test

Opinie o Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48

Korzystałeś z usług Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Jadwiga
Data: 2016-11-21 10:42

Wizyt: 478
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)

Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48

Opinia o Daria Rybarczyk Psychoterapetua
Poznań, Spławie 48

Ta pani psycholog jest świetna, leczyłam u niej lekomanie ze skutkiem oczywiście pozytywnym, teraz już nie muszę ciągle żyć na lekach! Bardzo dziękuje!
użytkownik
24.01.2017 (rok temu)
24.01.2017 (rok temu)
Do pani Darii trafiłam jak szukałam terapeuty który pomoże mi wyjść z uzależnienia od alkoholu - wstyd mi się do tego przyznać ale jestem alkoholiczką. Na szczęście terapia u pani Darii mi pomogła i jestem już trzeźwą alkoholiczką od 7 miesięcy. Mam nadzieje, że wytrzymam w postanowieniu a wiem, że jak będę miała chwilę zwątpienia to pani Daria mi doradzi.
użytkownik
14.03.2017 (rok temu)
14.03.2017 (rok temu)
Chyba najlepszy terapeuta z jaki miałem do czynienia w swojej długiej karierze alkoholika. Chodziłem z odwyku na odwyk aż w końcu trafiłem na terapię odwykową do pani Darii, jako jedyna trafiła do mnie i potrafiła \'wyprostować\' teraz jestem trzeźwym alkoholikiem, który stara się odzyskać rodzinę i wrócić do pracy.
użytkownik
01.04.2017 (rok temu)
01.04.2017 (rok temu)
Chyba najlepszy terapeuta z jaki miałem do czynienia w swojej długiej karierze alkoholika. Chodziłem z odwyku na odwyk aż w końcu trafiłem na terapię odwykową do pani Darii, jako jedyna trafiła do mnie i potrafiła \'wyprostować\' teraz jestem trzeźwym alkoholikiem, który stara się odzyskać rodzinę i wrócić do pracy.
użytkownik
01.04.2017 (rok temu)
01.04.2017 (rok temu)
Cóż chyba najlepszy terapeuta w kraju. Do tego do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie i każdy przypadek jest dla nie inny co sprawia, że osiąga bardzo dobre wyniki w swoich działania i ja jestem jednym z takich wyników właśnie, trzeźwa od długiego czasu :)
użytkownik
10.04.2017 (rok temu)
10.04.2017 (rok temu)
Pani Daria to klasa sama w sobie jeżeli chodzi o psychoterapeutów. Podchodzi do człowieka bardzo ludzko i indywidualnie. Mogłem się przed nią otworzyć i znalazła powód dlaczego piję i pomogła mi przestać. Bardzo jej za to dziękuje i każdemu mogę ja polecić w 100%.
użytkownik
15.05.2017 (rok temu)
15.05.2017 (rok temu)
To najlepszy specjalista od uzależnień z jakim się spotkałem. Byłem seksoholikiem, nie umiałem żyć bez seksu normalnie bez niego funkcjonować dopiero po sesjach terapeutycznych u tej pani i teraz wreszcie funkcjonuje jak normalny człowiek.
użytkownik
28.07.2017 (10 miesięcy temu)
28.07.2017 (10 miesięcy temu)
Pani Daria, to prawdziwy lekarz z powołaniem. Potrafi wysłuchać i pomóc poradzić sobie z problemami. Widać podejście profesjonalne i empatyczne podejście do pacjentów.
użytkownik
21.08.2017 (9 miesięcy temu)
21.08.2017 (9 miesięcy temu)
Nigdy nie przypuszczałbym, że uda mi się skutecznie zawalczyć z nałogiem. Dzięki p. Darii i współtowarzyszącej detoksowi psychoterapii udało mi się wyjść z nałogu i rozpocząć nowe życie zdala od alkoholu.
użytkownik
21.08.2017 (9 miesięcy temu)
21.08.2017 (9 miesięcy temu)
Mój ojciec - wieloletni alkoholik dzięki Agnusowi odzyskał swoje normalne życie. A dzięki terapii współuzależnienia cała nasza rodzina mogła poznać przyczyny uzależnienia i uwolnić się od jego wyniszczających skutków.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin