test

Opinie o Autoart Jaremko. Dealer i ASO Mazda, Wrocław, Mińska 41a

Korzystałeś z usług Autoart Jaremko. Dealer i ASO Mazda, Wrocław, Mińska 41a? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): gabrielka
Data: 2018-01-26 21:42

Wizyt: 11846
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26 sty (9 miesięcy temu)
26 sty (9 miesięcy temu)

Autoart Jaremko. Dealer i ASO Mazda, Wrocław, Mińska 41a

Opinia o Autoart Jaremko. Dealer i ASO Mazda
Wrocław, Mińska 41a

jak d;la mnie najlepszy salon w mieście, przyjęli mnie super, ponadto doradzili odpowiednie auto do moich potrzeb. Super polecam wrocławski salon Mazda Jaremko przy Mińskiej
użytkownik
27 lut (8 miesięcy temu)
27 lut (8 miesięcy temu)
Byłem tu po poleceniu mi ich przez znajomego, w celu kupna auta. Obsługa faktycznie świetna, wiedzą jak zadbać o klienta. Finansowanie mają bardzo atrakcyjne, sama transakcja była dość szybka i bezproblemowa. Polecam.
użytkownik
28 lut (8 miesięcy temu)
28 lut (8 miesięcy temu)
Na prawe warty polecenia salon samochodowy Mazdy. Tak miła obsługa, przytulne wnętrze, ąz chce się do nich wracać , szczególnie miło obsługiwał nas Pan Szymon, sprzedawca na medal
użytkownik
29 sie (2 miesiące temu)
29 sie (2 miesiące temu)
Dla mnie najlepszy salon jeśli chodzi o zakup Mazdy, byłem w kilku ale tu kompetentni , wyuczeni sprzedawcy, potrafili mi auto doradzić i mało tego dali dogodne warunki kredytu
użytkownik
20 mar (8 miesięcy temu)
20 mar (8 miesięcy temu)
Byłem w tym salonie ostatnio, udałem się w celu zakupu nowego auta. Fajnie się mną zajęli, przyjemna jazda próbna, wszystko profesjonalnie. Auto udało mi się kupić i jestem bardzo zadowolony.
użytkownik
29 kwi (6 miesięcy temu)
29 kwi (6 miesięcy temu)
świetny salon Mazdy, dobre ceny, dopasowali ofertę do naszych możliwości finansocyh, kompetentna obsługa. Oby tak bylo wszędzie w salonach
użytkownik
28 cze (4 miesiące temu)
28 cze (4 miesiące temu)
Polecam, bardzo dobry salon Mazdy w mieście, jak kupować auto to u nich spokojnie polecam. Ceny ok , a i obsługa na wysokim poziomie
użytkownik
30 wrz (miesiąc temu)
30 wrz (miesiąc temu)
Konkretna obsługa, zaproponowali mi poszukiwaną Mazdę w bardzo dobrej cenie. Polecam. Mazda Jaremko to porządny salon samochodowy
użytkownik
29 paź (23 dni temu)
29 paź (23 dni temu)
Dobry salon Mazdy, polecam Jaremko. Spoko warunki nam zaproponowali, konkretna obsługa nastawiona na profesjonalną obsługe klienta

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin