test

Opinie o Auto Klinika, Świdnik, Żwirki i Wigury 49B

Korzystałeś z usług Auto Klinika, Świdnik, Żwirki i Wigury 49B? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Szymon
Data: 2016-07-25 08:27

Wizyt: 3200
Komentarzy: 64
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
25.07.2016 (rok temu)
25.07.2016 (rok temu)

Auto Klinika, Świdnik, Żwirki i Wigury 49B

Opinia o Auto Klinika
Świdnik, Żwirki i Wigury 49B

Zlikwidowałem szkodę po kolizji. Elementy bardzo dobrze spasowane, żadnych negatywnych uwag. W pełni profesjonalne podejście do klienta i miła obsługa
autor
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
mam o nich dobre zdanie po tym jak zajęli się moim autem. wgniecenia usunięte, lakier położony jak trzeba. całość wygląda tak, że nie muszę się bać o to że będzie trzeba po nich coś poprawiać.
użytkownik
01.08.2017 (5 miesięcy temu)
01.08.2017 (5 miesięcy temu)
szybka robota przy zarysowanym aucie zrobiona jak należy. po rysie nie ma śladu. polecam
użytkownik
28.08.2017 (4 miesiące temu)
28.08.2017 (4 miesiące temu)
w woj lubelskim jeden z lepszych warsztatów tego typu. pozytywne opinie na pewno nie są na wyrost. sam miałem okazję poznać się na ich pracy. naprawiałem w Auto Klinice wgniecione drzwi. szybko, profesjonalnie i za dobrą cenę.
użytkownik
18.09.2017 (4 miesiące temu)
18.09.2017 (4 miesiące temu)
naprawili mi przypaloną tapicerkę w samochodzie. nie ma śladu po dziurze. przywrócili jej też dawny kolor i świeżość. od razu jeździ się dużo przyjemniej.
użytkownik
27.09.2017 (3 miesiące temu)
27.09.2017 (3 miesiące temu)
warsztat bardzo dobry. pracownicy wyszkoleni i uprzejmi. polecam
użytkownik
29.09.2017 (3 miesiące temu)
29.09.2017 (3 miesiące temu)
warsztat bardzo profesjonalny, dobre podejście do klienta, uczciwa wycena i terminowość realizacji. korzystałem z ich usług i jestem zadowolony.
użytkownik
24.10.2017 (2 miesiące temu)
24.10.2017 (2 miesiące temu)
robią bardzo dobre wrażenie. warsztat profesjonalny, wyposażony w dobry sprzęt. praca przy wgniecionym zderzaku szybka i nie ma już śladu po uszkodzeniu. jestem w pełni zadowolony z ich obsługi.
użytkownik
31.10.2017 (2 miesiące temu)
31.10.2017 (2 miesiące temu)
Mają dobrze wyposażony warsztat i preparaty z najwyższej półki. Autodetaling najlepszy w okolicy. Odświeżali mi wnętrze auta i usuwali pęknięcia w skórzanej tapicerce. Efekt mega fajny.
użytkownik
13.11.2017 (2 miesiące temu)
13.11.2017 (2 miesiące temu)
solidni, terminowi i uczciwi. znają się na blacharce jak mało który warsztat. polecam
użytkownik
21.11.2017 (miesiąc temu)
21.11.2017 (miesiąc temu)
Jestem bardzo zadowolony z pracy tego warsztatu przy moim samochodzie. Panowie usunęli wgniecenia z maski i zalakierowali wszystkie zadrapania czy odpryśnięcia lakieru. Całość kosztowała mnie mniej niż się spodziewałem, a auto odebrałem we wcześniej umówionym terminie.
użytkownik
29.11.2017 (miesiąc temu)
29.11.2017 (miesiąc temu)
Warsztat 100% profesjonalny. Uszkodzony zderzak naprawili, zarysowania przykryli tak, że nie ma po nich śladu. Auto odebrałem w terminie i zapłaciłem tyle na ile się umówiliśmy. Polecam.
użytkownik
18.12.2017 (miesiąc temu)
18.12.2017 (miesiąc temu)
Fajny warsztat. Dobrze wyposażony i pracownicy na poziomie. Szybka naprawa wgnieceń w moim aucie, za rozsądne pieniądze.
użytkownik
30.12.2017 (20 dni temu)
30.12.2017 (20 dni temu)
również mogę ich polecić. moje auto odpicowali tak, że prawie nie poznałem. środek wyczyszczony elegancko. usunęli wszystkie plamy z tapicerki. super robota.
użytkownik
2 sty (18 dni temu)
2 sty (18 dni temu)
Szybka naprawa za rozsądne pieniądze, spokojnie polecam ich dalej.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin