy do niej ciągle z tym samym, a ona wciąż zapisywała ten sam zestaw leków, niewiele się zastanawiając. Już do niej nie wrócę, wolę leczyć dziecko prywatnie, ale mieć pewność że wydaję pieniądze nie na marne i że już wkrótce będziemy cieszyć się jego zdrowiem.
autor
23.04.2013 (5 lat temu)
23.04.2013 (5 lat temu)
Chodzimy do Pani Doktor od 2,5 roku. Co do zasady jest bardzo uprzejma. Zdarza się, że sprawia wrażenie osoby zamkniętej i niemającej czasu, ale nawet wtedy zapytana o wyjaśnienia daje sobie czas na odpowiedź. Ma dobre podejście do moich chłopakow. Sprawna przy badaniu. Gdy podejrzewała jakiś problem zleciła dodatkowe badania specjalistow. Gdy zachorowaliśmy "rodzinnie" chłopaków leczyła indywidualnie choć z uwzględnieniem tego, że nasze choroby mają na siebie wpływ.
autor
13.05.2013 (5 lat temu)
13.05.2013 (5 lat temu)
jakas masakra!!!! na biegunke i wymioty zapisuje antybiotyk na zapalenie gardla i to jeszcze zbyt duze dawki dla dziecka!!!!to nie pierwszy raz mi sie to zdarzylo dwa lata temu tez niestety trafilismy do niej z synem i leczyla go metoda prob i bledow co skonczylo sie przewlweklym zapaleniem pluc u dwulatka!!!!!!
użytkownik
26.03.2014 (4 lata temu)
26.03.2014 (4 lata temu)
Panią Doktor pamiętam za czasów kiedy to ja byłam jeszcze dzieckiem...
Wtedy:
bardzo miła, ciekawa przyczyn choroby, szczegółowa, dociekliwa a przede wszystkim potrafiła postawić trafną diagnozę ale powtarzam to było dawno temu...
Obecnie:
zamknięta w sobie, zamyślona, potrafi przeprowadzać badanie i rozmawiać w trakcie przez telefon cyt: "Kasiu o 15 kończę więc wstaw mięsko do piekarnika oraz ziemniaczki...." leczy wyłącznie objawowo, dziecko ma katarek i kaszelek to leczymy antybiotykiem co tam się będziemy wysilać...
Dodam, iż przez dwa tygodnie chodziłam do pani doktor bo mimo postawionej diagnozy u Córki "przeziębienie" i stałego zestawu leków nie przechodziło wręcz było coraz gorzej wylądowaliśmy w szpitalu gdzie po szeregu badań okazało się, iż Dziecko ma przewlekłe zapalenie płuc...
Reasumując:
Lecząc dziecko u tego pediatry pozwalasz na to by dziecko było leczone tylko objawowo i faszerowane ciągle antybiotykami...
Dodam iż ta przemiana pani doktor nastąpiła wtedy kiedy to stała się kierownikiem przychodni...
Więc może pani doktor przerasta panią nadmiar obowiązków i warto byłoby pomyśleć nad pełnieniem jednej funkcji, by jej sie całkowicie poświecić a małe istotki nie musiałyby być ciagle faszerowane antybiotykami.
użytkownik
11 sty (11 dni temu)
11 sty (11 dni temu)
Niestety ale muszę zgodzić się z opinią Pani w 100%...Niestety my już podziekowalismy za współpracę...
Mimo długiego zaufania przenieśliśmy nasze kochane pociechy do innej przychodni....
Pani doktor jest strasznie zepsuta-bez obrażania i urazy leczeniem typowo farmaceutycznym :( oczywiście nie jestem szalony i gdy jest taka potrzeba stosuje się to...lecz Pani doktor nie zna innych chyba praktyk...Kiedyś gdy wspomniałem o soku z cebuli z cukrem(leczenie sprawdzone przez nasze babcie i prababcie) Pani zapytała a po co to??Tam nie ma nic poza naturalną wit.C!!!!?????
Oszalałem....
Prawda jest smutna...leki typowo koncertowe i telewizyjne...neozina...itp.itp.
No i faktycznie Pani doktor zamknieta w sobie całkowicie,wręcz często nie idzie usłyszeć do Mówi sobie pod nosem...

Szkoda

Pozdrawiam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin