test

Opinie o Barbara Haluch-Zielińska, lekarz, Poznań, ul.Św.Marcin 58/64

Korzystałeś z usług Barbara Haluch-Zielińska, lekarz, Poznań, ul.Św.Marcin 58/64 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2013-05-20 17:30

Wizyt: 445
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
20.05.2013 (5 lat temu)
20.05.2013 (5 lat temu)

Barbara Haluch-Zielińska, lekarz, Poznań, ul.Św.Marcin 58/64

Opinia o Barbara Haluch-Zielińska, lekarz
Poznań, ul.Św.Marcin 58/64

panią dr polecił nam inny lekarz, babcia miała problemy z chodzeniem, bolały ją stawy. po przeprowadzonych badaniach i wprowadzonym leczeniu babcia czuje się dużo lepiej i widać poprawę. dziękujemy i polecamy
autor
16.06.2013 (5 lat temu)
16.06.2013 (5 lat temu)
Też trafiłem do dr z polecenia i jestem bardzo zadowolony. Pani dr jest przemiłą kobietą, bardzo spokojną i sympatyczną. Widać, że ma duże doświadczenie i dlatego leczenie przebiegło sprawnie i szybko.
autor
02.07.2013 (5 lat temu)
02.07.2013 (5 lat temu)
Bardzo dobry lekarz interesujący się pacjentem i dbający o niego. Na wizycie pani doktor przeprowadziła ze mną dokładny wywiad dot. zdrowia mojego oraz chorób występujących w mojej rodzinie oraz zleciła dodatkowe badania żeby móc postawić diagnozę. Polecam tą wspaniałą lekarkę!
autor
19.07.2013 (5 lat temu)
19.07.2013 (5 lat temu)
Dobra lekarka. Super podejście do pacjenta, konkretna, po wizycie nie czułam niedosytu, wiedziałam wszystko co powinnam
autor
26.07.2013 (5 lat temu)
26.07.2013 (5 lat temu)
Bardzo dobra lekarka, interesuje się pacjentem i dba o niego, na wizycie czuje się,że jest się ważnym i że pani doktor pomoże
autor
02.10.2013 (4 lata temu)
02.10.2013 (4 lata temu)
Mogę tylko podpisać się pod wcześniejszymi opiniami o pani doktor.Widać, że jest to lekarka z powołania i pacjent jest dla niej ważny. Polecam
użytkownik
09.10.2013 (4 lata temu)
09.10.2013 (4 lata temu)
Niestety nasze doświadczenie z Panią Doktor nie zakończyło się tak pomyślnie jak w przypadku pozostałych Państwa. Przez lata "leczyła" Pani Dr. moją mamę źle dobierając leki i dawki mówiąc, że innej metody leczenia nie ma- A JEST jak się bardzo szybko po przyjęciu na ostry dyżur okazało. Tłumaczeniem, że tak to już w przypadku tej choroby jest doprowadziła Pani Doktor kobietę pełną życia prawie do grobu skazując ją na inwalidztwo.
użytkownik
10 sie (6 dni temu)
10 sie (6 dni temu)
Szanowna Pani!
To niestety choroby reumatoidalne doprowadzają do inwalidztwa, a nie lekarze.
Nie podała Pani żadnych szczegółów, trudno więc odnieść się do Pani zarzutów.
Z poważaniem
B. H-Z
autor
22.10.2013 (4 lata temu)
22.10.2013 (4 lata temu)
Ja mam o Pani Doktor bardzo dobre zdanie, znam osobiście dwie osoby, które leczyła (w tym moją mamę) i które też są zadowolone z opieki Pani Doktor i ją polecają.
użytkownik
05.07.2014 (4 lata temu)
05.07.2014 (4 lata temu)
Dziwne te opinie pełne zachwytów.Lekarka w ogóle nie słucha co pacjent ma do powiedzenia (tak było w moim przypadku) za to sama mówi bez przerwy.U mnie wyglądało to tak że pani doktor od pierwszego momentu udowadniała że nie mam RZS a ja przecież się przy tym nie upierałem.W czasie oczekiwana na wizytę oraz opis RTG ból minął(doskwierają mi silne przemijające bóle różnych stawów) i finał jest taki że mam przyjść jak będzie bolało.Nie byłem u lekarza wiele lat a kiedy idę nie potrafią pomóc. Po prostu tragedia.
użytkownik
10 sie (6 dni temu)
10 sie (6 dni temu)
Szanowny Panie! Jeżeli Pana w trakcie badania nic nie bolało, to trudno było rozpoznać, jakie rzeczywiście ma Pan schorzenie. Można było jedynie powiedzieć jakiej choroby Pan nie ma. Sugestia, żeby przyszedł Pan ponownieproszę w trakcie wystąpienia objawów jest chyba oczywista. Z poważaniem
B H-Z

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin