test

Opinie o Dzielicki Józef, prof. dr hab. nauk med. Gabinet konsultacji chirurgicznej, Tarnowskie Góry, Krótka 4

Korzystałeś z usług Dzielicki Józef, prof. dr hab. nauk med. Gabinet konsultacji chirurgicznej, Tarnowskie Góry, Krótka 4 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Anna H anna_4
Data: 2009-11-01 15:39

Wizyt: 17357
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
01.11.2009 (8 lat temu)
01.11.2009 (8 lat temu)

Dzielicki Józef, prof. dr hab. nauk med. Gabinet konsultacji chirurgicznej, Tarnowskie Góry, Krótka 4

Opinia o Dzielicki Józef, prof. dr hab. nauk med. Gabinet konsultacji chirurgicznej
Tarnowskie Góry, Krótka 4

We wrześniu 1991 roku jako 12-letnia dziewczynka przekazana zostałam do Kliniki w Zabrzu w 6-tej dobie po urazie śródpiersia i przełyku z oddziału chirurgii w Częstochowie. Do kliniki przyjmowano mnie w stanie ogólnym ciężkim. W trakcie hospitalizacji stosowano sztuczną wentylację. Choć wszystkie pozycje wydawały się stracone Profesor Józef Dzielicki zgodnie z obowiązkiem lekarza walczył z moją chorobą i ze śmiercią. Byłam beznadziejnym przypadkiem, bez jakichkolwiek rokowań na dalsze życie, ale otuchy dodawała mi troska i zainteresowanie moją osobę, uspokające słowa, gesty, dotknięcia ręki i to zarówno ze strony lekarzy jak i średniego personelu medycznego. A idąc za słowami Homera "taki jeden doświadczony lekarz, jak Profesor Józef Dzielicki "wart jest więcej niż stu wojowników". Zdecydowanie polecam. Jest kompetentny, uprzejmy, życzliwy i nie szczędził czasu, by na bieżąco informować moich rodziców o moim stanie zdrowia i sposobie leczenia. A co dla mnie najważniejsze całkowicie uszanował i zaakceptował moja decyzję o nie przyjmowaniu krwi. Jestem pełna uznania dla tego lekarza. Profesorze dziękuję za uratowanie życia. Dziękuję również całemu zespołowi lekarzy Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Zabrzu.
użytkownik
15.01.2010 (8 lat temu)
15.01.2010 (8 lat temu)
Aaaa dajcie sobie z nim spokój..buc jeden i tyle. Są lepsi od niego i dzięki Bogi nie-profesorowie. Odradzam. Marek
użytkownik
11.11.2010 (7 lat temu)
11.11.2010 (7 lat temu)
Operacja przepukliny refluksu , w moich oczach to wielki człowiek wybitny specjalista na pierwszej wizycie tez miałem mylne spojrzenia na jego osobę ale po zabiegu i jeszcze przed wszystko się wyprostowało , w każdy dzień rano przychodził do sali i pytał mnie o samopoczucie jak i co wszystko tłumaczył i sam od siebie powiedział że w razie jakiś pytań mam dzwonić o każdej porze dziękuje jeszcze raz . (Mareczku wróć do mamy bo chyba tego potrzebowałeś a profesor ci tego nie dał eheheh)
użytkownik
14.11.2010 (7 lat temu)
14.11.2010 (7 lat temu)
Pan Profesor tak myślę (chociaż nie jestem autorytetem medycznym) że w pełni zasłużył na ten tytuł. Byłem operowany przez Profesora na refluks przełyku, jeszcze w klinice "Salaburis". Dwie konkretne wizyty i od 3 lat jestem zdrowy jak ryba. Pierwsza to zrobić badania i jak wyjdzie to co przypuszcza to pomoże, druga umawiamy się na termin. Wyszło i jak powiedział tak zrobił. Wysłuchał mojego problemu i doradził. Ufam że wychwycił to co ważne do zdiagnozowania problemu. Wiem niektórzy oczekują , że lekarz będzie w wysłuchiwał ich opowieści o chorobie w nieskończoność, jak rodzina (bo często opowiadając się powtarzamy) tylko pamiętajcie, ten człowiek ma mnóstwo innych obowiązków i takich pacjentów jak Wy którym musi ten czas podzielić a oprócz tego mieć cząsteczkę czasu na życie prywatne. Wracając do sedna wizyta 100 tyle co w Częstochowie pierwszy lepszy lekarz zapisujący na wszystko antybiotyk. Ja osobiście gorąco polecam pana Profesora,4 Lata leczyłem się w Częstochowie i byłem królikiem doświadczalnym przemysłu farmaceutycznego. Dziś jestem zdrowy. Pozdrawiam Pana Profesora i życzę zdrowia jego pacjentom.
użytkownik
24 wrz (24 dni temu)
24 wrz (24 dni temu)
dzien dobry kochani prosze was czy ktos moze mi pomoc chciala bym sie skontaktowac z profesorem i porozmawiac bo moj partner bardzo cierpi z powodu przepukliny rozworowej. prosze pomozcie moj email [email protected]
użytkownik
23.11.2010 (7 lat temu)
23.11.2010 (7 lat temu)
Znakomity człowiek od dany całym sercem swojej pracy .Dziękuje panu Profesorowi za udaną operacie i polecam . Hyla
użytkownik
18.12.2010 (7 lat temu)
18.12.2010 (7 lat temu)
Bardzo dobry fachowiec, jestem po operacji wykonanej przez pana profesora i jest super. Zdecydowanie polecam
użytkownik
10.01.2011 (7 lat temu)
10.01.2011 (7 lat temu)
TO prawdziwy lekarz jest fachowcem w tym co robi inni powinni sie od niego sporo nauczyc zwłaszcza te konowały z zabrza ( 3go maja )
użytkownik
08.11.2011 (6 lat temu)
08.11.2011 (6 lat temu)
SZYBKA DIAGNOZA, TRAFNA,UPRZEJMY, MIŁY,BARDZO MĄDRY CZŁOWIEK GODNY POLECENIA,ZNAKOMITY SPECJALISTA, PROFESJONALNY,WIĘCEJ TAKICH LEKARZY
użytkownik
11.06.2012 (6 lat temu)
11.06.2012 (6 lat temu)
Polecam tego Pana Profesora. Operował mnie na chirurgii dziecięcej w Zabrzu w 1998 roku. Dziś dzięki niemu i jego świetnemu zespołowi chirurgicznemu żyję nadal i mam dwójkę kochanych dzieci. Pozdrawiam.
użytkownik
19.12.2012 (5 lat temu)
19.12.2012 (5 lat temu)
Jestem po laparoskopii fundoplikacji refluksu żołądkowego wykonanego przez dr. Dzielickiego w Szpitalu Św.Rocha w Ozimku. Mija trzeci tydzień i czuję się świetnie. Dr.Dzielicki to fenomen na skalę światową. Takich lekarzy nam potrzeba, kompetencja,życzliwość,fachowość. Dziękuję i pozdrawiam. Wdzięczny pacjent.
użytkownik
03.04.2013 (5 lat temu)
03.04.2013 (5 lat temu)
Ja jestem po laparoskopii żołądka. Operację przeprowadzał prof. Dzielicki w szpitalu św. Rocha w Ozimku. Profesor to lekarz wysokiej klasy, specjalista.Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin