test

Opinie o Danuta Wasilewska-Zienkiewicz, lekarz, Gdańsk

Korzystałeś z usług Danuta Wasilewska-Zienkiewicz, lekarz, Gdańsk? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-07-29 08:38

Wizyt: 80
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.07.2009 (8 lat temu)
29.07.2009 (8 lat temu)

Danuta Wasilewska-Zienkiewicz, lekarz, Gdańsk

Opinia o Danuta Wasilewska-Zienkiewicz, lekarz
Gdańsk

Najlepszy lekarz jakiego znam:)rzetelny, godny zaufania, pomocny, życzliwy i kompetentny:)
gorąco polecam:)
autor
19.10.2011 (6 lat temu)
19.10.2011 (6 lat temu)
Leczę się u pani doktor Wasilewskiej-Zienkiewicz już parę ładnych lat i bez zawahania mogę ją polecić wszystkim zmagającym się z chorobami płuc i alergią. Pani doktor jest konkretna, rzetelna, miła i przede wszystkim jest świetnym specjalistą. Dzięki odpowiedniemu leczeniu moje problemy z alergią praktycznie zniknęły.
autor
16.11.2011 (6 lat temu)
16.11.2011 (6 lat temu)
Byłam u pani doktor w związku z problemami z oddychaniem, które pojawiały się mimo zażywania leków przeciwalergicznych. Lekarz pierwszego kontaktu podejrzewał astmę. Pani doktor na pierwszy rzut oka zdiagnozowała u mnie depresję (utwierdziła się w tym przekonaniu, gdy przyznałam, że rzeczywiście był taki epizod w moim życiu) i tym uzasadniła duszności, które bardzo utrudniały mi życie. Powiedziała, że spirometria nie wygląda najgorzej jak na palacza (nie słuchając dalszych wyjaśnień, że palenie rzuciłam parę lat wcześniej). W trakcie wizyty zrobiła sobie około pięciominutową przerwę na rozmowę telefoniczną (słuchając jej odniosłam wrażenie, że nie była to sprawa nie cierpiąca zwłoki) tylko po to, aby na koniec stwierdzić, że alertec musi mi wystarczyć. O ironio jest to "moja pani doktór" z dzieciństwa, do której na prawdę lubiłam chodzić.
Zmarnowałam czas i kupę nerwów na tę ostatnią wizytę. Poczułam się jak ostatnia idiotka i na dodatek hipochondryczka. FAKTYCZNIE jest to lekarka o bardzo kompleksowym podejściu do choroby (duszności wywołane depresją - może czas na specjalizację z psychiatrii...) dla pacjentów o stalowych nerwach i dużym poczuciu własnej wartości (szczególnie jeżeli chodzi o wiedzę z medycyny - żeby w razie potrzeby mieć siłę się kłócić w sprawie diagnozy).
Na szczęście są lekarze, którzy podchodzą do pacjenta obiektywnie, bez wydawania wyroku przed badaniem i wywiadem. Okazało się, że jednak mam astmę, a wydłużony czas diagnozy, kosztował mnie więcej cierpień niż to warte.
Ogólnie nie polecam - chyba, że ktoś na prawdę chce się nabawić depresji...;)
użytkownik
29 maj (19 dni temu)
29 maj (19 dni temu)
Witam ,
wszystko, co napisane - prawda.
Nie sądziłem nawet, że w Holandii jest gorzej niż w Polsce!
"Każdy ma własny pokój?" - "Tak."
Ale jest dziewięć pokoi, a prysznic jest jeden dla wszystkich, a toaleta jest jedna. Czy są to dobre warunki życia? Pomyśl ...
autor
12.04.2012 (6 lat temu)
12.04.2012 (6 lat temu)
Tylko polecenia warta!!! Znam od wielu lat,wie co czyni i jak pomoc.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin