test

Opinie o Auto-Widawski Specjalizacja Volvo Naprawy powypadkowe samochody zastępcze, klejenie zderzaków, Warszawa, Estrady 118

Korzystałeś z usług Auto-Widawski Specjalizacja Volvo Naprawy powypadkowe samochody zastępcze, klejenie zderzaków, Warszawa, Estrady 118? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Janek
Data: 2011-06-21 11:25

Wizyt: 12323
Komentarzy: 13
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.06.2011 (7 lat temu)
21.06.2011 (7 lat temu)

Auto-Widawski Specjalizacja Volvo Naprawy powypadkowe samochody zastępcze, klejenie zderzaków, Warszawa, Estrady 118

Opinia o Auto-Widawski Specjalizacja Volvo Naprawy powypadkowe samochody zastępcze, klejenie zderzaków
Warszawa, Estrady 118

Chwalę sobie sprawne rozliczenie bezgotówkowe. Firma zajęła się wszystkimi formalności; otrzymałem samochód zastępczy, a naprawa została przeprowadzona fachowo. Polecam!
użytkownik
23.06.2016 (2 lata temu)
23.06.2016 (2 lata temu)
Samochód odwieziony do serwisu auto-widawski po kolizji. Serwis współpracuje ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi, za co duży plus. Naprawa wykonana dobrze, w miarę szybko, ludzie tam pracujący znają się na swojej pracy i są uprzejmi. Nie mam nic do zarzucenia i polecam.
użytkownik
23.09.2016 (rok temu)
23.09.2016 (rok temu)
W ubiegłym roku potrzebowałem blacharza na gwałt. Auto-Widawski był jedynym salonem, który zgodził się zająć moim samochodem "od ręki". Miałem lekką kolizję, a za kilka dni wracałem samochodem do Anglii. Udało się zmieścić z naprawą w terminie. POLECAM!
użytkownik
18.10.2016 (rok temu)
18.10.2016 (rok temu)
Skuteczne odgrzybianie i nabijanie klimatyzacji. Kupiłem samochód 3 lata temu i miałem non stop problem z klimą. W innych salonach nie radzili sobie z naprawą, bo problem wracał po kilku dniach. W Auto-Widawski pracuje dobra ekipa!
użytkownik
07.09.2017 (11 miesięcy temu)
07.09.2017 (11 miesięcy temu)
Jak Ci w Auto-widawskim powiedzą "panie, to się wyklepie", to im uwierz, bo oni rzeczywiście to zrobią. Chłopaki świetna robota! Super warsztat.
użytkownik
11.10.2016 (rok temu)
11.10.2016 (rok temu)
W serwisie napełniam i odgrzybiam klimatyzacje średnio raz w roku. Naprawa zawsze wykonana jest na czas, mogę płacić kartą, w razie wypadku czy kolizji oferują samochód zastępczy. Dla mnie super!
użytkownik
07.11.2016 (rok temu)
07.11.2016 (rok temu)
Dobry i niedrogi warsztat samochodowy. Prawo jazdy posiadam od 16 lat i od tego czasu korzystam wyłącznie z usług Auto-Widawskiego. Szybkie terminy i niskie ceny, a nade wszystko fachowcy, którzy rzeczywiście znają się na swojej robocie. Polecam
użytkownik
06.05.2017 (rok temu)
06.05.2017 (rok temu)
Mnie zastanawia, jak oni to robią, że mają tylu klientów, rozsądne ceny i tak krótkie terminy. Podziwiam za organizację. Bez dwóch zdań to najlepszy warsztat w Warszawie!
użytkownik
04.07.2017 (rok temu)
04.07.2017 (rok temu)
Po pierwsze tam nie pracuje jeden mechanik, a że mają dobrą organizację pracy, to sobie chłopaki radzą. Najważniejsze, że są dobrzy w tym co robią - dlatego ludzie wracają.
użytkownik
09.10.2017 (10 miesięcy temu)
09.10.2017 (10 miesięcy temu)
Są warsztaty, gdzie jeden mechanik obsługuje miesięcznie setki klientów z mniejszymi i większymi problemami. Jak w auto-widawskim pracuje kilku i są dobrzy w tym co robią, to nie jest dziwne, że na termin nie czekasz miesiąc, tylko 2-3 dni.
użytkownik
8 sty (7 miesięcy temu)
8 sty (7 miesięcy temu)
To zależy co się zepsuło. Jeżeli np. turbina, to zapomnij o tym, że ktokolwiek naprawi w 2-3 dni :D Przecież mechanik też musi zamówić potrzebną część i na to trzeba czekać. Do tego dochodzi robocizna, aczkolwiek faktem jest, że robią szybko i dobrze.
użytkownik
09.12.2016 (rok temu)
09.12.2016 (rok temu)
Bardzo dobry warsztat! Przekonałam się o tym w zeszłym miesiącu, kiedy na gwałt szukałam mechanika, bo mój stary samochód odmówił posłuszeństwa. Były problemy z zapłonem, z którymi na szczęście mechanicy szybko sobie poradzili. Jestem zadowolona z usług.
użytkownik
4 cze (2 miesiące temu)
4 cze (2 miesiące temu)
No i to jest warsztat do którego klienci wracają. Wielka szkoda, że takich warsztatów jest niewiele.
Polecam www.autowidawski.pl

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin