test

Opinie o Andrzej Nazarkiewicz, dr n. med., Białystok, Komisji Edukacji Narodowej 50/U4

Korzystałeś z usług Andrzej Nazarkiewicz, dr n. med., Białystok, Komisji Edukacji Narodowej 50/U4 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-01-06 14:33

Wizyt: 282
Komentarzy: 7
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.01.2009 (10 lat temu)
06.01.2009 (10 lat temu)

Andrzej Nazarkiewicz, dr n. med., Białystok, Komisji Edukacji Narodowej 50/U4

Opinia o Andrzej Nazarkiewicz, dr n. med.Białystok, Komisji Edukacji Narodowej 50/U4 osoba bardzo uprzejma, dyskretna, kompetentna, zdecydowanie polecam
autor
12.10.2009 (9 lat temu)
12.10.2009 (9 lat temu)
To chyba najwspanialszy lekarz, jakiego w życiu spotkałam. Rozsądny, tłumaczy wszystko tyle razy ile trzeba,widać, że bardzo chce pomóc, bardzo dyskretny. Podczas kontaktu z Nim po prostu się wie, że to Dobry Człowiek
autor
20.10.2010 (8 lat temu)
20.10.2010 (8 lat temu)
Miły i rzeczowy facet,z fantastycznym podejściem do pacjenta! Szczerze godny polecenia!
autor
04.11.2010 (8 lat temu)
04.11.2010 (8 lat temu)
Wspaniały i godny polecenia lekarz z powołania, posiada olbrzymią wiedzę i potrafi przekazać ją pacjentowi. Jeśli planujecie wizytę u urologa...polecam wszystkim doktora Nazarkiewicza!!!
autor
04.01.2011 (8 lat temu)
04.01.2011 (8 lat temu)
Wspaniały i godny polecenia lekarz. Konkretny i w pełni kompetentny. Dokładnie tłumaczy chorobę i metody leczenia. Poświęca pacjentowi dużo czasu, a do do tego jest bardzo sympatyczny:)Prawdziwy lekarz z powołania!!!
POLECAM!!!!
Pacjentka z Olsztyna
autor
05.08.2011 (7 lat temu)
05.08.2011 (7 lat temu)
Dr Andrzej Nazarkiewicz być może jest dobrym specjalista, ale lekarz powinien mieć też podejście do pacjenta,wykazywać odrobinę empatii, zrozumienia i cierpliwości, a tego doktorowi brakuje. Byłam świadkiem bardzo przedmiotowego, lekceważącego, a wręcz aroganckiego traktowania pacjentów przez doktora. Dr nie ma czasu na rozmowę z pacjentem o jego stanie zdrowia (być może dysponuje nim w swoim gabinecie prywatnym?)- a przecież to jego obowiązek. Każdemu - komu zależy na dobrym lekarzu - w całym tego słowa znaczeniu odradzam dr Andrzeja Nazarkiewicza.
użytkownik
6 lut (11 dni temu)
6 lut (11 dni temu)
Dobry lekarz. Fachowy i troskliwy.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin