test

Opinie o Felbel Barbara lekarz stomatolog Specjalista protetyki stomatologicznej i stomatologii ogólnej, Namysłów, Fabryczna 5

Korzystałeś z usług Felbel Barbara lekarz stomatolog Specjalista protetyki stomatologicznej i stomatologii ogólnej, Namysłów, Fabryczna 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-03-03 14:15

Wizyt: 16364
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
03.03.2009 (9 lat temu)
03.03.2009 (9 lat temu)

Felbel Barbara lekarz stomatolog Specjalista protetyki stomatologicznej i stomatologii ogólnej, Namysłów, Fabryczna 5

Opinia o Felbel Barbara lekarz stomatolog Specjalista protetyki stomatologicznej i stomatologii ogólnej
Namysłów, Fabryczna 5

profesjonalna lekarka,duża wiedza,ogromne doświadczenie.Nikt lepiej nie dokona usunięcia zęba.polecam
autor
23.03.2009 (9 lat temu)
23.03.2009 (9 lat temu)
Najlepszy specjalista w Namysłowie.Profesjonalne i bardzo dokładne podejście do leczenia.Moja cała rodzina leczy się u doktor od wielu lat i bez zarzutu.Fakt,ze kolejki są dlugie,ale to tylko świadczy o ilości pacjentów,bo niektóre gabinety w mieście świecą pustkami.
autor
08.10.2010 (8 lat temu)
08.10.2010 (8 lat temu)
tak jak pozostali polecam - najlepszy specjalista w Namysłowie.
autor
18.03.2011 (7 lat temu)
18.03.2011 (7 lat temu)
Nie pochwalę tej lekarki. oprócz tego,ze koszt leczenia duzy a efekty małe, to nielubię, jak sie porusza problemy innych pacjentów w mojej obecności...
autor
01.04.2011 (7 lat temu)
01.04.2011 (7 lat temu)
pełen profesjonalizm. Gorąco polecam wizyty u Pani Doktor.
przemiła jest zawsze i bardzo delikatna.
autor
15.10.2012 (6 lat temu)
15.10.2012 (6 lat temu)
Jesli chodzi o drobne leczenienie lub zaleczenie to lekarka radzi sobie bez zarzutu,ale jesli chodzi o grubsze sprawy to ma z tym problem. Po leczeniu kanalowym wyladowalam na pogotowiu z zapaleniem dziasla i kosci zeba. Dziura w miejscu w ktorym dokonane zostalo leczenie kanalowe, niekompetentnie zalepiona zostala trucizna. Po czym doszlo do powiklan.
autor
06.04.2013 (5 lat temu)
06.04.2013 (5 lat temu)
ta pani jest niepoważna. u mnie podjęła się leczenia kanałowego bez zdjęcia RTG (powtarzała, że to ryzyko, ale leczenia i wzięcia pokaźnej kwoty nie odmówiła). po dwóch latach infekcja była ogromna, ząb musiał być leczony kanałowo ponownie - wymagane było leczenie pod mikroskopem, co generowało dodatkowe koszty. okazało się, że dentystka przeoczyła aż 3 kanały w zębie. oczywiście skasowała za to odpowiednią kwotę. u mojego narzeczonego również podjęła się leczenia kanałowego - i tym razem otworzyła zęba bez zdjęcia RTG. dziś mój narzeczony przyjmuje antybiotyk z powodu ogromnego ropnia pod zębem i nieziemskiego bólu - ząb również nadaje się do ponownego leczenia kanałowego - na powodzenie jego obecny dentysta daje jedynie 65% szans na uratowanie.

Jeśli chodzi o czas oczekiwania na wizyty, w poczekalni ludzie siedzą po 3-4 godziny, oczekując na swoją kolej. to nie żart, to skandal - to 3-4 godziny z zegarkiem w ręku. miało to miejsce podczas dosłownie każdej wizyty - godzina to minimum. podejście do klienta? gorzej, niż masakra. gdy znieczulenie nie zadziała, mówię, że boli - i co słyszę? "żartujesz? dostałaś przecież znieczulenie". chcę się poprawić na fotelu, niewygodnie mi, gumka we włosach uciska? "nie wierć się, bo źle wbiję/wywiercę!!" czasem miałam wrażenie, że ta Pani wcześniej pracowała w rzeźni.

gdybym wiedziała, że po kilku latach będę musiała wydać masę pieniędzy na poprawki po niej, nigdy bym się nie zdecydowała na serię wizyt mających doprowadzić moje zęby do porządku, bo doprowadziły jedynie do ruiny i pokaźnego uszczuplenia portfela.
autor
18.04.2013 (5 lat temu)
18.04.2013 (5 lat temu)
Bardzo dobra lekarka, cała rodzina się u niej leczy od wielu lat i nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Stomatolog godny polecenia!!!!Dobry fachowiec, pracuje na bardzo dobrych materiałach.POLECAM
autor
01.05.2013 (5 lat temu)
01.05.2013 (5 lat temu)
Jestem stałym pacjentem Pani Doktor, ostatnio miałem problem z dolną ósemką. Podczas wizyty okazało się,że trzeba zrobić zdjęcie zęba. Wróciłem ze zdjęciem do gabinetu, Pani Doktor obejżała i powiedziała, że podejmie sie usunięcia. Zgodziłem się i po paru minutach było już po wszystkim, ból minął od razu. Polecam wszystkim
autor
17.09.2013 (5 lat temu)
17.09.2013 (5 lat temu)
Z mojego wieloletniego doświadczenia jako pacjenta Pani doktor to profesjonalistka w każdym calu :)!
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
Leczę się u Pani Doktor od dziecka, uważam że jest najlepszym fachowcem w Namysłowie. Zdecydowanie polecam wizytę w tym gabinecie, bardzo miła i fachowa obsługa. Obecnie moja cała rodzina korzysta z usług Pani Doktor i wszyscy jesteśmy zadowoleni.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin