test

Opinie o DQM Sp. z o.o., Białystok, Gen. Władysława Andersa 5

Korzystałeś z usług DQM Sp. z o.o., Białystok, Gen. Władysława Andersa 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Maciej z Warszawy
Data: 2011-10-22 17:35

Wizyt: 27277
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.10.2011 (7 lat temu)
22.10.2011 (7 lat temu)

DQM Sp. z o.o., Białystok, Gen. Władysława Andersa 5

Opinia o DQM Sp. z o.o.
Białystok, Gen. Władysława Andersa 5

DQM zarządzany przez pana Jana Nikołajuka zbudował mi dom do tzw. stanu deweloperskiego i jestem bardzo zadowolony z jakości i terminowości oraz umiejętności myślenia a przede wszystkim z bardzo dobrej i symaptycznej komunikacji z panem Janem!
użytkownik
28.01.2014 (4 lata temu)
28.01.2014 (4 lata temu)
Też mogę polecić budowę z DQM. Mieszkam już 5 lat w domu przez nich wybudowanym. Nic złego się nie dzieje a sama budowa była bezstresowa. Wszystko kulturalnie i miło. W każdym aspekcie mozna się dogadać. Nie kantują i nie robia oszczędności kosztem klienta. Cenowo też biją lokalnych warszawskich "developerów."
użytkownik
06.02.2014 (4 lata temu)
06.02.2014 (4 lata temu)
Budowałem z DQM dom 3 lata temu. Wybrałem tą firmę po długiej i starannej selekcji. To co zadecydowało o wyborze to, że się znali na tym co robią i dużo rozwiązań podpowiedzieli. Wybudowali stan surowy bardzo sprawnie w 2,5 miesiąca. Rzetelni, fuszerek nie było. Cenowo - nie byli najtańsi ale cena była warta usługi. Polecam
użytkownik
28.02.2015 (3 lata temu)
28.02.2015 (3 lata temu)
na wycenę czekasz kilka tygodni i nic, o czyms to świadczy.
użytkownik
17.10.2015 (3 lata temu)
17.10.2015 (3 lata temu)
Jeśli ktoś chce zakończyć budowę domu w sądzie to polecam dqm. Można próbować udowadniać racje w sądzie albo płacić po 3 latach za dziwne faktury. Radzę lepiej wybrać kogoś bardziej wiarygodnego.
użytkownik
16.09.2016 (2 lata temu)
16.09.2016 (2 lata temu)
Realizacja inwestycji przy udziale firmy DQM zasługuje wyłącznie na opinię pozytywną. Główne cechy tego wykonawcy to profesjonalizm, doświadczenie, jakość, terminowość i zaangażowanie. Nasza budowa przebiega sprawnie i bez zarzutu. W każdej chwili można liczyć na doradztwo i ewentualne sugestie. Zdecydowanie polecam!!!
użytkownik
23.12.2016 (rok temu)
23.12.2016 (rok temu)
Nie polecam absolutnie firmy DQM, biorą pieniadze a nie wykonują nic. Mają kilka spraw w sadzie , mi są winni kilka tysiecy wiec unikajcie ich jak ognia ! chyba ze ktos lubi rozdawac pieniadze za darmo.
użytkownik
23.12.2016 (rok temu)
Uważajcie na firme DQM.
Roboty wykonane niezgodnie z projektem. Pod koniec budowy ucieczka z budowy wraz z pobranymi zaliczkami na materiały.
Kilka \"kwiatków\"/oszustw:
- izolacja dachu niezgodnie z projektem (grubosc wełny)
- brak podparcia domu bloczkami zgodnie z projektem
- zbyt płytko pociagnieta woda do domu (niezgodnie z przepisami)
- krzywy komin stykający się z folią i płytami drewnianymi (zagrożenie pożarem)
- odpadające kafelki
- instalacja elektryczna gołym kablem obok rur z wodą
Nigdy nie wpłacajcie zaliczek tej firmie.
użytkownik
23.12.2016 (rok temu)
23.12.2016 (rok temu)
Beznadziejna firma budowlana DQM.
Zaliczki chętnie bierze tylko rozliczyć się z nich nie potrafi ( z zaliczki 30.000 udokumentowane jedynie 9000 reszta jakiś kosmos na kartce wypisane kwoty i ogromne ilości materiałów ) ,kosztorys na budowę źle wyliczony ( pomyłka o jedyne 70 % ) totalny brak organizacji pracy .Generalnie w październiku pozostawił mnie z rozpoczętą budową ( gdyż terminów również nie dotrzymał ) praca wykonana w 50 % . Jeżeli komuś zależy na terminowej , zgodnej z umową i projektem oraz kosztorysem pracy to zdecydowanie odradzam .
użytkownik
8 lis (7 dni temu)
8 lis (7 dni temu)
nie polecam, partacze i oszuści.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin