test

Opinie o CASUS Dochodzenie Roszczeń Ubezpieczeniowych, Warszawa | Śródmieście, Kopernika 30 lok. 506

Korzystałeś z usług CASUS Dochodzenie Roszczeń Ubezpieczeniowych, Warszawa | Śródmieście, Kopernika 30 lok. 506? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Inga
Data: 2016-12-02 09:45

Wizyt: 6771
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
02.12.2016 (2 lata temu)
02.12.2016 (2 lata temu)

CASUS Dochodzenie Roszczeń Ubezpieczeniowych, Warszawa | Śródmieście, Kopernika 30 lok. 506

Opinia o CASUS Dochodzenie Roszczeń Ubezpieczeniowych
Warszawa | Śródmieście, Kopernika 30 lok. 506

Witam! Być może wkrótce będę pracować w CASUS Dochodzenie Roszczeń Ubezpieczeniowych. Czy inni pracownicy są ok? Czy płacą na czas?
Inga.
użytkownik
10.10.2017 (rok temu)
10.10.2017 (rok temu)
Firma rzetelna i potrafiąca zadbać i zaopiekować się klientem. Dochodzenie roszczeń przebiega w możliwie najlepszej atmosferze. Polecam
użytkownik
6 mar (9 miesięcy temu)
6 mar (9 miesięcy temu)
Przebiega w miłej atmosferze i tak ma być. Nie wystarczy szarpania nerwów na ubezpieczyciela? :P
użytkownik
9 kwi (8 miesięcy temu)
9 kwi (8 miesięcy temu)
Zgadzam się z powyższą opinią. Jeżeli masz problem z odzyskaniem pieniędzy od ubezpieczyciela, to Casus ci w tym na 100% pomoże.
użytkownik
09.12.2017 (rok temu)
09.12.2017 (rok temu)
Znam Casus od tej drugiej strony i śmiało mogę zarekomendować. Tego typu firmy i instytucje muszą być wiarygodne - i Casus taka właśnie jest.
Cała oferta na stronie www.casus.biz
użytkownik
20 lut (9 miesięcy temu)
20 lut (9 miesięcy temu)
Dokładnie. Firma ma dobre opinie w necie i nie mam powodu żeby im nie wierzyć. Dziękuję za pomoc.
użytkownik
9 maj (7 miesięcy temu)
9 maj (7 miesięcy temu)
Firma bardzo mi pomogła. Podejrzewam, że bez jej pomocy pozostałbym z niczym, a już na pewno nie z pieniędzmi z ubezpieczenia ktore mi sie nalezaly jak psu buda. Dziękuję!
użytkownik
5 cze (6 miesięcy temu)
5 cze (6 miesięcy temu)
Dzięki Wam uwierzyłam w sprawiedliwość i we własne siły. Dziękuję za okazaną pomoc. Bez Was nie udało by mi się uzyskać odszkodowania. Teraz jest bardziej doświadczona i mądrzejsza. Dziękuję
użytkownik
9 sie (4 miesiące temu)
9 sie (4 miesiące temu)
Zdecydowanie polecam, zwłaszcza w temacie odszkodowań. Wiedza, profesjonalizm i dobry kontakt z klientem.
użytkownik
8 wrz (3 miesiące temu)
8 wrz (3 miesiące temu)
Bardzo dobra firma. Profesjonalna obsługa. Polecam
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Casus, to bardzo dobra kancelaria w zakresie dochodzenia roszczeń ubezpieczeniowych. Duża wiedza i jeszcze większa skuteczność.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin