test

Opinie o Barbara Ciszek lekarz medycyny Gabinet stomatologiczny, Kraków, Dobrego Pasterza 56 lok. 16

Korzystałeś z usług Barbara Ciszek lekarz medycyny Gabinet stomatologiczny, Kraków, Dobrego Pasterza 56 lok. 16? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): akrola
Data: 2012-11-15 23:03

Wizyt: 22932
Komentarzy: 23
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
15.11.2012 (5 lat temu)
15.11.2012 (5 lat temu)

Barbara Ciszek lekarz medycyny Gabinet stomatologiczny, Kraków, Dobrego Pasterza 56 lok. 16

Opinia o Barbara Ciszek lekarz medycyny Gabinet stomatologiczny
Kraków, Dobrego Pasterza 56 lok. 16

Słuchajcie! Niestety ta Pani jest totalną porażką. Spróbuję fachowo i dokładnie Wam ocenić.
Upszejma?! Niestety nie jest, chyba, ze zaczynasz sie zgadzac na jej wygórowane ceny i nie potrzebne aparaty "upiekszające".

Czy jest kompetentna! No pewnie, że jest! :-) Wisi u niej mnóstwo dyplomów zrobionych za nasze pieniądze - podatnikow. Wszystko z UJ lub dyplomiki, które zdobyla przez sponsoring, bo pracuje na wskazanych materialach.
Dyplomy za nasza kase, a teraz rzeżbi nas jak chce. Ma również praktykę w przychodni, ale to jest pic na wodę. Tam przyjmuje jednego pacjęta na pol godziny ( w gabinecie to potrafi 2 w ciągu 5 min!!)). Terminy półroczne, na aparaty zebowe trzeba czekac przeszlo rok - ale to tez na niby, bo jakby chciala to od niej to zalezy i dalaby rade zalatwic w dwa tygodnie (opinia Pani z recepcji). Ale wiecie, te (pewnie) 1/4 etatu to tylko, aby ZUSu samemu nie placic i klientow do prywatnego gabinenu napedzac. I to wszystko legalnie i nic sie nie da zrobic. Aparaty do korekcji zgryzu u dzieci to prywatnie jest w stanie zrobic w dwa tyg, a bez kasy po roku. A znając życie wykonuje je w ramach NFZtu, a od nas i tak kasę bierze!
Poszlam i zastałam prywatną poczekalnie pełną ludzi. Bo Pani Ciszek przyjmuje hurtowo i na jedną godzinę umawia większość. I jeszcze tydzien wczesniej nie dotarla do gabinetu, więc tych ludzi też przezuciła na moj nieszczesny czw. Po godzinie stania zostałam wywolana. Od razu zostałam staksowana i zaczela się tyrada finansowa. Miala nastapic szybka decyzja czy robimy aparat zebowy dziecku czy nie. Oczywiscie pominela fakt , ze ten aparat zebowy, normalnie, dziecku do 10 tego roku zycia przysluguje darmowo! Tak, wiec, szybka decyzja, bo czuję oddech czekających w kolejce. Pani doktor oczekuje szybkich decyzji, bo .... czas to pieniądz. A u niej 5 min kosztuje prawie 100zł!!! Więc mowię robimy! Trudno, 800zł! Powinno być w ramach NFZ, ale na to nie ma co liczyć. Nie przy tej sforze lekarzy nastawionych na max wykorzystanie systemu. To tak na marginesie.
Now więc, do rzeczy mówię, że robimy i decyzja moja zapadła.

A ta Pani, bez uprzedzenia dziecka i poinformowania co bedzie robic rozwarna na siłę mu usta i wcisnela forme do odcisku. Jak zaczal piszczec i plakać to mnie zbeśtala, ofukneła i powiedziala, ze z takim dzieckiem to ona pracowac nie bedzie i ostentacyjnie wyszarpała formę mu z ust!! Boże z miłuj się!

Syn powaznie plakal i wił sie z bólu! Wybieglam ****.. z gabinetu. Za rogiem jest gabinet stommatologiczny. Szybka akcja, wpadam, opowiadam syt i już siedze z trzesącym się dzieckiem na fotelu! Noi co, okazalo się, że tak mu ******... tą formę, że całe dziąsło rozwaliła i otarła!!!
Boże święty miałam ochotę wrócić i ją zwyzywać itp itd.
Ale co my możemy... To jest draństwo to co się dzieje z lekarzami. Upadają na pysk!! A ta Pani to wyjątkowy ******* który się żywi naszą niewiedzą i żeruje wyłącznie na kasie.

Więc jak możesz i masz wybór poszukaj ortodonty gdzieś indziej.

Ja znalazłam. Młoda, miła i bardzo się stara. Już pomogła i będę miała aparat dla syna za dwa mies. na NFZ - da się!! Może dlatego, że nie zdążyła powiesić dyplomów zrobionych za nie swoją kasę i obrosnąć w piórka z tej kasy.

A moze poprostu są też inni i trzeba poszukać, żeby mieć wybór i nie dać się zwariować wypozycjonowanym osobom w internecie.
autor
09.05.2009 (9 lat temu)
09.05.2009 (9 lat temu)
U pani dr zakładałam aparat korekcyjny na zęby (stały), mam go już ponad pół roku, chodzę regularnie na wizyty, jestem bardzo zadowolona. Ciężko podać cenę wizyty, bo jest ona uzależniona od tego co jest robione na wizycie.
autor
12.11.2009 (8 lat temu)
12.11.2009 (8 lat temu)
Zakładałam aparat stały krystaliczny, Pani doktor przemiła, kompetentna i wzbudzająca zaufanie. Wszystko dokładnie wytłumaczone, na każde pytanie uzyskałam satysfakcjonującą odpowiedź. Widać że fachowiec (szczególnie gdy się spojrzy na dziesiątki dyplomów na ścianie;)) Znajomi którzy się leczyli u doktor też zadowoleni
autor
29.01.2010 (8 lat temu)
29.01.2010 (8 lat temu)
Generalnie spoko. Doktor ma dużą wiedzę i umiejętności. Trafiłem do Niej po mieudalnym leczeniu w centrum Krakowa i teraz wszystko jest na dobrej drodze. Polecam.
Kamil
autor
15.02.2010 (8 lat temu)
15.02.2010 (8 lat temu)
Wspaniały lekarz , poświęcił mi dużo czasu , naprawde gorąco polecam.
autor
16.04.2010 (8 lat temu)
16.04.2010 (8 lat temu)
Pani doktor jest miła, ale nie do końca mi wszystkie rzeczy wyjaśniła
autor
20.05.2010 (8 lat temu)
20.05.2010 (8 lat temu)
Pozytywne wrażenie już po pierwszej wizycje. Kompetencja delikatność i duży plus za czystosc w gabinecie( nawet czyszczony fotel po pacjencie) dezynfekcja odbywa sie przy pacjencie uwiezcie mi na słowo w niektórych gabinetach brak jakiejkolwiek sterylizacji!!! Polecam!!!!
autor
07.06.2010 (8 lat temu)
07.06.2010 (8 lat temu)
Lekarz budzący zaufanie od samego początku, wiedza ogromna, gabinet przepiękny i aż lśni czystością. Polecam!
autor
11.07.2010 (8 lat temu)
11.07.2010 (8 lat temu)
Bardzo miła. Niestety zdarzyło się jej niedokładnie wykonać swoje "zadanie". Jednak polecam. Gabinet b. ładny. Duży +. :)
autor
10.11.2010 (7 lat temu)
10.11.2010 (7 lat temu)
Serdecznie polecam wszystkim dzieciom, a przede wszystkim młodzieży. Jest to ortodontka na 6+.
autor
11.11.2010 (7 lat temu)
11.11.2010 (7 lat temu)
U Pani Dr Ciszek leczyłem się ortodontycznie od najmłodszych lat zaczynając od aparatu ruchomego kończąc aparatem stałym. W tym momencie jestem już jakiś czas po zdjęciu aparatu stałego, efekt utrzymujący się do dziś po zdjęciu aparatu jest bardzo dobry i trwały. Bardzo polecam Panią Dr ze względu na fachowość i co do mnie- nieomylność co do zastosowanych środków w leczeniu(usuwanie zbędnych zębów oraz zastosowanie retainera).
Jeśli chodzi o wszelkie poprawki estetyczne zęba, polecam Panią Doktor Monikę Sokół z przychodni na Batorego 6 w Krakowie.
autor
26.01.2011 (7 lat temu)
26.01.2011 (7 lat temu)
Byłam leczona u Pani Doktor parę lat! i efekty są znakomite! Miałam aparat stały. Po śicągnięciu go mam piękne zęby! I efekt nadal się trzyma mimo iż minęło już sporo czasu ;) Bardzo polecam Panią Doktor!
autor
19.07.2011 (7 lat temu)
19.07.2011 (7 lat temu)
Bardzo miła i kompetentna lekarka. Polecam.
autor
18.08.2011 (7 lat temu)
18.08.2011 (7 lat temu)
Pani dr dobra, lecz czasami zbyt dokładna, czasem wydaje się za długie leczenie aparatem!
autor
04.09.2011 (7 lat temu)
04.09.2011 (7 lat temu)
Wspaniały specjalista!Szalenie miła, ujmujaca osoba, bardzo dokładna i konkretna. Pani Doktor wyprowadziła mnie z bardzo poważnej wady obecnie mam piekne zeby i jestem szczesliwa że do niej trafiłam!Bardzo polecam!!!
autor
25.02.2012 (6 lat temu)
25.02.2012 (6 lat temu)
Wyjątkowy profesjonalizm i życzliwość. Gdy syn uszkodził aparat (z własnej winy)- Pani doktor przyjechała w sobotę do gabinetu i nieodpłatnie wykonała naprawę. Więcej takich specjalistów!
autor
09.07.2012 (6 lat temu)
09.07.2012 (6 lat temu)
Lekarz kompetentny, komunikatywny, miły.
autor
21.07.2012 (6 lat temu)
21.07.2012 (6 lat temu)
Owszem, Pani Ortodontka bardzo miła ale..nie podjęła się leczenia mojej wady zgryzu(przodozgryz) ze względu na ułamaną jedynkę. Stwierdziła, że ''nie mam przecież aż tak krzywych zębów''!! Do ortodonty nie chodzi się chyba tylko po to, by mieć ' w miarę normalne zęby', tylko po to, by były one proste!! A moja wada zgryzu powoduje u mnie seplenienie, czyli chyba wystarczająco wymagam leczenia! Więc moja opinia: Pani Doktor podejmuje się tylko standardowych zadań, które nie wymagają większego trudu od rutyny.
autor
08.08.2012 (6 lat temu)
08.08.2012 (6 lat temu)
Witam serdecznie, jestem bardzo zadowolony z leczenia u Pani Doktor-wychodze z bardzo poważnej wady zgryzu gdzie nikt w Krakowie nie chiał sie podjąć(nawet na Klinice UJ)-leczenie bardzo trudne miałem rozszerzane podniebienie specjalnym aparatem, potem aparaty stałe,efekt jest niesamowity i jestem bardzo wdzieczny Pani Doktor Ciszek ze podjela sie leczenia mnie uprzedniego wygladu kosmity-bardzo polecam!!!!Szymon K.
użytkownik
22.11.2012 (5 lat temu)
22.11.2012 (5 lat temu)
Szanowna Pani.
Ponieważ nie raczyła się Pani podpisać ani podać danych kontaktowych pozostaje mi ta droga komunikacji z Panią. Pani post potwierdza zasadę, że Internet jest wymarzonym medium, aby anonimowe osoby mogły w nim zamieszczać niedomówienia, półprawdy, bezczelne kłamstwa i oszczerstwa.Czytając Pani post modliłam się, żeby nie oskarżyła mnie Pani o podłożenie trotylu w TU 154 w Smoleńsku lub o probę wysadzenia w powietrze prezydenta, premiera czy ojca dyrektora na przykład.
SPRAWA PODSTAWOWA: nie raczyła Pani nawet napomknąć, że NIE ZAPŁACIŁA PANI ANI ZŁOTÓWKI W TRAKCIE WIZYTY W MOIM GABINECIE.
Do rzeczy: faktem jest że została Pani grzecznie poinformowana, że dziecko nie jest na tyle emocjonalnie rozwinięte, żeby rozpocząć leczenie aparatem. O ile wiem sytuacja w moim gabinecie nie była pierwszą - wcześniej zdarzyło się to przynajmniej u 3 innych lekarzy. Trudno się dziwić: Pani agresywne zachowanie, tupet i zaczepność tym właśnie skutkuje. Natomiast lekkie podkrwawianie dziąsła przy pobieraniu wycisku jest normalną rzeczą i nie powinno wzbudzać niepokoju, o czym zresztą Panią poinformowałam. O ile jestem w stanie zrozumieć Pani złość i niezadowolenie z powodu tego incydentu, to nie jestem w stanie zrozumieć tego steku bzdur i oszczerstw, które popełniła Pani przy okazji pisania postu na ww forum. Jeżeli ma Pani uwagi, może mi je Pani przekazać osobiście, telefonicznie lub mailowo, aby nie narażać się na prawne konsekwencje związane z naruszeniem moich dóbr osobistych, których nie zawaham się przedsięwziąć w przypadku kontynuacji Pani czarnego PR. A tak na marginesie i zupełnie po ludzku: skąd w Pani tyle jadu i żółci i tu już od przestąpienia progu mojego gabinetu?
Z poważaniem,
Barbara Ciszek
autor
24.04.2013 (5 lat temu)
24.04.2013 (5 lat temu)
właśnie skończyłam leczenie u tej Pani i mogłabym śmiało polecić,
dr jest kompetentna, b.uprzejma i fachowa, gabinet lśni czystością
użytkownik
10.07.2015 (3 lata temu)
10.07.2015 (3 lata temu)
Doktor Ciszek zna się na rzeczy, leczę córkę już od ponad roku, ceny są ok, terminy nieprzesadnie odległe, natomiast najważniejsze jest to, że doktor ma dyplom specjalizacji z ortodoncji (sprawdziłem), a wielu jest w Krakowie "ortodontów" z Bożej łaski, którzy robią krzywdę pacjentom. Ogólnie polecam, córa też:)
użytkownik
7 maj (5 miesięcy temu)
7 maj (5 miesięcy temu)
Szanowna Pani.
Ponieważ nie raczyła się Pani podpisać ani podać danych kontaktowych pozostaje mi ta droga komunikacji z Panią. Pani post potwierdza zasadę, że Internet jest wymarzonym medium, aby anonimowe osoby mogły w nim zamieszczać niedomówienia, półprawdy, bezczelne kłamstwa i oszczerstwa.Czytając Pani post modliłam się, żeby nie oskarżyła mnie Pani o podłożenie trotylu w TU 154 w Smoleńsku lub o probę wysadzenia w powietrze prezydenta, premiera czy ojca dyrektora na przykład.
SPRAWA PODSTAWOWA: nie raczyła Pani nawet napomknąć, że NIE ZAPŁACIŁA PANI ANI ZŁOTÓWKI W TRAKCIE WIZYTY W MOIM GABINECIE.
Do rzeczy: faktem jest że została Pani grzecznie poinformowana, że dziecko nie jest na tyle emocjonalnie rozwinięte, żeby rozpocząć leczenie aparatem. O ile wiem sytuacja w moim gabinecie nie była pierwszą - wcześniej zdarzyło się to przynajmniej u 3 innych lekarzy. Trudno się dziwić: Pani agresywne zachowanie, tupet i zaczepność tym właśnie skutkuje. Natomiast lekkie podkrwawianie dziąsła przy pobieraniu wycisku jest normalną rzeczą i nie powinno wzbudzać niepokoju, o czym zresztą Panią poinformowałam. O ile jestem w stanie zrozumieć Pani złość i niezadowolenie z powodu tego incydentu, to nie jestem w stanie zrozumieć tego steku bzdur i oszczerstw, które popełniła Pani przy okazji pisania postu na ww forum. Jeżeli ma Pani uwagi, może mi je Pani przekazać osobiście, telefonicznie lub mailowo, aby nie narażać się na prawne konsekwencje związane z naruszeniem moich dóbr osobistych, których nie zawaham się przedsięwziąć w przypadku kontynuacji Pani czarnego PR. A tak na marginesie i zupełnie po ludzku: skąd w Pani tyle jadu i żółci i tu już od przestąpienia progu mojego gabinetu?
Z poważaniem,
Barbara Ciszek

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin