test

Opinie o Dagmara Sadłowska-Stasiak lekarz stomatolog, Kalisz, Łódzka 163 lok. 2

Korzystałeś z usług Dagmara Sadłowska-Stasiak lekarz stomatolog, Kalisz, Łódzka 163 lok. 2? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Tadeusz Dudek
Data: 2012-07-26 20:21

Wizyt: 17581
Komentarzy: 4
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.07.2012 (5 lat temu)
26.07.2012 (5 lat temu)

Dagmara Sadłowska-Stasiak lekarz stomatolog, Kalisz, Łódzka 163 lok. 2

Opinia o Dagmara Sadłowska-Stasiak lekarz stomatolog
Kalisz, Łódzka 163 lok. 2

Bardzo dobry specjalista,ogromny poziom empatii.Miła, sympatyczna , profesjonalna , nie wytwarza dystansu. Leczenie niczym pobyt na wczasach.Serdecznie polecam - warto skorzystać z usług. Rewelacja.
użytkownik
11.08.2012 (5 lat temu)
11.08.2012 (5 lat temu)
FACHOWA OBSŁUGA. PANI STOMATOLOG POTRAFI W PROFESJONALNY SPOSÓB ZŁAGODZIĆ BÓL ZEBA, JEDNOCZEŚNIE TRWALE USUWA JEGO PRZYCZYNĘ. JEŚLI Z BÓLEM ZĘBA TO TYLKO DO PANI DAGMARY.
użytkownik
01.03.2014 (3 lata temu)
01.03.2014 (3 lata temu)
Pani doktor faktycznie jest miła i sympatyczna, jednak jakość leczenia pozostawia wiele do życzenie. Nie powypełniane do końca kanały w kilku zębach oraz nie umiejętność właściwego odczytania zdjęcia(co wiązało by się z przyznaniem do własnych błędów) skłania mnie do wniosku że stomatolog jednak mimo płaszczyka uprzejmości musi też być 100% profesjonalistą dobrze wykonującym usługi za które bierze w końcu nie małe pieniądze.
użytkownik
22 sie (2 miesiące temu)
22 sie (2 miesiące temu)
Rewelacja. Żadnego bólu, bardzo dobry kontakt z pacjentem. Leczenie kanałowe bez problemów i za rozsądną cenę. Polecam zwłaszcza tym, których wizyta u dentysty mocno stresuje.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Kalisz

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Opiekunka-Opiekun Małżeństwa Koblenz od 12.12.2017 - premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Koblenz Termin wyjazdu: 27.12.2017 Zlecenie: Opieka nad małżeństwem. Pani w wieku 90lat, 80 kg wagi i...
Kalisz
wczoraj 8:33
Opiekunowie Seniorów Niemcy - Bonn od 18.12 + premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Bonn Termin wyjazdu: 18.12.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 96 lat, 95 kg wagi i 165 cm wzrost...
Kalisz
wczoraj 7:33
Opiekunka Seniorki BONN - już od 27.11.2017 - premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Bonn Termin wyjazdu: 27.11.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 88lat, 70 kg wagi i 170 cm wzrostu...
Kalisz
wczoraj 6:35
Opiekunka Seniora Niemcy - Andernach - już od 27.11
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Andernach Termin wyjazdu: 27.11.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 81lat, 70 kg wagi i 160 cm wz...
Kalisz
wczoraj 6:06
Administrator systemu CRM (branża meblarska)
Serwis Personalny Sp. z o.o. nr KRAZ 1428, dla swojego Klienta, lidera w eksporcie i produkcji mebli poszukuje kandydata na stanowisko: Administrator systemu CRM (branża meblarska) Obowiązki: obsługa systemu, wdrażanie zmian, rozwój wewnętrznego systemie CRM, przygotowywanie plany produkcji, ...
Kalisz
wczoraj 4:20
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin