test

Opinie o Aleksandra Szypulska, lek. dent., Warszawa, ul. Nowoursynowska 134

Korzystałeś z usług Aleksandra Szypulska, lek. dent., Warszawa, ul. Nowoursynowska 134 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Ewa
Data: 2015-08-14 18:20

Wizyt: 103
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.08.2015 (2 lata temu)
14.08.2015 (2 lata temu)

Aleksandra Szypulska, lek. dent., Warszawa, ul. Nowoursynowska 134

Opinia o Aleksandra Szypulska, lek. dent.
Warszawa, ul. Nowoursynowska 134

Pani doktor jest bardzo kompetentnym lekarzem. Cierpliwa, dokładna, potrafi w odpowiedni sposób poradzić sobie nawet z największymi lękami i obawami pacjenta.
użytkownik
31.05.2016 (rok temu)
31.05.2016 (rok temu)
Najlepsza! Bardzo uprzejma, życzliwa, cierpliwa, delikatna, wyrozumiała, wspaniały fachowiec, służy radą.
użytkownik
12 wrz (7 dni temu)
12 wrz (7 dni temu)
Pani Doktor Szypulska wykazała się ogromnym profesjonalizmem podczas leczenia kanałowego, którego się obawiałem. Wiedziałem, że nie jest to łatwy zabieg, ale Pani doktor wszystko mi na spokojnie wytłumaczyła. Jestem bardzo zadowolony z efektów leczenia i z pewnością wrócę, kiedy tylko będę potrzebował fachowej pomocy.
użytkownik
14 wrz (4 dni temu)
14 wrz (4 dni temu)
Muszę powiedzieć, co będzie może dziwne, ale leczenie kanałowe u dr Szypulskiej to czysta przyjemność. Na prawdę, jest w tym świetna i jeśli kanałówka to moim zdaniem tylko u niej!
użytkownik
16 wrz (3 dni temu)
16 wrz (3 dni temu)
Nie znam lepszego stomatologa w okolicy! Pani Doktor Szypulska naprawdę zna się na rzeczy. Jest profesjonalistką, bardzo dobrze traktuję pacjentów. Każdemu poświęca tyle czasu ile potrzebuje i nigdzie się nie śpieszy. Zawsze pyta czy wszystko jest zrozumiałe, a jak coś stanowi problem to cierpliwie tłumaczy. Jej gabinet jest przyjemny i nowocześnie urządzony. Bardzo polecam!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Warszawa

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Asystentka Zarządu
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego klienta – renomowanej instytucji finansowej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy os...
Warszawa
15:34
Praca dla studenta w ochronie 14zł netto/h
Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie Współpracując z nami, będziesz miał/-a możliwość: • uczestniczenia w projekcie dla pracownik ochrony, jakiego nie było, • zarobienia pieniędzy • poznania wielu ciekawych ludzi, • rozwoju zawodowego w branży ochrony fizycznej, który jest możl...
Warszawa
wczoraj 18:39
Doradca Remote_International Desk
I Kluczowe zadania 1. Aktywacja klientów oraz sprzedaż produktów i usług bankowych dla podmiotów przypisanych do portfela Doradcy. a) Otwieranie relacji klientowskich w ramach istniejących w departamencie programów akwizycyjnych w celu budowania efektywnej struktury portf...
Warszawa
wczoraj 16:51
Młodszy Specjalista w Sekcji ds. Bezpieczeństwa i Audytu Systemów Teleinformatycznych w Departamencie Informatyki
Wymiar etatu: 1 etat Miejsce wykonywania pracy: Warszawa Główne obowiązki: nadzór nad zgodnością funkcjonowania urządzeń, systemów i sieci informatycznych Funduszu z wymaganiami bezpieczeństwa i procedurami bezpiecznej eksploatacji; przegląd i nadzór nad implementa...
Warszawa
wczoraj 16:28
Pracownik Galeria Północna
Ochrona do Galerii Północnej Warszawa, Legionowo, Marki, Wołomin Wymagamy: • Mile widziane doświadczenie w pracy na pasażach handlowych • Niekaralności, • Samodzielności, dyspozycyjności, odpowiedzialności, • Sumienności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków, • Umieję...
Warszawa
wczoraj 14:40
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin