test

Opinie o "Elwet" Przychodnia Weterynaryjna E. Kurska B. Kurski M. Mikow, Warszawa, Grzybowska 39

Korzystałeś z usług "Elwet" Przychodnia Weterynaryjna E. Kurska B. Kurski M. Mikow, Warszawa, Grzybowska 39 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Właściciele Hektorka
Data: 2012-06-10 17:59

Wizyt: 6650
Komentarzy: 7
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
10.06.2012 (5 lat temu)
10.06.2012 (5 lat temu)

"Elwet" Przychodnia Weterynaryjna E. Kurska B. Kurski M. Mikow, Warszawa, Grzybowska 39

Opinia o "Elwet" Przychodnia Weterynaryjna E. Kurska B. Kurski M. Mikow
Warszawa, Grzybowska 39

Wszyscy, którzy piszą, że lekarze z kliniki Elwet są źli i niedobrzy, to tylko dlatego, że chodzi im o kasę- zauważyliście??? Błagam!! Nie zrażajcie ludzi do korzystania z tej kliniki, bo to może być jedyna szansa, na uratowanie ich przyjaciela!!! Ja dziś mogę iść na kolanach do wszystkich lekarzy,którzy uratowali życie naszemu kochanemu Hektorkowi, który praktycznie nie miał szans na przeżycie!!W szczególności ogromne podziękowania składamy: lek.wet. Dagmarze Astachow, lek.wet. Pawłowi Grudzińskiemu, lek.wet. Katarzynie Lepka oraz oczywiście kochanemu lek.wet. Michałowi Czopowicz!!!! Bez Was stracilibyśmy najdroższego przyjaciela.. Bardzo dziękujemy za wsparcie i za serce, które włożyliście w leczenie naszego Hektorka!!
Pozdrawiamy i wszystkim gorąco polecamy korzystanie z tej kliniki!!

Kasia, Przemek no i oczywiście Hektorek :)

P.S To wcale nieprawda, że nie można odwiedzać zwierząt!!! Zawsze i o każdej porze mogliśmy psiaka potrzymać za łapkę, za co również serdecznie dziękujemy!! :)
użytkownik
28.08.2012 (5 lat temu)
28.08.2012 (5 lat temu)
Witam, mój piesek trafił tam w tragicznym stanie ledwo chodzący słaniajacy sie na nogach robiący pod siebie i wymiotujacy. Lekarze, chodz trudno to tak nazwac, dali jej antybiotyk, miała robione badania usg i krew, wyniki tel miały byc po godz 20. oczywiscie dziwnym trafem ich nie było, rano przyjezdzajac do tego miejsca kobiety pracujace tam czytajac wyniki badan krwi stwierdziły ze nie ma tragedii. Zapytane czy da sie psa ratowac bo jej faktyczny stan jest tragiczny,odpowiedziały ze mozemy zastosowac długioterminowe leczenie. leczenia dalsze nie było podjete z naszej decyzji. chwile pozniej udalismy sie do innego dr, który czytajac wyniki badan powiedział ze badania krwi sa tragiczne pies w najlepszym wypadku ma marskosc watroby, watroba juz nie funkcjonuje i ma najprawdopodobniej raka złosliwego ( wielka gula na szyiji) powiedział ze pieska trzeba uspic bo sie bardzo meczy:((((
użytkownik
07.09.2012 (5 lat temu)
07.09.2012 (5 lat temu)
Bardzo zła klinika. Mają lekarzy, którzy dla pieniędzy nie podawali przyczyn złego stany psa. Zlecali kolejne niepotrzebne i kosztowne badania. Przez ponad tydzień w ten sposób przetrzymali mojego psa z babeszjozą. Tragedia, uratowałam go w ostatniej chwili!!!
użytkownik
07.09.2012 (5 lat temu)
07.09.2012 (5 lat temu)
Ceny w klinice są normalne a nawet niższe, jednak wymyślają niepotrzebne badania(zwiększając koszty) przy jednoczesnym zatajeniu prawdziwej choroby. Przy babeszjozie nie ma potrzeby prześwietlać klatki piersiowej ani robić trzykrotnie usg... Bardzo proszę o nie polecanie kliniki jako ostatnia deska ratunku bo będą mieli państwo na sumieniu mnóstwo psów. Po skorzystaniu z tej kliniki podniosłam ten temat wśród znajomych hodowców. Okazało się, że Ci którzy musieli skorzystać z ich pomocy w nocy wychodzili bez psa :-( Wiele zwierząt nie przeżyło spotkania z nimi. Szkoda, że izba nie reaguje na kolejne zgłoszenia. Jeżeli ktoś miał złe przejścia z powyższą kliniką bardzo proszę o kontakt: [email protected] Może razem uda nam się zmusić ich do zmian!!! Ja mam dokumenty potwierdzające źle wykonane badania, ale jeden donos to jak widać za mało.
użytkownik
02.06.2013 (4 lata temu)
02.06.2013 (4 lata temu)
Podpisuję się pod negatywnymi opiniami. Mój pies przetrzymany w "klinice" w ciężkim stanie, bez diagnozy, ciągły brak wyników, itp. W końcu rozwiązanie - trzy super obciążające operacje (wycięcie kawałka serca, kawałka płuca i coś jeszcze) 12 letni owczarek, który dożył w szczeęściu i zdrowiu wieku sędziwego nie zasłużył na takie męki i cierpienia, kórych nie mógłby zrozumieć, szanse wyleczenie bliskie 0, nie znalazłam wyleczenia takiego przypadku u ludzi. Pies uśpiny w innej klinice, odszedł w spokoju na moich kolanach w towarzystwie rodziny, otoczony miłością i czułością. Gdzie etyka i empatia weterynarzy?
użytkownik
14.11.2013 (4 lata temu)
14.11.2013 (4 lata temu)
Leczę w Klinice wszystkie zwierzęta. Jestem bardzo zadowolona i polecam znajomym! Klinika oferuje wiele możliwości leczenia i badań. Niejednokrotnie uratowali moim zwierzętom życie i za to ich szanuję.

Niektórzy chyba zapomnieli, że niestety w naszym kraju weterynaria jest prywatna i trzeba płącić za wszystkie badania, a jak się przyjeżdża ze zwierzęciem w złym stanie - bez badań i umierającym na rękach to trzeba go ratować i badać by leczyć skutecznie!

Mam nadzieję, że właściciele zwierząt będą o tym pamiętali i będa obiektywni - bo w internecie zawsze łatwo kogoś opisać negatywnie i wylać żółć a nie spojrzeć obiektywnie na dana sytuację,

Pozdrawiam
użytkownik
28.03.2014 (3 lata temu)
28.03.2014 (3 lata temu)
lekarze beznadziejni tam sa od lat!!! drogie leki i drogie uslugi!!! lepiej omijac tą placówkę!! diagnozy mijaja się z rzeczywistością!!!
trzeba po wizycie w tej lecznicy jechac dalej!!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin