test

Opinie o Dental Park centrum stomatologii, Modlniczka, 153

Korzystałeś z usług Dental Park centrum stomatologii, Modlniczka, 153 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Jana
Data: 2010-10-09 00:00

Wizyt: 7912
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.10.2010 (7 lat temu)
09.10.2010 (7 lat temu)

Dental Park centrum stomatologii, Modlniczka, 153

Opinia o Dental Park centrum stomatologii
Modlniczka, 153

Mam bardzo dobre zdanie o Jacku Sumarze,zakończyłam właśnie leczenie które trwało w sumie półtora roku.Był okres ,że byłam w Jego gabinecie co tydzień- powód zafundowałam sobie gruntowne porządki w uzębieniu,doktor sporo poprawiał po poprzednikach ( opisałam to wcześniej w opinii o tamtym gabinecie) uzupełnił tez brakujące zęby.Uważam że poznałam Go na tyle ,że mogę się tu wypowiadać . Otóż jest to przede wszystkim bardzo uczciwy człowiek, zawód jest jego pasją , cieszy go po prostu - pokazywał mi po zabiegach zdjęcia i opisywał je z taka pasją , jest perfekcjonistą ,bardzo dokładny.Ma świetny sprzęt , bardzo bałam się wiercenia w kości a mieliśmy do założenia aż 6 implantów,obyło się bez wiercenia bo ma takie urządzenie ultradźwiękowe.Nigdy nie bolało mnie leczenie a robił mi też leczenia kanałowe i piłował żeby .Polecam doktora Jacka Sumarę a i cały gabinet Dental Park jest bardzo dobry
użytkownik
25.04.2017 (8 miesięcy temu)
25.04.2017 (8 miesięcy temu)
Dental Park jest miejscem, w którym dokonuje się cudów. Moje zęby były krzywe i żółte. Mój uśmiech zawsze powodował u mnie kompleksy. Całe życie marzyłem o tym, aby bez wstydu móc się uśmiechnąć. Teraz, mogę to zrobić. Dzięki leczeniu ortodontycznemu oraz licówkom porcelanowym stało się to możliwe!
użytkownik
31.05.2017 (7 miesięcy temu)
31.05.2017 (7 miesięcy temu)
Do Dental Park’u chodzę z mężem już jakieś cztery lata. Na początku trafił tam on, ponieważ zepsuty ząb wymagał natychmiastowego leczenia kanałowego a do doktora Sularza czekało się najkrócej. Trochę nas to zaniepokoiło, ale niepotrzebnie. Okazało się, że doktor jest po prostu dobrze zorganizowany. Leczył męża pod mikroskopem. Później ja trafiłam to doktor Radzikowskiej, bo miałam problem z zaburzeniami okluzji. Teraz wybieram się do doktor Aleksandry na zabieg protetyczny.
użytkownik
01.06.2017 (7 miesięcy temu)
01.06.2017 (7 miesięcy temu)
Od dwóch lat leczę się u doktora Jacka Sumary z Dental Park’u. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ odkąd rozpoczęłam leczenie, nie mam z zębami żadnych problemów. Ostatnio, podczas wizyty kontrolnej doktor zauważył, że mam starte zęby, dlatego umówiłam się na konsultację z panią doktor Radzikowską, która się w tym specjalizuje. Liczę, że będę równie zadowolona!
użytkownik
19.07.2017 (5 miesięcy temu)
19.07.2017 (5 miesięcy temu)
Dzięki dr. Krawczyk mam zdrowe, proste zęby. Teraz, będę pracować wyłącznie nad ich estetyką (o nią zadba dr. Aleksandra Sumara). Świat byłby piękniejszy, gdyby wszyscy dentyści świadczyli usługi na takim poziomie!
użytkownik
21.07.2017 (5 miesięcy temu)
21.07.2017 (5 miesięcy temu)
Gabinet, do którego warto się udać. Zanim na niego trafiłem, korzystałem z usług innych, jednakże żaden nie był tak profesjonalny. Tutaj zęby się leczy, nie wyrywa.
użytkownik
16.08.2017 (5 miesięcy temu)
16.08.2017 (5 miesięcy temu)
Jak najbardziej polecam - wyleczyłem w nim wszystkie zęby. Dzięki Panu Sumarze, pozbyłem się lęku przed dentystą! Gdyby wszyscy stomatolodzy byli tak dobrzy...
użytkownik
20.08.2017 (4 miesiące temu)
20.08.2017 (4 miesiące temu)
Moje zęby wymagały gruntownej odbudowy - po ciąży, ich struktura uległa osłabieniu. Gdy już myślałam, że do końca życia będę musiała borykać się z problemami stomatologicznymi, moja znajoma umówiła mnie na wizytę do Dental Park\'u. Wizyta w tym miejscu była świetną decyzją!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin