test

Opinie o Dentix s.c. Zakład Opieki Zdrowotnej, Kalisz, Lipowa 18

Korzystałeś z usług Dentix s.c. Zakład Opieki Zdrowotnej, Kalisz, Lipowa 18? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): były pacjent
Data: 2011-05-22 06:08

Wizyt: 9879
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.05.2011 (6 lat temu)
22.05.2011 (6 lat temu)

Dentix s.c. Zakład Opieki Zdrowotnej, Kalisz, Lipowa 18

Opinia o Dentix s.c. Zakład Opieki Zdrowotnej
Kalisz, Lipowa 18

nie polecam,ustalone leczenie na fundusz a po zrobieniu ząbka okazuje się że wizyta była prywatna ''bo przecież ja tak ładnie go zrobiłem,i użyłem najlepszego materiału'', niestety leczenie ustalane słownie a nie na piśmie.Także naciagactwo ,bez uprzedzaniu o kosztach jakie pacjent poniesie ,dopiero przy wystawianiu rachunku okazuje się jaki typ leczenia pan doktor zastosował.Nie polecam .
użytkownik
13.02.2014 (3 lata temu)
13.02.2014 (3 lata temu)
Kiedyś leczyłam zęby w tej przychodni bo chwaliłam sobie personel. Dlatego kiedy przyszło do usunięcia ósemki poszłam właśnie tam. Pan dr Nowak bardzo miły, jednak zabieg poszedł ciężko- prawie 2 godziny męczarni i 5 znieczuleń, które nic nie dały. Nie jestem w stanie określić czy to po prostu wina zęba czy dentysty. Ale personel w przychodni- tragedia. Przychodzę dziś na kontrolę (miałam wejść bez kolejki). Pani w rejestracji kazała mi "usiąść i czekać" tyle, że nie było miejsc siedzących. Kiedy poprosiłam o wodę bo się źle czułam powiedziała że "ona nie jest tu służącą". Jak po godzinie nie byłam w stanie już dłużej wysiedzieć (ponieważ dwa dni po dosyć poważnym zabiegu powinnam leżeć w łóżku) i było mi słabo poprosiłam, żeby mnie wpuściła. Zaczęła się ze mną kłócić, po czym rzuciła we mnie długopisem i powiedziała "jak jesteś taka mądra to idź powiedz doktorowi, spróbuj szczęścia haha". Weszłam do gabinetu i doktor od ręki posadził mnie na wolnym fotelu i zrobił co miał zrobić. Zajęło to 3 minuty. Kazał zapisać się na za 3 dni na oczyszczenie rany. Pani krzycząc poinformowała że nie ma miejsc i mam się sama zapisać jak jestem "taka mądra", gdy chciałam wejść do doktora to nastąpił wybuch i zaczęła mnie obrażać. W końcu sama poszła do niego i okazało się, że musi mnie gdzieś wcisnąć. Potem dodała jeszcze, że poważne zabiegi wykonuje się w szpitalu. Koniec końców po wielu nerwach Pan doktor zaproponował, że będzie kontynuował leczenie w Denticalu.
użytkownik
14.02.2014 (3 lata temu)
14.02.2014 (3 lata temu)
Pełen profesjonalizm lekarzy, miła przyjazna atmosfera.serdecznie polecam wszystkim, którzy chca osiągnąć pełne zadowolenie z wykonanej pracy.
użytkownik
18.02.2014 (3 lata temu)
18.02.2014 (3 lata temu)
Bardo miła i profesjonalna Przychodnia.Miła atmosfera w gabinecie! Lekarze rzetelni, dokładni, delikatni, znakomite podejście do pacjenta. Zdecydowanie polecam!!!!
użytkownik
29.01.2016 (rok temu)
29.01.2016 (rok temu)
Porażka, ból i na dodatek brak fachowości i doświadczenia. Panie doktor starają się nadrobić brak profesjonalizmu swoją miłą aparycją. Nie polecam!
użytkownik
06.08.2016 (rok temu)
06.08.2016 (rok temu)
Wszystko może by było dobrze gdyby nie fakt, ze poszłam tam w sobotę, z bólem zębów i nawet prosząc żeby przyjęli mnie prywatnie, usłyszałam, że są już poumawiane wizyty, i że mam się udać do Eskulapu... No jak już prywatnie nie można nic załatwić, to lepiej w tym kraju nie będzie.
użytkownik
26.12.2016 (10 miesięcy temu)
26.12.2016 (10 miesięcy temu)
bardzo niesympatyczna odsługa- arogancka, mimo tego ze bylam prywatnie nie czułam się dobrze .Co do lekarza p. OLszyna - NIEKOMPETENTNA.NIE POLECAM
użytkownik
18 sie (3 miesiące temu)
18 sie (3 miesiące temu)
Nie polecam. Już tam nie wrócę. Recepcjonistka nieuprzejma, krzyczy na pacjentów. Pomocnice sprawiają wrażenie jakby były w pracy za karę. Najlepiej żeby pacjent się sam obsłużył i zostawił jak najwięcej pieniędzy. Lepiej poszukać innej przychodni dentystycznej.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Kalisz

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Opiekunka-Opiekun Małżeństwa Koblenz od 12.12.2017 - premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Koblenz Termin wyjazdu: 27.12.2017 Zlecenie: Opieka nad małżeństwem. Pani w wieku 90lat, 80 kg wagi i...
Kalisz
wczoraj 8:33
Opiekunowie Seniorów Niemcy - Bonn od 18.12 + premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Bonn Termin wyjazdu: 18.12.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 96 lat, 95 kg wagi i 165 cm wzrost...
Kalisz
wczoraj 7:33
Opiekunka Seniorki BONN - już od 27.11.2017 - premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Bonn Termin wyjazdu: 27.11.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 88lat, 70 kg wagi i 170 cm wzrostu...
Kalisz
wczoraj 6:35
Opiekunka Seniora Niemcy - Andernach - już od 27.11
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Andernach Termin wyjazdu: 27.11.2017 Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 81lat, 70 kg wagi i 160 cm wz...
Kalisz
wczoraj 6:06
Administrator systemu CRM (branża meblarska)
Serwis Personalny Sp. z o.o. nr KRAZ 1428, dla swojego Klienta, lidera w eksporcie i produkcji mebli poszukuje kandydata na stanowisko: Administrator systemu CRM (branża meblarska) Obowiązki: obsługa systemu, wdrażanie zmian, rozwój wewnętrznego systemie CRM, przygotowywanie plany produkcji, ...
Kalisz
wczoraj 4:20
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin