test

Opinie o Avet Gabinet weterynaryjny Potempa R., Jasło, Chopina 12

Korzystałeś z usług Avet Gabinet weterynaryjny Potempa R., Jasło, Chopina 12? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Patrycja
Data: 2016-07-14 14:08

Wizyt: 8574
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.07.2016 (2 lata temu)
14.07.2016 (2 lata temu)

Avet Gabinet weterynaryjny Potempa R., Jasło, Chopina 12

Opinia o Avet Gabinet weterynaryjny Potempa R.
Jasło, Chopina 12

Bardzo dobry kontakt z pacjentem i właścicielem. Jestem bardzo zadowolona z usług. Robię tutaj całą profilaktykę i strzygę swoje maleństwa. i co najważniejsze mogę zadzwonić i prosić o pomoc o każdej porze dnia i nocy.
użytkownik
30.07.2017 (rok temu)
30.07.2017 (rok temu)
Moja suczka ma bardzo duże powodzenie, a ja już straciłem chętnych na młode i w tym gabinecie zrobili jej zabieg polegający na tym, że już nie zachodzi w ciążę. Gabinet czysty, ładnie wyposażony, a lekarka profesjonalna. Polecam!
użytkownik
23.09.2017 (rok temu)
23.09.2017 (rok temu)
Chodzę z moją pudlicą na cykliczne strzyżenie. Po takich zabiegach jakie moja Zuzia jest piękna i zadbana. Może to nie zabrzmi skromnie, ale ona uwielbia takie zabiegi u pani doktor. Polecam!
użytkownik
13.10.2017 (rok temu)
13.10.2017 (rok temu)
W jaśle w sprawach strzyżenia i czesania psów nie ma lepszego fachowca jak pani Renata. Bardzo dobrze dogaduje się z moimi pupilami, podczas strzyżenia nie denerwują się a potem są takie śliczne. Można liczyć na pełen pakiet usług i to w całkiem przystępnej cenie. Za całokształt wystawiam dużego pozytywa!
użytkownik
22.11.2017 (11 miesięcy temu)
22.11.2017 (11 miesięcy temu)
Bardzo dobry gabinet. Moje dwa pupile są objęte opieką gabinetu. ostatnio jeden z pupili miał problem z zębami i trzeba było mu usunąć i nie było żadnego kłopotu z wykonaniem takiego zabiegu w tym gabinecie. zabieg wykonany fachowo a piesek szybko wrócił do pełnego zdrowia.
użytkownik
18.12.2017 (10 miesięcy temu)
18.12.2017 (10 miesięcy temu)
Chcę podziękować pani weterynarz i serdecznie wszystkim ją polecić, bo wykryła wadę serduszka u mojej jamniczki. Wadę dało się zoperować. Piesek jest zdrowiutki!
użytkownik
22 sty (9 miesięcy temu)
22 sty (9 miesięcy temu)
Pani Renata nie jest tylko świetnym lekarzem, ale także u niej w gabinecie można wspaniale przygotować pieska do wystawy. jest to kompleksowe mycie i strzyżenie na najwyższym poziomie. do tego piesek podczas zabiegów nie ma stresu i wydaje mi się, że chyba lubi takie zabiegi. za profesjonalne podejście i dobrą jakość usług dziękuję i pozdrawiam!
użytkownik
11 lut (8 miesięcy temu)
11 lut (8 miesięcy temu)
osobiście lubię zaglądać do tego gabinetu z moim psem, bo zawsze mogę liczyć na konkretną pomoc i cenne wskazówki dotyczące wychowania wciąż młodego bernardyna. do tego miły kontakt i sensowna cena, która nie rujnuje kieszeni.
użytkownik
8 mar (7 miesięcy temu)
8 mar (7 miesięcy temu)
Pani \Renata zawsze dba o pielęgnację mojej Tosi. Strzyżenie i pazurki są zawsze elegancko zrobione.
użytkownik
23 sie (miesiąc temu)
23 sie (miesiąc temu)
profesjonaliści w swoim fachu, do tego mega sympatyczni ludzie i jeszcze więksi miłośnicy zwierząt.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin