test

Opinie o Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48

Korzystałeś z usług Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Jadwiga
Data: 2016-11-21 10:42

Wizyt: 416
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)

Daria Rybarczyk Psychoterapetua, Poznań, Spławie 48

Opinia o Daria Rybarczyk Psychoterapetua
Poznań, Spławie 48

Ta pani psycholog jest świetna, leczyłam u niej lekomanie ze skutkiem oczywiście pozytywnym, teraz już nie muszę ciągle żyć na lekach! Bardzo dziękuje!
użytkownik
24 sty (9 miesięcy temu)
24 sty (9 miesięcy temu)
Do pani Darii trafiłam jak szukałam terapeuty który pomoże mi wyjść z uzależnienia od alkoholu - wstyd mi się do tego przyznać ale jestem alkoholiczką. Na szczęście terapia u pani Darii mi pomogła i jestem już trzeźwą alkoholiczką od 7 miesięcy. Mam nadzieje, że wytrzymam w postanowieniu a wiem, że jak będę miała chwilę zwątpienia to pani Daria mi doradzi.
użytkownik
14 mar (8 miesięcy temu)
14 mar (8 miesięcy temu)
Chyba najlepszy terapeuta z jaki miałem do czynienia w swojej długiej karierze alkoholika. Chodziłem z odwyku na odwyk aż w końcu trafiłem na terapię odwykową do pani Darii, jako jedyna trafiła do mnie i potrafiła \'wyprostować\' teraz jestem trzeźwym alkoholikiem, który stara się odzyskać rodzinę i wrócić do pracy.
użytkownik
1 kwi (7 miesięcy temu)
1 kwi (7 miesięcy temu)
Chyba najlepszy terapeuta z jaki miałem do czynienia w swojej długiej karierze alkoholika. Chodziłem z odwyku na odwyk aż w końcu trafiłem na terapię odwykową do pani Darii, jako jedyna trafiła do mnie i potrafiła \'wyprostować\' teraz jestem trzeźwym alkoholikiem, który stara się odzyskać rodzinę i wrócić do pracy.
użytkownik
1 kwi (7 miesięcy temu)
1 kwi (7 miesięcy temu)
Cóż chyba najlepszy terapeuta w kraju. Do tego do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie i każdy przypadek jest dla nie inny co sprawia, że osiąga bardzo dobre wyniki w swoich działania i ja jestem jednym z takich wyników właśnie, trzeźwa od długiego czasu :)
użytkownik
10 kwi (7 miesięcy temu)
10 kwi (7 miesięcy temu)
Pani Daria to klasa sama w sobie jeżeli chodzi o psychoterapeutów. Podchodzi do człowieka bardzo ludzko i indywidualnie. Mogłem się przed nią otworzyć i znalazła powód dlaczego piję i pomogła mi przestać. Bardzo jej za to dziękuje i każdemu mogę ja polecić w 100%.
użytkownik
15 maj (6 miesięcy temu)
15 maj (6 miesięcy temu)
To najlepszy specjalista od uzależnień z jakim się spotkałem. Byłem seksoholikiem, nie umiałem żyć bez seksu normalnie bez niego funkcjonować dopiero po sesjach terapeutycznych u tej pani i teraz wreszcie funkcjonuje jak normalny człowiek.
użytkownik
28 lip (3 miesiące temu)
28 lip (3 miesiące temu)
Pani Daria, to prawdziwy lekarz z powołaniem. Potrafi wysłuchać i pomóc poradzić sobie z problemami. Widać podejście profesjonalne i empatyczne podejście do pacjentów.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
Nigdy nie przypuszczałbym, że uda mi się skutecznie zawalczyć z nałogiem. Dzięki p. Darii i współtowarzyszącej detoksowi psychoterapii udało mi się wyjść z nałogu i rozpocząć nowe życie zdala od alkoholu.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
Mój ojciec - wieloletni alkoholik dzięki Agnusowi odzyskał swoje normalne życie. A dzięki terapii współuzależnienia cała nasza rodzina mogła poznać przyczyny uzależnienia i uwolnić się od jego wyniszczających skutków.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Poznań

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Customer Service Representative with French
Key Responsibilities: Serving customer’s quotation through preparation, sending and monitoring offers Serving orders through checking if they are correct with the offer or current trade conditions with customers, reconciliation of any ambiguities, putting the order into the system, sending the confi...
Poznań
wczoraj 4:15
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (branża ogrodnicza)
Oferta: woj. wielkopolskie, Poznań . Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR...
Poznań
wczoraj 3:58
Application Support Engineer
* * TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT. Dla naszego Klienta wiodącego dostawcy usług medialnych dla branży reklamowej poszukujemy: APPLICATION SUPPORT ...
Poznań
wczoraj 3:10
Mid/Regular Java Developer (R&D) ze znajomością metod optymalizacji
* * TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT. Dla naszego klienta, polskiej firmy IT świadczącej usługi dla rynku TSL, z ponad 25-letnią tradycją, szukamy obec...
Poznań
wczoraj 2:13
Specjalista/ka ds. obsługi klienta (branża ogrodnicza)
OBOWIĄZKI: * aktywna współpraca z działem handlowym w zakresie działań logistycznych pod okiem przełożonego, * zamawianie produktów oraz współpraca z dostawcami zagranicznymi, firmami spedycyjnymi i transportowymi, * wprowadzanie informacji sprzedażowych do systemu firmy oraz z...
Poznań
wczoraj 2:10
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin