test

Opinie o Cicin-Sain Monika lekarz stomatolog Gabinet, Łódź, Zwrotnikowa 16

Korzystałeś z usług Cicin-Sain Monika lekarz stomatolog Gabinet, Łódź, Zwrotnikowa 16? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2013-03-06 14:53

Wizyt: 7067
Komentarzy: 3
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.03.2013 (5 lat temu)
06.03.2013 (5 lat temu)

Cicin-Sain Monika lekarz stomatolog Gabinet, Łódź, Zwrotnikowa 16

Opinia o Cicin-Sain Monika lekarz stomatolog Gabinet
Łódź, Zwrotnikowa 16

Brak profesjonalizmu - lekarz nie umie wykonac plomby - mialam wizyty w Manufakturze ENELMED - nastepnego dnia musialam isc do innego stomatologa bo plomba byla za wysoka - ODRAZDZAM
autor
03.03.2013 (5 lat temu)
03.03.2013 (5 lat temu)
Uważam,ze Pani Dr jest bardzo kompetentna osoba i bardzo uprzejmy.Widac ,ze lubi to co robi.Dokladnie tłumaczy co będzie robiła .Jestem bardzo zadowolony z jej usług i polecam z czystym sumieniem.
użytkownik
30.08.2017 (10 miesięcy temu)
30.08.2017 (10 miesięcy temu)
Cicin-Sain Monika, lek. stomatolog. Gabinet Lekarski.
93-485 Łódź, Zwrotnikowa 16, woj. łódzkie
Opinie (5)
1. Unikać jak ognia tego gabinetu chyba że chcesz stracić zęby. Tam nie jesteś pacjentem tylko klientem i to takim którego trzeba wyrolować bo liczy się tylko kasa a nie twoje zęby czyli zdrowie. Plombowanie zębów z próchnicą byle jakim materiałem, czego efektem jest w dalszej kolejności leczenie kanałowe tyle że niedokładne. W ofercie są również korony tyle że byle jakie, źle dopasowane, za duże w innej kolorstyce niż reszta zębów itd. Wszelkie uwagi są zbywane lub wmawiane jest że wszystko jest w porządku a po niedługim czasie okazuje że nic nie jest w porządku tyle że jest już za późno i chyba o to tej pani chodzi. Powinna mieć całkowity zakaz wykonywania tego zawodu!!!!

2. Moje kanałowe leczenie zęba było źle zrobione a w dodatku bardzo boleśnie. Narzędzia pamiętały chyba jeszcze poprzednią epokę. Nie polecam stomatologa, nieuprzejma i nie słucha pacjenta. W dodatku nie orientuje się w aktualnościach medycznych i używa przestarzałych metod. Straciłam pieniądze i zęba przez brak profesjonalizmu lekarza, któremu zaufałam. Pokaż mniej

3. odradzam , brak uprzejmosci - zla wykonana plomba ; bylam w Enelmed 2 plomby zle zrobione - lekarka nastepna wysmiala pania Monika ze zamiast plomb robi OBCASY.

4. Brak profesjonalizmu - lekarz nie umie wykonac plomby - mialam wizyty w Manufakturze ENELMED - nastepnego dnia musialam isc do innego stomatologa bo plomba byla za wysoka – ODRAZDZAM

5. Byłem u tej pani.Nie miła osoba i kiepskie wykonanie plomby ,z którą po pół roku musiałem udać się do innego dentysty.Z decydowanie nie polecam.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin