test

Opinie o dr n. wet. Wojciech Hildebrand, specjalista chorób psów i kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47

Korzystałeś z usług dr n. wet. Wojciech Hildebrand, specjalista chorób psów i kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): monia25
Data: 2013-04-04 00:51

Wizyt: 26305
Komentarzy: 41
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
04.04.2013 (4 lata temu)
04.04.2013 (4 lata temu)

dr n. wet. Wojciech Hildebrand, specjalista chorób psów i kotów, Wrocław, pl. Grunwaldzki 47

Opinia o dr n. wet. Wojciech Hildebrand, specjalista chorób psów i kotów
Wrocław, pl. Grunwaldzki 47

witam

Chciałabym przestrzec wszystkich przed lekarzem weterynarii dr. Hildebrande`em, nazywającym siebie specjalista-onkologiem.Leczył psa chorego na nowotwór złośliwy.Kiedy terapia zaczęła nie przynosić pożądanych efektów bez zgody właściciela i bez poinformowania go o konsekwencjach podał psu bardzo dużą ilość chemii której ten pies nie przeżył. Kiedy w innej klinice lekarze podjęli walkę o jego życie dr Hildebrand odrzucał wszystkie telefony właściciela i odciął się od dalszego leczenia Uważam iż lekarz podejmujący leczenie onkologiczne powinien poinformować o efektach ubocznych terapii i dać możliwość wyboru- podjęcia terapii lub rezygnacji z niej. On podał lek w dawce której pies nie miał prawa przeżyć. Traktuje pacjentów jak króliki doświadczalne, i jak dany protokół nie przynosi efektów to go zmienia na inny albo zakańcza terapie właśnie w ten sposób.
Jako lekarz uważam że każdemu pacjentowi należy przedstawić możliwości leczenia i pozwolić mu na samodzielne podjęcie decyzji o intensywności terapii lub rezygnacji z niej.
Jestem oburzony postawą tego weta, jego brakiem zrozumienia i profesjonalizmu. Odradzam wszystkim korzystanie z jego usług. Żeby móc nazywać się specjalistą trzeba mieć nie tylko wiedzę ale również pokorę i odwagę do tego by umieć przyznać się do, że jeśli terapia nie skutkuje to należy ją przerwać, poinformować o tym właściciela i odpuścić a nie dobić śmiertelną ilością leków.
użytkownik
01.10.2013 (4 lata temu)
01.10.2013 (4 lata temu)
Ciężko nie zgodzić się z faktem, że to świetny diagnosta. Konsultowałam z nim (z dobrym skutkiem) wiele przypadków, nad którymi inni lekarze tylko rozkładali ręce. Jednak jeżeli przychodzi się z rutynową i nudną sprawą to jest tragedia. Mam psa po 3operacjach na łapie. Przyszłam z głupim uczuleniem na krople pchelne, chciałam tylko coś przeciwświądowego. Pomimo, że podkreślałam wielokrotnie że pies ma chorą łapę (była z resztą jeszcze wygolona po ostatniej operacji), doktor chcąc zobaczyć brzuch (ja akurat układałam psa ale widać doktorowi bardzo się spieszyło) szarpnął mojego psa za chorą łapę, tak że wszystkie operacje poszły.... Po fakcie nawet nie przeprosił, powiedział tylko "aaaa to ta łapa..." i zajął się innymi sprawami ignorując zupełnie moje pytania. Teraz widząc mnie w klinice odwraca wzrok i udaje, że nie widzi. A mój pies jest kulawy do końca życia, bo łapy nie da się już naprawić... Wiem że powinnam skarżyć uczelnie, ale wtedy byłam tak zrozpaczona, że zupełnie nie wiedziałam co robić.
użytkownik
28.01.2014 (3 lata temu)
28.01.2014 (3 lata temu)
DR HILDEBRAND WCALE NIE JEST NAJLEPSZYM SPECJAISTĄ, ma gdzieś chorego psa, jest "głuchy" na słowa ,nie potrafi słuchać ani także precyzyjnie odpowiedzieć na pytania, to człowiek ,którego zgubiła rutyna oraz pozytywne opinie od jego znajomków!
NIE POLECAM! NIE WARTO!!!!
TO NA PEWNO NIE JEST LEKARZ Z POWOŁANIA!!
użytkownik
28.01.2014 (3 lata temu)
28.01.2014 (3 lata temu)
nie polecam tego lekarza. to nie jest żaden specjalista za jakiego się uważa. nie sposób z nim się porozumieć, głuchy na słowa , traktuje zwierzęta i ich właścicieli przedmiotowo a wiec nie polecam. nie warto.
użytkownik
30.01.2014 (3 lata temu)
30.01.2014 (3 lata temu)
TO ŻADEN LEKARZ tylko człowiek wg mnie niepoważny i ma lekceważące podejście ,nie sposób się z nim porozumieć , jest zbyt arogancki a czasem nawet bezczelny
użytkownik
03.02.2014 (3 lata temu)
03.02.2014 (3 lata temu)
Co do wyżej polecanego Hildebranda to mam z nim bardzo złe doświadczenia, uważam, że leci na opinii i odwala fuszerę. Nie wiem czy w swojej lecznicy też tak działa ale na rolniczej to robi popisówki przed studentami nie licząc się z pacjentem. Diagnozę wystawił mi praktycznie nie wypytując mnie o nic i od razu załadował steryd, który w naszym przypadku był nieporozumieniem.
HILDEBRANDA zjada rutyna co raz to bardziej...
użytkownik
08.02.2014 (3 lata temu)
08.02.2014 (3 lata temu)
TAKI z niego specjalista ,że nawet na maile nie raczy odpisać, jakby był lekarzem z powołania to nie unikałby kontaktu tylko odpisywał na każde wołanie o pomoc!
użytkownik
24.02.2014 (3 lata temu)
24.02.2014 (3 lata temu)
KARI, mam do Ciebie pytanie. Posiadasz jakieś życie osobiste? czy 24 godziny na dobę pracujesz?
Poza tym mozna bardzo pomylić się z diagnozą stawiając ją zaocznie, np jedynie na podstawie maila, więc poważni lekarze za to się przeważnie nie biorą. Przemyśl to...
użytkownik
24.02.2014 (3 lata temu)
24.02.2014 (3 lata temu)
oczywiście ,że każdy ma swoje życie osobiste ale skoro ludzie dzwonią do pana a pan sam mówi żeby przesłać maila choć nawet nie raczy na niego odpisać to niestety wskazuje na brak profesjonalizmu i kompetencji jakie owy lekarz powinien posiadać nie mówiąc o kulturze która jasno mówi iż nie odpisanie równa się ze zbyciem osoby , rozumiem że pan doktor wziął udział w dyskusji??
użytkownik
01.03.2014 (3 lata temu)
01.03.2014 (3 lata temu)
"oczywiście ,że każdy ma swoje życie osobiste ale skoro ludzie dzwonią do pana a pan sam mówi żeby przesłać maila choć nawet nie raczy na niego odpisać to niestety wskazuje na brak profesjonalizmu i kompetencji jakie owy lekarz powinien posiadać nie mówiąc o kulturze która jasno mówi iż nie odpisanie równa się ze zbyciem osoby , rozumiem że pan doktor wziął udział w dyskusji??"

Nie, nie jestem Panem doktorem...
użytkownik
01.03.2014 (3 lata temu)
01.03.2014 (3 lata temu)
po pierwsze nie rozumiem po co pan skopiował i wkleił moją wypowiedź, a po drugie po co się pan wypowiada skoro nie ma pan nic wspólnego z doktorem o jakim mowa...
poza tym to o czym pan pisze nijak nie współgra z przesłaniem tematu
użytkownik
08.02.2014 (3 lata temu)
08.02.2014 (3 lata temu)
Myślę ,że to dobry człowiek skoro wybrał właśnie taki zawód i chce pomagać zwierzętom.
Nie oceniajmy nie poznając dobrze człowieka.
Ja życzę Mu jak najlepiej
użytkownik
11.02.2014 (3 lata temu)
11.02.2014 (3 lata temu)
BRAK ZROZUMIENIA I POMOCY Z JEGO STRONY!!! A UPRZEJMY TO NAZBYT NIE JEST!!! NAWET SIĘ NIE UŚMIECHNIE TYLKO JAKIŚ TAKI PONURY CHODZI ŻE AŻ NA KLINIKĘ PRZYJEŻDZAĆ SIĘ ODECHCIEWA!
użytkownik
15.02.2014 (3 lata temu)
15.02.2014 (3 lata temu)
DR HILDEBRAND POWINIEN ODPUŚCIĆ SOBIE I PRZEJŚĆ NA EMERYTURĘ ,BO UWAŻAM ŻE ALBO NIE POSIADA WIEDZY ALBO PO PROSTU NIE CHCE LECZYĆ STAWIAJĄC DIAGNOZY NA ODWAL SIĘ LUB NIE STAWIAJĄC JEJ W OGÓLE.
ŻEBY NAZYWAĆ SIĘ SPECJALISTĄ TRZEBA POSIADAĆ NIE TYLKO WIEDZĘ, ALE MIEĆ SERCE I PATRZEĆ SERCEM A W TYM LEKARZU CIĘZKO SIĘ TEGO DOSZUKAĆ/
MOJA OCENA -1 I TYLE W TEMACIE!
użytkownik
02.03.2014 (3 lata temu)
02.03.2014 (3 lata temu)
zgadzam się z tymi opiniami w zupełności! Hildebrand nie ma podejścia ani serca do zwierząt! ewidentnie robi to dla pieniędzy a nie z potrzeby serca czy miłości do zwierząt.
jest bardzo oschły i nie sposób z nim porozmawiać. warto by wreszcie zastanowił się nad sobą.
użytkownik
14.03.2014 (3 lata temu)
14.03.2014 (3 lata temu)
Jestem zaskoczony powyższymi opiniami.Mam kontakt z dr.Hildebrandem od ponad 2 lat,wyleczył mojego psa z chłoniaka,bardzo profesjonalny i sympatyczny zarówno dla właścicieli jak i dla zwierzaków.Takie samo zdanie mam o całym jego zespole z Uniwersytetu Przyrodniczego.
użytkownik
14.03.2014 (3 lata temu)
14.03.2014 (3 lata temu)
Osoby ,które napisały te opinie miały prawo to zrobić to po pierwsze.
Po drugie nie pisały by tych opinii ot tak sobie żeby tylko je napisać.
Po trzecie relacje z opinii uważam że są zasadne ,gdyż sam niezbyt mile wspominam jedną z wizyt u dr Hildebranda, który moim zdaniem nie podszedł do sprawy profesjonalnie tak jak powinien podejść każdy ceniący się lekarz.
Dr Hildebrand moim zdaniem nie jest wcale takim dobrym lekarzem, ponieważ nie potrafi trafnie postawić diagnozy, mało tego nie zbyt mu to wychodzi. Niestety, ale taka jest PRAWDA.
użytkownik
14.03.2014 (3 lata temu)
14.03.2014 (3 lata temu)
A ja myślę, że wszystkie opinie oprócz dwóch ostatnich zostały napisane przez tę samą osobę, która... postanowiła popsuć opinię dr. Hildebrandowi. Można byłoby się zastanowić, z jakiego powodu i w jakim celu. Sądzę jednak, że szkoda na to czasu. Ci, którzy chodzą do dr. Hildebranda ze swoimi zwierzakami, najlepiej wiedzą, czy jest on wart zaufania, czy nie. Ci, którzy będą się zastanawiać nad wizytą u niego, zasięgną raczej opinii w świecie realnym. Na szczęściew dzisiaj już wiadomo, że świat wirtualny niezwykle pojemny jest i... niekonieczne wiary godny.

Pozdrawiam w imieniu zadowolengo podpiecznego dr. Hildebranda
użytkownik
15.03.2014 (3 lata temu)
15.03.2014 (3 lata temu)
NAUCZ SIĘ PANI KAROLINO PISAC POPRAWNĄ POLSZCZYZNĄ.
A DR HILDEBRAND JAKBY BYŁ TAKI DOBRY TO NIE MIAŁBY TYLU NEGATYWNYCH OPINII I NIE CHODZI TU O OPINIE NAPISANE W INTERNECIE TYLKO O OPINIE OD OSÓB NAPOTKANYCH NADRODZE W ŻYCIU CODZIENNYM.
użytkownik
15.03.2014 (3 lata temu)
15.03.2014 (3 lata temu)
O! Na dodatek mamy do czynienia ze specjalistą od języka polskiego o naturze plotkary/plotkarza, bo przekazuje tu to, co usłyszy "nadrodze w życiu codziennym":D

PS Może spróbuj w życiu codziennym poruszać się inną "nadrodze"? Hm? Może zyszkasz inny punkt widzenia? Spróbuj!
użytkownik
15.03.2014 (3 lata temu)
15.03.2014 (3 lata temu)
NIE WIEM ILE MA PANI LAT ALE KULTURĄ PANINIE GRZESZY! NIE WIEM CZY JEST PANI JEGO ŻONĄ CZY KOCHANKĄ ŻE GO TAK BRONI I NIE INGERUJE W TO!
ALE WIEM JEDNO! SAM ZAPRACOWAŁ SOBIE NA TAKIE OPINIE I TERAZ ZBIERA ZIARNO , KTÓRE ZASIAŁ! A PANI NIECH NIE PISZE DO MNIE NA "TY" BO KOLEGAMI NIE JESTEŚMI!
NA DRODZE OCZYWIŚCIE ,ŻE PISZE SIĘ OSOBNO , NAJZWYKLEJSZE PRZEISTOCZENIE LITEROWE GDYŻ PISZĘ BARDZO SZYBKO!
NIECH PANI DOROŚNIE TROCHĘ BO WIDAĆ PO TYM CO PANI PISZE ZE JEST PANI JESZCZE BARDZO NIEDOŚWIADCZONA I MAŁO WIE O ŻYCIU!
NIKT PLOTEK NIE ROZSIEWA, KAŻDY PRACUJE NA TAKA OPINIĘ NA JAKĄ ZASŁUGUJE.
SKORO DR HILDEBRAND W TAKI A NIE INNY SPOSÓB PODCHODZI DO PACJENTÓW BĘDZIE ZBIERAŁ TEGO KOKOSY. ŻYCZĘ POWODZENIA W PRACY Z DR HILDEBRANDEM !
użytkownik
15.03.2014 (3 lata temu)
15.03.2014 (3 lata temu)
ALE KULTURĄ PANINIE GRZESZY!
1) Czy wie Pani, Pani Laro, że pisanie wielkimi literami oznacza w internecie krzyk? To tak a propos kultury...

NIE WIEM CZY JEST PANI JEGO ŻONĄ CZY KOCHANKĄ ŻE GO TAK BRONI I NIE INGERUJE W TO! ALE WIEM JEDNO! SAM ZAPRACOWAŁ SOBIE NA TAKIE OPINIE I TERAZ ZBIERA ZIARNO , KTÓRE ZASIAŁ! A PANI NIECH NIE PISZE DO MNIE NA "TY" BO KOLEGAMI NIE JESTEŚMI! NA DRODZE OCZYWIŚCIE ,ŻE PISZE SIĘ OSOBNO , NAJZWYKLEJSZE PRZEISTOCZENIE LITEROWE GDYŻ PISZĘ BARDZO SZYBKO! NIECH PANI DOROŚNIE TROCHĘ BO WIDAĆ PO TYM CO PANI PISZE ZE JEST PANI JESZCZE BARDZO NIEDOŚWIADCZONA I MAŁO WIE O ŻYCIU!
2) Do powyższego moge tylko się uśmiechnąć, co niniejszym czynię: :)

NIKT PLOTEK NIE ROZSIEWA, KAŻDY PRACUJE NA TAKA OPINIĘ NA JAKĄ ZASŁUGUJE.
SKORO DR HILDEBRAND W TAKI A NIE INNY SPOSÓB PODCHODZI DO PACJENTÓW BĘDZIE ZBIERAŁ TEGO KOKOSY.
3) Życzę mu tego zbierania kokosów, naprawdę!:DDD

ŻYCZĘ POWODZENIA W PRACY Z DR HILDEBRANDEM !
4) Bardzo dziękuję!:)

Pozdrawiam (i bez odbioru)

PS Tak swoją drogą, niezbadane są ścieżki Internetu:D
użytkownik
15.03.2014 (3 lata temu)
15.03.2014 (3 lata temu)
NAJWYRAŹNIEJ PANI KAROLO ZABOLAŁY PANIĄ TE OPINIE I DR HILDEBRANDA RÓWNIEŻ SKORO PISZE PANI ,IŻ (I TU CYTUJĘ) :"Ci, którzy chodzą do dr. Hildebranda ze swoimi zwierzakami, najlepiej wiedzą, czy jest on wart zaufania, czy nie. Ci, którzy będą się zastanawiać nad wizytą u niego, zasięgną raczej opinii w świecie realnym." GDYBY TAK BYŁO TO PO CO BY PANI MIAŁA TO PISAĆ?! RÓWNIEŻ GDYBY TO PANIĄ JAK I OWEGO DOKTORA NIE "DOTKNĘŁO" TO BY PANI TEGO NIE NAPISAŁA SKORO TAK SIARCZYŚCIE GO PANI BRONI,A MOŻE TO PAN DOKTOR KRYJE SIĘ ZA TYMI OPINIAMI? CHOCIAŻ NIE SĄDZĘ.OWY PAN DOKTOR CHYBA JUŻ DORÓSŁ NIE CO ŻEBY NIE WYPOWIADAĆ SIĘ W TAK PROSTACKI I ORDYNARNY SPOSÓB.
DO PANA DOKTORA: PANIE DOKTORZE SKORO PODOPIECZNI PANA A RACZEJ PODOPIECZNA STOI ZA PANEM MUREM TO PROSZĘ OPRÓCZ TEGO CZEGO JĄ PAN NAUCZYŁ -NAUCZYĆ RÓWNIEŻ POPRAWNOŚCI WYPOWIEDZI I POKORY ,KTÓREJ OWEJ PANI TAK BRAKUJE.JEDNAKŻE ROZUMIEM ,IŻ O WŁASNY BIZNES TRZEBA DBAĆ DLATEGO PANI KAROLA TAK BARDZO SIĘ "PODNIECIŁA" CAŁĄ TĄ SYTUACJĄ/A WIĘC PANI KAROLO WIĘCEJ POKORY, PRACY W TO CO PANI ROBI Z DR HILDEBRANDEM NA CZELE BO SAMO UKOŃCZENIE STUDIÓW JEŚLI TAKOWE W OGÓLE PANI UKOŃCZYŁA NIE WYSTARCZY/TRZEBA PRACOWAĆ CAŁY CZAS I ZE WSPOMNIANĄ WCZEŚNIEJ POKORĄ I ROZWAGĄ PODCHODZIĆ DO SWOICH OBOWIĄZKÓW.
PRACA, PRACA I JESZCZE RAZ PRACA A PRZEDE WSZYSTKIM SERCE DO ZWIERZĄT ,KTÓREGO TUTAJ NAJZWYCZAJNIEJ ZABRAKŁO U DOKTORA A WKRADŁA SIĘ TA NIESZCZĘSNA RUTYNA.
MOŻE CZAS COŚ ZMIENIĆ W SWOIM ŻYCIU??? ŻYCZĘ POWODZENIA I ODWAGI W DALSZYM POKONYWANIU POPRZECZEK, KTÓRE STAWIAJĄ PANU/PANI CO RAZ TO NOWI LUDZIE W ŻYCIU CODZIENNYM.
użytkownik
24.08.2014 (3 lata temu)
24.08.2014 (3 lata temu)
Tak łatwo zranić kogoś, kogo nie znamy.
Lepiej milczeniem zadać sobie ból, mówi się że czas leczy rany...
Nie osądzajmy i nie wystawiajmy opinii zbyt pochopnie , gdyż sami nie wiemy jaki krzyż nam przyjdzie dźwigać.
użytkownik
24.08.2014 (3 lata temu)
24.08.2014 (3 lata temu)
Tak łatwo zranić kogoś, kogo nie znamy.
Lepiej milczeniem zadać sobie ból, mówi się ,że czas leczy rany.
Nie osądzajmy i nie wystawiajmy opinii zbyt pochopnie, gdyż sami nie wiemy jaki krzyż nam przyjdzie dźwigać.
użytkownik
03.09.2014 (3 lata temu)
03.09.2014 (3 lata temu)
OCALCIE SWOICH ULUBIEńCOW PRZED JEGO NIEKOMPETETNZMI DECYZJAMI.
IGNORANT,NIEUK,NACIAGACZ. ZWIERZE SIE NIE LICZY, NIEUZASADNIONE BADANIA I KASA.
użytkownik
22.09.2014 (3 lata temu)
22.09.2014 (3 lata temu)
czy intuicyjne postawienie diagnozy i prowadzenie leczenia byloby trafniejsze i skutecznierjsze? czy jest pan lekarzem zeby byc w stanie ocenic zasadnosc badan? czy sam ma pan na tyle duza wiedze i na tyle dobrze zna doktora aby oceniac czy jest ukiem czy nieukiem czyli ingnorantem /btw to to samo/? rozumiem ze sam pracuje pan dla idei nie dla owej kasy?
użytkownik
27.09.2014 (3 lata temu)
27.09.2014 (3 lata temu)
Leczyliśmy naszego zwierzaka u dr. Hildebranda przez ponad pół roku, niestety jestem zmuszony wystawić negatywną opinię. Wydaje mi się że nie tylko nie jest to lekarz z powołania ale osoba nastawiona na pieniądze i do tego bez odpowiedniej wiedzy. Ciągłe problemy z umówieniem wizyt, niewytłumaczalne dla mnie ograniczone ilości leków które powodowały (sprzedawane na sztuki) konieczność odwiedzania gabinetu co 2-3 tygodnie. Odpowiedzią na zadane pytanie odnośnie doświadczenia i skuteczności terapii wprowadzonej kilka miesięcy wcześniej była anegdota o psie, którego właściele wydali na leki tyle co na mały samochód i stwierdzenie że pies chyba żyje bo od kilku lat właściciele się nie pojawili.

Jeśli ktoś z Państwa jest w potrzebie, zostało nam po leczeniu trochę leków, chętnie odsprzedam:
2 opakowania Masivet 50mg bezpośrednio od producenta, nie otwierane
1/2 opakowania Oncept IL2 FELINE (szczepionka stosowana po usunięciu guza), transportowane i przechowywane w warunkach chłodniczych
Canna Pet - kilkadziesiąt tabletek
i jeszcze sporo innych suplementów stosowanych jako wsparcie przy leczeniu raka. Leki kupowane z pomocą gabinetu weterynaryjnego, więc do potwierdzenia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt: [email protected]
użytkownik
27.09.2014 (3 lata temu)
27.09.2014 (3 lata temu)
1/ Leczyliśmy naszego zwierzaka u dr. Hildebranda przez ponad pół roku,
---- a to ciekawe... a gdzie?
2/ osoba nastawiona na pieniądze i do tego bez odpowiedniej wiedzy
---- to juz bylo zapomnial pan?
3/ Ciągłe problemy z umówieniem wizyt,
---- no jak sie jest dobrym lekarzem to ma sie duzo pacjentow taka prawda
4/ niewytłumaczalne dla mnie ograniczone ilości leków które powodowały (sprzedawane na sztuki) konieczność odwiedzania gabinetu co 2-3 tygodnie
----a moze to po to aby miec kontrole na przebiegiem choroby? a moze trzeba bylo byc rozsadnym i reejsterowac sie z wyprzedzeniem a nie w ostatniej chwili to bie byloby problemu z miejsce?
5/ Odpowiedzią na zadane pytanie odnośnie doświadczenia i skuteczności terapii wprowadzonej kilka miesięcy wcześniej była anegdota o psie, którego właściele wydali na leki tyle co na mały samochód i stwierdzenie że pies chyba żyje bo od kilku lat właściciele się nie pojawili.
---- a to ciekawe... prosze to przeczytac tak na logike: kilka miesiecy temu prowadzona terapia a wlasciciele nie pojawili sie od kilku lat?!
6/ 2 opakowania Masivet 50mg bezpośrednio od producenta, nie otwierane 1/2 opakowania Oncept IL2 FELINE (szczepionka stosowana po usunięciu guza), transportowane i przechowywane w warunkach chłodniczych Canna Pet - kilkadziesiąt tabletek i jeszcze sporo innych suplementów stosowanych jako wsparcie przy leczeniu raka
---- i na dodatek handel lekami na stronie przeznaczonej na opinie?! nadużycie wie pan?
7/ Leki kupowane z pomocą gabinetu weterynaryjnego, więc do potwierdzenia.
---- to ten masivet to od producenta czy za posrednictwem gabinetu? bo sie gubie a historia taka ciekawa...
użytkownik
27.09.2014 (3 lata temu)
27.09.2014 (3 lata temu)
a i jeszcze dodam ze niektorzy nie kupuja nawet malych samochodow bo sa ekologiczni i wola zamiast na maly samochod wydac na leczeni psa bo go kohaja podonie jak swiat dlatego nie kupuja malego samochodu zeby tego swiata jeszcze bardziej nie zanieczyszczac a wystarczy im na przyklad rower i komunikcja

tutaj tez zreszta troche brak logiki bo jak doktor moglby mowic takie rzeczy w sensie o tym samochodzie z taka ironia i jednoczesnie sprzedawac panu drogie leki - to sie kupy nie trzynma, no nijak

opowiadacz historii z pana żaden:/
użytkownik
29.09.2014 (3 lata temu)
29.09.2014 (3 lata temu)
Witam,
widzę że dr Hildebrand ma cały sztab adwokatów którzy nie dadzą złego słowa powiedzieć.Ludzie zrozumcie ,że kazdy ma prawo do swojej opini- nawet tej NEGATYWNEJ.Jeśli ktoś jest niezadowolony z usług to dlaczego nie ma tego napisac ? ...zaraz jest atakowany.Sorry to przesada.
Może dr Hildebrand i jego obrońcy powinni się zastanowić dlaczego tyle jest negatywnych głosów ? Nikt nie jest nieomylny - nawet dr Hildebrand.
Może trochę więcej pokory?

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego dnia.

K
użytkownik
29.09.2014 (3 lata temu)
29.09.2014 (3 lata temu)
Tak jak jedni mają prawo krytykować, tak drudzy mają prawo bronić [choć doktor Z PEWNOŚCIĄ nie uwierzyłby, że mogłam stać się jego wirtualnym adwokatem:)]. Na stronę wchodziłam z czystej ciekawości opinii o tym człowieku i lekarzu mojego zwierzaka, ot tak w celu skonfrontowania wpisów z tym, jak ja go odbieram. W moc wirtualnej krytyki nie wierzę, co więcej, w przypadku określonych typów osobowości może, moim zdaniem, przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Poza tym jest przejawem swoistego tchórzostwa i asekuranctwa, bo pozostaje się anonimowym, więc nic się nie traci - w realnym świecie mozna byłoby nie tylko pożegnać się z przychylnością kumpla lub stanąć przed koniecznością znalezienia innego lekarza dla swojego pupila, ale może nawet zyskać sobie wroga, nieprawdaż?

Z sednem opinii zamieszczonych tutaj częściowo zgadzam się, choć zapewniam, że dr Hildebrand potrafi być przesympatycznym człowiekiem oraz empatycznym i troskliwym lekarzem zwierząt.

Pozdrawiam,
Jednoosobowy Sztab Adwokacki:)
użytkownik
01.10.2014 (3 lata temu)
01.10.2014 (3 lata temu)
Więc sami ludzie widzicie, że lepiej omijać tego weterynarza szerokim łukiem. Nie dajcie mu więc zarobić bo dla niego liczy się tylko on sam a nie pacjent . Nie od dziś wiadomo , że zdziera kasę jak może bo wie że taki zawód to łatwy hajs ,zero odpowiedzialności i może spać spokojnie. A więc niech się wreszcie wszyscy przekonają , że takiego kogoś należy omijać z daleka, bo każdy wcześniej czy później zauważy , że chodzi mu tylko o pieniądze czyli sam fakt nie jest dobrym człowiekiem. Owszem jest ignorantem i zadufanym egoistą bo myśli tylko o pieniądzach a nie o swoich pacjentach. Dlatego ludzie przejrzyjcie wreszcie na oczy zanim wydacie mnóstwo pieniędzy na tego pseudo weterynarza. Sami się potem przekonacie ,że wizyty u niego były nie tylko stratą czasu ale przede wszystkim dużych pieniędzy.!!
użytkownik
01.10.2014 (3 lata temu)
gościu! No widzimy, że bardzo lubisz doktora :DDDD, bo produkujesz hejterski post za nie mniej hejterskim postem. Objektywizmu w tym nie ma za grosz.

Proponuję pójść na spacer, popatrzeć na zielone w jakimś parku, bo to uspokaja, a w swej nieskończonej dobroci pozwolić innym żyć, uczciwie pracować i zarabiać.

Czy na lekarzy medycyny, z których pomocy korzystałeś lub korzystasz, też produkujesz takie wpisy? Jeżeli tak, to współczuję tym, u których byłeś. Bo nie od dziś wiadomo, że pies ma szybszą i lepszą pomoc w lecznicy, niż człowiek w przychodni czy w szpitalu. Chodzi tu również o możliwośc zrobienia badan, na które chory człowiek musi niekiedy czekac miesiącami. Czy wiesz człowieku, że tym, co piszesz, robisz więcej złego niż dobrego, w tym również zwierzętom? Zastanowiłes się nad tym, czy wiesz tylko, że muszisz komuś dołożyć w swej nieskonczonej dobroci?

A! I pozwolisz, że doktora będę omijać wąskim łukiem, bo chciałabym trafić do niego, kiedy mój czworonóg będzie potrzebował pomocy?

Amen
użytkownik
01.10.2014 (3 lata temu)
01.10.2014 (3 lata temu)
co ty piszesz dziecko. krzywdę to ty sama sobie wyrządzasz bo nie wiesz co piszesz. zaciekle go bronisz , bo z nim współpracujesz a więc innego wyjścia nie masz bo jesteś zdana na tego pana.
jest teraz taka konkurencja i to dużo tańszych niekiedy weterynarzy że człowiek może iść gdzie chce i mieć świadomość tego że nie zedrą tylko z niego kasy ale przede wszystkim pomogą zwierzęciu. bo kasę to łatwo jest wziąć , umyć ręce i nie ponieść żadnej odpowiedzialności. a co do badań w szpitalu to człowiek musi czekać jak nie ma pieniędzy ,jeśli ma moja droga to szybko zrobi każde badanie, bo nie od dziś wiadomo że światem rządzi pieniądz i za pieniądze można wszystko, zresztą zapytaj pana weterynarza ,on jest w tym obeznany zapewne.
użytkownik
18.11.2014 (3 lata temu)
18.11.2014 (3 lata temu)
Hildebrand to ZŁY CZŁOWIEK. Jest nastawiony tylko na pieniądze , ma gdzieś cierpienie zwierząt i właścicieli. Chyba pomylił się z powołaniem , a tytuły zdobył raczej po protekcji , bo wiedzą nie może się popisać. Czekając 6 godzin w poczekalni kilkakrotnie słyszałam jak dzwonił po poradę do znajomych lekarzy, bo nie potrafił poradzić sobie z diagnozą. To żałosne.Nie ma czasu ani ochoty wysłuchać właściciela co w wielu przypadkach pomogłoby w postawieniu właściwej diagnozy, zleca tylko ogrom badań, za które inkasuje nie wyobrażalnie wielkie kwoty. Nie ma serca ,nie ma szacunku do właścicieli ani swoich podopiecznych.To człowiek żerujący na uczuciach właścicieli, którzy oddali by wszystko by ratować swojego pupila.Ja straciłam swojego ukochanego psa, który nie dostał właściwej pomocy od wymienionego pseudo lekarza, ale niech to będzie przestrogą dla innych. Nie pozwólcie by ten człowiek nazywający siebie lekarzem dorabiał się na cierpieniu naszych ukochanych zwierząt.
użytkownik
19.02.2015 (2 lata temu)
19.02.2015 (2 lata temu)
Żałuję decyzji o leczeniu mojego kota z chłoniaka w tej klinice .Czy kiedykolwiek udało mu się wyleczyć kota z chłoniaka ? czy leczenie chłoniaka u kota chemią przyniosła kiedykolwiek efekt w tej klinice ? Mój kot umarł po leczeniu chemią .Chłoniak u kota jest nieuleczalny , wystarczy poczytać,a chemia jedynie pogarsza jego stan straszliwie ! weterynarze o tym nie mówią...wygłaszają tylko standardowe formułki, o to mam żal.Nawet gdyby badanie histopatologiczne było bardzo szczegółowe , określało rodzaj,typ komórek nowotworowych a chemia byłaby celowana( a nie jest) to i tak kot umiera. Gdyby przynajmniej śmierć tych zwierząt nie szła na marne.. Rutyna, brak empatii,brak odpowiedzialności (przecież to TYLKO zwierzę).Weterynarze powinni ponosić odpowiedzialność karną za swoje błędy i zaniedbania w leczeniu zwierząt.Do tej kliniki już nie pójdę.
użytkownik
05.03.2015 (2 lata temu)
05.03.2015 (2 lata temu)
gościu, Beato czy jak Ci tam jeszcze inaczej
to Ty w końcu z psem czy z kotem do doktora - zdecyduj się:) przedstawiasz historie raz z jednym, raz z drugim w roli głównej, a kot i pies to NAPRAWDĘ różne zwierzęta.

ps zdradza Cię, gościu, styl!, styl pisania:)
użytkownik
13.04.2016 (rok temu)
13.04.2016 (rok temu)
Dr Hildebrand to dobry lekarz mojego maksia leczył ponad 3 lata i 8 miesięcy na chłonniaka .Maksiu miał się dobrze choc na początku leczenia dawano mu 3 miesiące życia,przez cały ten okres czasu był wesołym pieskiem nie poddawał się chorobie.ale niestety przegraliśmy tą walke.ale warto było walczyć dałam mojemu Maksiowi kilka lat więcej życia, dobrego życia na psi wiek to kilkanascie lat to bardzo dużo.
użytkownik
3 lip (4 miesiące temu)
3 lip (4 miesiące temu)
witam- ja mam opinie z lat jeszcze 1999- 2000, pan dr był polecony przez "lekarza rodzinnego" /jak ja to określałam i określam/ mojego piesia białego boksera z miasteczka powiatowego . Niestety wg opinii p. dr nic mu wtedy nie było , ale j a się uparłam wysyłając męża z kartką od" lekarza rodzinnego" do P. Dr Pasławskiej która w asyście studentów wykonała komplet badań -stwierdziła że miał skrzep w lewej komorze serca. Mój piesio był bardzo spokojny i poddawał się się wszelkim obracaniom i przewracaniom bez problemów w trakcie badań Przeżył jeszcze dwa lata i był zszedł na co innego -nowotwór mózgu.Pan dr był oburzony że dlaczego ja mam tyle zapytań na kartce odnośnie wykonanych badań krwi i czy ja jestem lekarzem. A to weterynarz z miasteczka powiatowego który był na praktyce przez trzy lata we Francji był oburzony dlaczego nie stawia się diagnozy na podstawie badań krwi u zwierzątek naszych. .Zapytacie dlaczego dopiero dzisiaj się odzywam ? otóż wiadomo nerwy, stres i leczenie /u dr Kanzawy - świetny i świetny zespół a teraz mam piesia u którego też zaczynają się problemy kardiologiczne i lekarz który ma mu wykonać badania w kierunku "sercowym" współpracuje iwłaśnie z dr Hildebrandem.- pożyjemy, zobaczymy.. mój obecny piesio jest równie kochany i jeśli zobaczę że coś jest nie tak to na pewno zmienię lekarza !!!
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Ludzie zasadniczo nie zmieniają się. Jeżeli mają choć trochę pokory, to to, co wydarza się w ich życiu, sprawia, że uczą się. To, czego się nauczą, nie sprawi jednak, że stare zachowanie zniknie. Ono będzie, ale w zależności od wielu czynników ujawni się lub nie.

Wątpliwości należy mieć. Z pytań nie należy rezygnować nigdy. Zdrowie i życie zwierzaka jest ważniejsze niż urażona ambicja. A jeśli ktoś się nią kieruje, lecząc, powinien zmienić zawód.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin