test

Opinie o Anicar. Sp. z o.o. Galerie Venis, Warszawa, Bartycka 26

Korzystałeś z usług Anicar. Sp. z o.o. Galerie Venis, Warszawa, Bartycka 26 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): jacek
Data: 2011-10-02 13:51

Wizyt: 18044
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
02.10.2011 (7 lat temu)
02.10.2011 (7 lat temu)

Anicar. Sp. z o.o. Galerie Venis, Warszawa, Bartycka 26

Opinia o Anicar. Sp. z o.o. Galerie Venis
Warszawa, Bartycka 26

Super firma. Bardzo duży wybór wyposażenia łazienek i bardzo dobre ceny. Profesjonalna obsługa klienta. Możliwość zrobienia projektu typowo podwykonawczego a nie zwykłej wizualizacji. POLECAM.
użytkownik
25.06.2012 (6 lat temu)
25.06.2012 (6 lat temu)
Firma rewelacja. Ostatnio otworzyli sklep internetowy i trzeba przyznać że handlowiec co go prowadzi zna się na rzeczy i na handlowaniu. Polecam sklep www.galerievenis.pl
Bardzo duży wybór płytek i ceramiki. POLECAM
użytkownik
03.06.2016 (2 lata temu)
03.06.2016 (2 lata temu)
Zdecydowanie odradzam współpracy z nimi. Moja projektantka Pani Poźniak, jest osobą bez wyobraźni i bez jakiegokolwiek zapału do pracy. Firma nierzetelna, droga, nie wiem w jaki sposób oni jeszcze funkcjonują - odradzam.
użytkownik
30 cze (5 miesięcy temu)
30 cze (5 miesięcy temu)
Różne rzeczy mogłabym zarzucić tej firmie, ale akurat pani Poźniak jest osobą przesympatyczną, pomocną i mi zrobiła przepiękny projekt! Widziałam też mieszkanie pokazowe jej projektu i nie wiem, jak można jej zarzucać brak wyobraźni...
autor
03.06.2016 (2 lata temu)
03.06.2016 (2 lata temu)
Z całą stanowczością odradzam. Nie miałem czasu na wybieranie poszczególnych elementów mieszkania, więc anicar był dla mnie idealnym rozwiązaniem (przynajmniej na papierze). Mieli się wszystkim zająć, zaprojektować i wykończyć mieszkanie.

Nie było ani szybko, ani ładnie, ani tanio. W rezultacie, wynająłem inną ekipę wykończeniową. Projekt mieszkania był niedokładny, nieładny, bez wyobraźni, na który czekałem 3 miesiące. Moja siostrzenica w wieku 12 lat, potrafi zaprojektować coś o wiele ładniejszego w grze komputerowej The Sims.

Ponadto, oszukują na materiałach. W ich kosztorysie w kilku pozycjach pojawiają się opłaty za to samo (tylko pod inną nazwą).

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin