test

Opinie o Barciński Grzegorz lekarz medycyny specjalista otolaryngolog, Gdynia, Olsztyńska 8

Korzystałeś z usług Barciński Grzegorz lekarz medycyny specjalista otolaryngolog, Gdynia, Olsztyńska 8 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Maciejewicz
Data: 2011-02-04 12:40

Wizyt: 7574
Komentarzy: 15
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
04.02.2011 (7 lat temu)
04.02.2011 (7 lat temu)

Barciński Grzegorz lekarz medycyny specjalista otolaryngolog, Gdynia, Olsztyńska 8

Opinia o Barciński Grzegorz lekarz medycyny specjalista otolaryngolog
Gdynia, Olsztyńska 8

Nie polecam tego lekarza. Zła diagnoza dla dziecka, arogancki, spóźnił się prawie godzinę. Niestety w przychodni Gdynia Karwiny jest nie lubiany, są częste skargi na niego. Do tego brak podstawowej higieny, zapach potu i brudne paznokcie. ODRADZAM!
autor
22.06.2009 (8 lat temu)
22.06.2009 (8 lat temu)
Pan doktor Barciński obstawia chyba większość przychodni rejonowych w Gdyni a oprócz tego pracuje (pracował?) w prywatnej klinice. Chodziłen do niego przez kilka tygodni z córką i bólem ucha. Leczenie niewiele pomagało. W końcu Pan doktor nastraszył mnie możliwością poważnej choroby (raka?). Zaproponował położenie córki w prywatnejn klinice, wykonanie zabiegu i przesłanie materiału do badań. Na moją odpowiedź, że chcę jeszcze diagnozę skonsultować u innego lekarza, zaczął się wycofywać. Przy następnej wizycie po trzech dniach okazało się, że jest zdecydowana poprawa!!
Po kilku latach u syna stwierdził "dziwny" przyrost jednego migdałka i zasugerował raka. Pojechaliśmy do szpitala miejskiego gdzie najpierw bardzo miła Pani doktor raczej wykluczyła taką diagnozę, a po informacji o diagnozie Pana Barcińskiego poprosiła o diagnozę ordynatora laryngologii. Pan ordynator również raczej wykluczył raka ale zaproponował, że podczas usuwania trzeciego migdała pobiorą próbki do badań. Dziś już minęło kilka lat i syn zdrowy jak ryba.
Dla mnie jest to lekarz nastawiony na kasę a nie pomoc pacjentom. Ogradzam.
autor
10.10.2009 (8 lat temu)
10.10.2009 (8 lat temu)
Bardzo dobry lekarz.Pomógł nie tylko mi ale też wielu moim bliskim.Zawsze znajdzie czas dla pacjenta,wszystko dokładnie wytłumaczy,a co najważniejsze pomoże w chorobie.Mogę z czystym sercem polecić tego lekarza wszystkim,w szczególności rodzicom i ich małym pociechom (pan doktor ma super podejscie do dzieci)
autor
17.04.2010 (8 lat temu)
17.04.2010 (8 lat temu)
Lekarz dobry jeśli chodzi o trafność diagnozy i leczenie. Ale wizyta nieodpłatna jest w coraz gorszym wydaniu, można być na liście spóźnić się 3 min i mimo, że nie ma za wielu pacjentów a wchodzą osoby bez kolejki być nieprzyjętym po 45min czekania. Ja rozumiem, że można mieć zły dzień ale Pan doktor często potrafił spóźnić się nawet 1 godz. i jakoś nikt z tego powodu nie robił problemu. Rozumiem, że pewnie w przypadku prywatnej wizyty podejście do pacjenta jest inne. Nie myślałem, że do lekarza którego znam od wielu lat i miałem o nim zawsze dobre zdanie można się tak sparzyć.
użytkownik
18.04.2010 (8 lat temu)
Szczerze polecam dr Barcińskiego to naprawdę złoty człowiek, dzięki niemu moja córka może normalnie żyć. Dr doskonale umie postawić diagnozę i wyjaśnić na czym będzie polegało leczenie, dziecko nie mogło się doczekać kolejnych wizyt ponieważ kontakt z dziećmi ma super na luzie bez naukowych nie rozumianych słówek. Jesteśmy po zabiegu na migdałkach, którego bardzo się obawiałam ale gdy trafiliśmy do dr to stres minął, wystarczy zaufanie do dobrego specjalisty i jego podejście do pacjenta. Szkoda że tak rzadko w naszym codziennym życiu trafiamy na takie miłe osoby. Gorąco polecam dr Barcińskiego naprawdę "super gość".
autor
05.02.2011 (7 lat temu)
05.02.2011 (7 lat temu)
Zdecydowanie odradzam tego lekrza, byłam w przychodni z dzieckiem Zródła Marii w Gdyni, po pierwsze zła diagnoza, brak odpowiedniego podejścia do dziecka, arogancki, wręcz nieprzyjemny. Dodatkowo ten Pan nie dba o podstawową higienie, miał brudne paznokcie i śmierdział potem. I taki lekarz ma prawo "grzebać" w uchu pacjenta. Bardzo odradzam tego lekarza, niestety co potwierdza moją opinię, personel przychodni ma częste skargi na niego. Raz też byłam z kilku miesięcznym dzieckiem, gorączka, ból ucha, nieprzyjoł nas ponieważ miał za dużo kolejkę - były 2 osoby. Ale pewnie spieszył się do swojego prywatnego gabinetu. Beszczelny typ!
autor
10.02.2011 (7 lat temu)
10.02.2011 (7 lat temu)
Zdecydowanie nie polecam tego lekarza.Dwa razy próbowałam się do niego dostać, prosząc o krótką konsultację w sprawie pilnej(mój stan nie pozwalał mi na pótoramiesięczne oczekiwanie)i choć było przede mną tylko dwoje pacjentów i dodatkowo jednej osoby, która miała akurat wchodzić nie było, to i tak lekarz mnie nie przyjął.Twierdził,że nie może mnie przyjąć, ponieważ do niego trudno się dostać i jeśli nie mogę poczekać pótora miesiąca to mam pójść do innego lekarza.Dotatkowo notorycznie spóżnia się do pracy i celowo wywołuje tzw.sztuczny tłok.
autor
19.02.2011 (7 lat temu)
19.02.2011 (7 lat temu)
Ostatnio jestem pacjętką doktora w przychodni Źródło Marii w Gdyni Karwinach i uważam go za fachowca w otolaryngologii.
Od razu widać jego profesjonalizm i zaangażowanie w leczeniu pacjetnów. Mówię tu nie tylko o sobie, bo prawie na każdej wizycie- a byłam przyjmowana dodatkowo- znajdowałam się równocześnie z inną osobą w gabinecie i byłam świadkiem jak Pan doktor podchodzi do pacjenta, jak wyjaśnia, jak przepytuje- by ustalić jak najtrafniejszą diagnozę, zaleca leczenie, tłumaczy na czym polega i daje skierowanie na kolejną rejestrację (oczywiście wcześniejszą) by móc zobaczyć efekty zaproponowanego leczenia. Muszę przyznać, że jest to jeden z niewielu lekarzy jakich znam, tak konkretny i fachowy. Może komuś się wydawać, że jest nie miły- może jest takie wrażenie ponieważ doktor przyjmuje bardzo dużo pacjentów poza rejestacją główną- tj. dodatkowo i nie ma czasu zwracać uwagi na to czy dla kogoś jest miły czy nie. Poza tym- ma leczyć a nie uśmiechać się i głaskać. Ludzie - czy wy tego nie rozumiecie, dlaczego są opużnienia, m.in. ponieważ Pan doktor przyjmuje pacjentó dodatkowo poza rejestracją, a mógłby każdego z tych dodatkowych prosić aby przyszli w termninie rejestracji normalnej czyli np. za m-c. Wtedy wszystko byłoby na czas i dla doktora lepiej, bo miałby czas złapać oddech. Poza tym, doktor nie tylko przyjmuje pacjentów, ale również wypisuje dokumentację do każdego przyjetego pacjęta- proszę zwócić uwagę będąc następnym razem w gabinecie ile czasu to zajmuje. Tłok to nie wina lekarza tego czy innego, ale wina systemu, NFZ i tych,którzy rządzą służbą zdrowia. Proszę zauważyć, że przychodni zabrano specjalistów- był jeszcze jeden laryngolog, był dermatolog- nie ma- znowu się kłania NFZ. A taki lekarz- nie jest taśmą produkcyjną- też musi odpocząć- szczególnie jak robi zabiegi- niekiedy bardzo poważne- a tu taśma, bo przyjmuje dużo dodatkowo- wielokrotnie byłam świadkiem. Jednak i w pewnym momencie trzeba komuś odmówić, bo się nie da-no chyba że by przyjmował po 3, 4 osoby na raz w gabinecie. Ludzie myślcie. To nie taśma produkcyjna jak na niemym filmie z Charlie Chaplinem.
W ogóle nie rozumiem stwierdzenia "sztuczny tłok". Jak lekarz może robić sztuczny tłok- ludzie są fikcyjni czy co? Jakiś absurd w poprzedniej opinii.
autor
23.02.2011 (7 lat temu)
23.02.2011 (7 lat temu)
Dr Barciński to złoty człowiek, trafny w diagnozie i skuteczny w leczeniu, polecam wszystkim.
autor
16.06.2011 (7 lat temu)
16.06.2011 (7 lat temu)
Niestety nic dobrego nie można powiedzieć o tym "lekarzu", to co zobaczyłem w jego gabinecie zdecydowanie odbiega od definicji osoby mającej nieść pomoc innym.
Człowiek ten jest nieuprzejmy, arogancki, zarozumiały i zapatrzony w siebie, możliwe, że o osobowości narcystycznej. Nie polecam, a wręcz odradzam. Nie jest to tylko moja opinia - wiem, że znajomi też nie mają dobrego zdania.
Trzeba być człowiekiem i mieć serce do ludzi jeśli wybrało się ten zawód, no chyba, że robi się to tylko dla kasy...
autor
14.07.2011 (6 lat temu)
14.07.2011 (6 lat temu)
Kompetentny, miły, rzeczowy i skuteczny
autor
30.03.2012 (6 lat temu)
30.03.2012 (6 lat temu)
Świetny lekarz, z powołaniem, miły człowiek, oddany pacjentowi, a nie umowie z NFZ, nikogo nie odeśle z kwitkiem. Mimo leczenia państwowego (ZA DARMO TAKŻE DLA NIEGO) przyjmuje każdego, choć tłum się kłębi w poczekalni
autor
02.06.2012 (6 lat temu)
02.06.2012 (6 lat temu)
cham i prostak chyba ze za kase.Brak czasu arogancja i zero podejścia do pacjeta.
użytkownik
05.06.2013 (5 lat temu)
05.06.2013 (5 lat temu)
Odradzam. Poszłam z podejrzeniem zapalenia ucha z 9 miesięczną córką lekarz od progu powiedział że nas nie przyjmie i żebyśmy przyszły dwa dni później prywatnie. Czekając jeszcze do innego lekarza na tym samym korytarzu zaobserwowałam że lekarz miał trzech pacjentów po czym miał luz bo jacyś nie poprzychodzili. I za co kasę dostają tacy lekarze. Pan doktor był oczywiście spóźniony 20 minut.
użytkownik
09.06.2013 (5 lat temu)
09.06.2013 (5 lat temu)
Chodzimy z synkiem do Pana Doktora od 3 lat, nie powiem złego słowa. Syn ma teraz 7 lat , bardzo mu pomogły te wizyty w końcu ktoś go prawidłowo zdiagnozował, nie czeka na pieniadze . Przyjmuje zawsze jak mamy problem, czasem musimy poczekać , dzień albo dwa bo jest dużo pacjentów ale nigdy nie odprawił nas bez pomocy.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin