test

Opinie o Elżbieta Ponikwicka, dr n. med., Warszawa

Korzystałeś z usług Elżbieta Ponikwicka, dr n. med., Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2011-06-29 10:15

Wizyt: 306
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.06.2011 (7 lat temu)
29.06.2011 (7 lat temu)

Elżbieta Ponikwicka, dr n. med., Warszawa

Opinia o Elżbieta Ponikwicka, dr n. med.WarszawaO takim lekarzu jak Pani dr. Elżbieta Ponikiwcka marzymy a ja mam szczęście że mnie leczy całą rodzinę
autor
04.07.2011 (7 lat temu)
04.07.2011 (7 lat temu)
Właściwa diagnoza schorzenia dała mi "drugie życie".
Z perspektywy czasu,- żałuję, że nie trafiłam do dr. Ponikwickiej wcześniej! Refleksja: lepiej późno niż wcale!

Niech wstydzą się lekarze, którzy tylko brali ode mnie pieniądze i nic poza tym!!!!!

POLECAM DR. PONIKWICKĄ,- lekarz GODNY ZAUFANIA! LEKARZ, KTÓRY MA NA UWADZE DOBRO PACJENTA A NIE SWÓJ WŁASNY!!!!
autor
29.08.2011 (7 lat temu)
29.08.2011 (7 lat temu)
Miałam szczęście, że trafiłam na Panią Doktor! Leczę się u niej od wielu lat wraz z rodziną. Cudowny Człowiek i Lekarz!!!
autor
02.10.2011 (7 lat temu)
02.10.2011 (7 lat temu)
Dr Ponikwicka to wspaniały diagnosta, podchodzi do pacjenta kompleksowo, wizyta u niej trwa min 40min,nie ważne czy prywatnie, czy w przychodni, zawsze są do niej tłumy, to taka Matka Teresa, każdego przyjmie,nawet jeśli ktoś nie jest zapisany, a ma poważne problemy ze zdrowiem, szuka rozwiązań, łączy fakty, objawy, dolegliwości, bardzo trafnie stawia diagnozy, kompleksowo bada, jest JEDYNYM lekarzem w Polsce, który zna się na zespole uciskowym pnia trzewnego, walczy o pacjenta, można zadzwonic do niej ze swoim problemem o każdej porze, niesamowicie profesjonalna osoba, posiada ogromną wiedzę,a przy tym normalna, nie nadęta, nawiązuje super kontakt z pacjentem. Nie znam takiego drugiego lekarza, To nie jest ściema, ani wazelina co napisałam, to najprawdziwsza prawda.
Pani Doktor, order dla Pani!!!
autor
22.10.2011 (7 lat temu)
22.10.2011 (7 lat temu)
Dr Ponikwicka to wspaniały kardiolog.Dziękuję ,że u niej się leczę.Posiada ogromną wiedzę.Jest jedynym lekarzem w Polsce ,której ufam. Życzę jej również zdrowia,aby mogła jeszcze leczyć przez lata.Pacjentka z rodziną z podlaskiego.
autor
22.12.2011 (7 lat temu)
22.12.2011 (7 lat temu)
U Pani Doktór leczę się 7 lat. Trafiłam przypadkowo jak był dzień kardiologiczny u nas w przychodni na Poznańskiej. Lekarze ze szpitala na Lindleya dawali mi 2 lata życia. Pani Doktór Ponikwicka postawiła mnie na nogi na tyle że mogę jakoś funkcjonować. Jest wspaniałym i dobrym lekarzem który zawsze pomoże. Dla mnie jest nie tylko jest lekarzem ale i matką. Wykryła mi Pani Doktór choroby którzy inni lekarze tego nie zrobili. 2 razy uratowała mi Pani Doktór życie, bo inni lekarze mieli gdzieś moje choroby. Dla mnie jest to osoba wspaniała, dobra i zarazem Świętą matką dla wszystkich. Ma serce do każdego człowieka. Panią Doktór Ponikwicka dla mnie jest lekarzem niezastąpionym. Kocham Panią Doktór z całego swojego jedynego serca.

Monika
autor
27.12.2011 (7 lat temu)
27.12.2011 (7 lat temu)
Bardzo dobra i sympatyczna Pani dr.zna sie na zeczy.Nie znam takiej drugiej.
autor
17.01.2012 (7 lat temu)
17.01.2012 (7 lat temu)
Świetny lekarz. Z dużą wrażliwością i uwagą podchodzący do pacjenta. Wspaniały człowiek, jedyny w swoim rodzaju.
użytkownik
28 sty (20 dni temu)
28 sty (20 dni temu)
Wspaniały, genialny lekarz z powołaniem, jako jedyny naprawdę znający się na zespole uciskowym pnia trzewnego. Dr House w spódnicy ( tylko milszy :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin