test

Opinie o Bafir. Lecznica dla zwierząt, Czeladź, Szpitalna 9a

Korzystałeś z usług Bafir. Lecznica dla zwierząt, Czeladź, Szpitalna 9a ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): M
Data: 2011-05-09 03:36

Wizyt: 19991
Komentarzy: 15
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.05.2011 (6 lat temu)
09.05.2011 (6 lat temu)

Bafir. Lecznica dla zwierząt, Czeladź, Szpitalna 9a

Opinia o Bafir. Lecznica dla zwierząt
Czeladź, Szpitalna 9a

Chciałabym z tego miejsca, pochwalić pracującą w tej lecznicy panią doktror wet. Ewę, za jej kompetencję i podejście do psich pacjentów. To prawdziwy wet. z powołania, polecam :)
użytkownik
20.08.2011 (6 lat temu)
20.08.2011 (6 lat temu)
Nie mam zastrzeżeń do pracujących tam lekarzy, jednak pani dokonująca "strzyżeń" zwierząt nie ma pojęcia o tym co robi. Zwierzę zostało ogolone bez mała do zera, bo pani złapała za maszynkę i wygoliła futro bez zastanowienia. Co najgorsze była zadowolona ze swojego dzieła na "lewka". Takie strzyżenie za 60zł może niestety wykonać każdy...
użytkownik
21.01.2012 (5 lat temu)
21.01.2012 (5 lat temu)
Nie polecamy nikomu przychodni BAFIR w Czeladzi. Zawiedliśmy się bardzo. Mamy wielki żal do Pani Doktor, która b. źle się zajęła naszym psiakiem. Naszym zdaniem trzeba poinformować o poważnej chorobie, a nie zbywać i okłamywać właścicieli. Chyba nie jest to w dobrym interesie przychodni.
użytkownik
07.02.2013 (4 lata temu)
07.02.2013 (4 lata temu)
12 lat temu w tej lecznicy wysterylizowano mi kotkę i i po 3 dniach mi zeszła w ubiegłym roku w maju oddałem kotkę znowu i okazuję się że kotka od stycznia i teraz w lutym miała 2 razy ruję i nie wiem co mam z tym fantem zrobić.Pan szef gdy próbuję się z nim spotkać unika kontaktu dałem w lecznicy telefon i nawet nie zadzwoni co z tą sprawą mam zrobić,a należało by się aby coś powiedział w tej sprawie.
użytkownik
02.04.2013 (4 lata temu)
Zastrzeżenie mam jedynie do Pana 'Szefa", który bardzo sobie lekceważy pacjentów i ich właścicieli. Zamiast przyjmować pacjentów siedzi sobie w gabinecie, rozmawiam 30 min. przez telefon, potem kręci się po przychodni jakby nie miał co robić (w poczekalni siedziało kilka osób), małżeństwo z psem czekało chyba 30 min zanim Pan Marcin wykona swoje 'obowiązki' po czym przyszedł i łaskawie zaprosił do gabinetu. Pani potem konsultowała się w sprawie swojego niegrzecznego psa, napomknął co nie co i kazał sobie przeczytać książkę o wychowaniu. Inna sytuacja, w sobotę byłyśmy się lecznicy, ponieważ jak się okazało psu zrobił się obrzęk po operacji. Doktor po wytłumaczeniu nie miał pojęcia o co chodzi, kazał pojechać po psa ,kiedy wróciłyśmy z pieskiem po 10 minutach jego już nie było. Za to serdecznie polecam pana dr. Sebastiana, bardzo sympatyczny, zawsze wytłumaczy dokładnie co jest nie tak, powie co robić, żeby było lepiej, wydaję mi się, że ma większe pojęcie o tym co robi niż pan właściciel. W sobotę po naszych tłumaczeniach od razu wiedział o co chodzi i sam stwierdził, że dr. Zając niepotrzebnie kazał przywozić psa. Jako tako do sposobu w jaki leczą mojego psa nie mam zastrzeżeń, za to do aroganckiego zachowania "Szefa" jak najbardziej tak. Nie powierzyłabym mu do leczenia na dłużej swojego zwierzaka, czy to psa, kota czy królika.
użytkownik
13.11.2013 (3 lata temu)
13.11.2013 (3 lata temu)
Nie ma lepszego specjalisty jak dr Zając.Zawsze mogę liczyć na jego pomoc.
Do reszty pracowników też nie mam zastrzeżeń. Miła i fachowa obsługa klienta jak jego pupila. POLECAM
użytkownik
21.11.2013 (3 lata temu)
21.11.2013 (3 lata temu)
Sam jestem "szefem" i to, że siedzę przy komputerze czy rozmawiam przez telefon to wcale nie oznacza, że nie pracuje.
Mój pies jest podopiecznym "Pana Szefa" dr Zając zawsze możemy liczyć na jego fachową pomoc.
POLECAMY BAFIR
użytkownik
19.02.2015 (2 lata temu)
19.02.2015 (2 lata temu)
Nie polecam przychodni,,Bafir\'\'!!!! Niestety trafilam tam z chorym pupilem z przekonaniem, ze sa od tego, aby pomagac. Spotkalam sie jedynie z krytyka i kasliwymi komentarzami, ktore były nie na miejscu. Nie znajac sytuacji oskarżono mnie o zaniedbywanie pupila. Zero współczucia i chęci pomocy!!
użytkownik
05.05.2015 (2 lata temu)
05.05.2015 (2 lata temu)
Pan Zając włściciel pomylił zawody i żyje dalej w komunie ja że wydałem dwie negatywne opinie powiedziano mi ze nie będę obsługiwany w tej lecznicy a moje opinie biorą się z tąd że w przeszłości oddałek kotkę do sterelizacji i kotka zmarła po 3 dniach.Zrobiłem drugi błąd i uwierzyłem że to przypadek ale moja 2 kotka po sterelizacji zamiast nie mieć rui a miała raz w roku to teraz zrobiono tak zabieg że kotka jest dalej nie wysterelizowana i ma ruje po 4 razy w roku.Więc pytam jak można mieć dobrą opinię o p.Zającu który robi takie usługi że zwierzątka wręcz zdychają lub jest tysiąc krotnie gorzej jak przed sterelizacją.A miałem nadzieję że po sterelizacji będę mógł jeździć z kotką np. na działkę.I dlatego odradzam wszystkim korzystanie z usług tego konował.
użytkownik
12.06.2015 (2 lata temu)
12.06.2015 (2 lata temu)
Jestem bardzo zadowolona z tej przychodni weterynaryjnej.Polecam każdego ze specjalistów pracujących tam. Chodzę tam juz od paru lat. Czytając negatywne opinie na temat samej przychodni jak i P. Zająca muszę przyznać ze ja znam ta lecznice z całkiem innej strony. Pan Zając w przypadku mojego poprZedniego psa juz umieracajeco (ze starosci) był nieładnie mówiąc "na każde zawolanie", nawet po godzinach pracy przychodni. W przypadku terazniejszego pupila kiedy zdiagnozowano u niego poważna chorobę Pan Zając sam interesował się psem, dzwoniąc czy stan psa się nie pogarsza. Musze dodac ze pies zostal wyleczony z tej choroby. Pan Sebastian zawsze wszystko wyjaśnia w prosty i zrozumiały sposób, zawsze znajdzie przyczynę choroby, zachowania psa (co w innych lecznicach wcale nie jest takie pewne- często po prostu leczy się psa nie szukając przyczyny). Pani Ewa ma indywidualne podejście do klienta, zawsze pamięta słabe punkty chorobowe mojego pupila i prZy każdej wizycie o nie pyta. Bardzo polecam Bafir.
użytkownik
20.11.2015 (rok temu)
20.11.2015 (rok temu)
Mam pieska od 12 lat i do tej pory nie spotkałam się z tak profesjonalnym i indywidualnym podejściem do chorego zwierzaka.Lekarze z tej przychodni uratowali mu życie.Zajmowali sie nim tak jak by to był najważniejszy pacjent.Byli dostepni bez względu na porę dnia i nocy.Ważną informacją jest też to , że poza czasem i sercem poświęcanym naszym pupilom oferują bardzo dostępne ceny.Szczerze polecam!!!
użytkownik
31.10.2016 (10 miesięcy temu)
31.10.2016 (10 miesięcy temu)
Nie polecam! Drogo a do tego zaszła pomyłka do której pan Zając nie chciał się przyznać a nawet sam stworzył własną historię. Niemiła rozmowa przez telefon całkowicie skreśliła tą lecznicę. Będę omijać szeroki łukiem i na pewno nie polecę nikomu.
użytkownik
31.12.2016 (8 miesięcy temu)
31.12.2016 (8 miesięcy temu)
Polecam przychodnie Bafir byłem z kotem i wogule nie czekałem. Szef tak szybko przyjął mnie do gabinetu że od razu weszłem i mnie przyją. POLECAM BAFIR
użytkownik
11 mar (6 miesięcy temu)
11 mar (6 miesięcy temu)
Nie polecam omijajcie na kilometr prawie zabili mojego psa swoim leczeniem. teraz w innej klinice przeszedł operację i mam nadzieje że z tego wyjdzie
użytkownik
21 sie (miesiąc temu)
21 sie (miesiąc temu)
Witam, wybieram się do przychodni z królikiem na szczepienie czy ktoś był już tam może że swoim króliczkiem ? Polecacie jakiegoś konkretnego lekarza ?

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Czeladź

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
KIEROWCA TAXI ŚLĄSK - DAJEMY AUTO, LICENCJĘ, SZKOLIMY - NIE UBER
Poszukujemy osób do pracy w charakterze kierowcyw sieci ICAR TAXI - jednej z największych korporacji taxi w Polsce która otwiera swój nowy oddział na Śląsku. Mile widziane są osoby z miast Katowice, Chorzów, Czeladź, Siemianowice Śl., Tychy, Lędziny, Mikołów, Ruda Śląska, Mysłowice, Świętochłowice i...
Czeladź
9:43
Football Academy Czeladź zatrudni Trenera Piłki Nożnej Praca z Dziećmi
Football Academy Czeladź poszukuje wykwalifikowanego Trenera z uprawnieniami. Football Academy to największa sieć szkółek piłkarskich w Polsce. Elitarna szkółka piłkarska dla dzieci w wieku 4-12 lat bazująca na angielskich rozwiązaniach treningowych i organizacyjnych. . Poszukujemy trenera (t...
Czeladź
wczoraj 22:45
Przedstawiciel Handlowy / Kierowca #FMCG
Hurtownia artykułów FMCG poszukuje osoby na stanowisko: PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY / KIEROWCA Teren: Katowice/Czeladź Siedziba przedsiębiorstwa: Czeladź. Praca od poniedziałku do piątku. Nasze oczekiwania: - nastawienie na realizację celów, - zaangażowanie w powierzane zadania, - znajo...
Czeladź
wczoraj 20:49
Elektryk, czeladź
, Firma FHU Kaja zatrudni pracownika na stanowisko elektryk. Mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kategorii B. W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt, a umówimy na rozmowę kwalifikacyjną. 502-488-352 502-702-402 CZELADŹ t.502-702-402, 502-488-352 w g.8-16. Budownictwo. ...
Czeladź
21 wrz
Murarz, czeladź
, Firma FHU Kaja zatrudni pracownika na stanowisko murarza. Mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kategorii B. W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o kontakt, a umówimy na rozmowę kwalifikacyjną. 502-488-352 502-702-402 CZELADŹ t.502-702-402, 502-488-352 w g.8-16. . ...
Czeladź
21 wrz
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin