test

Opinie o Gabinet Masażu Leczniczego Kubrak Volodymyr, Dębica, Pokoju 5

Korzystałeś z usług Gabinet Masażu Leczniczego Kubrak Volodymyr, Dębica, Pokoju 5? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gienia
Data: 2012-03-03 10:46

Wizyt: 10876
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
03.03.2012 (6 lat temu)
03.03.2012 (6 lat temu)

Gabinet Masażu Leczniczego Kubrak Volodymyr, Dębica, Pokoju 5

Opinia o Gabinet Masażu Leczniczego Kubrak Volodymyr
Dębica, Pokoju 5

Profesjonalny amator, zwykły naciągacz , który za każdym razem obiecuje efekty po kolejnej serii zabiegów, a efektów niema, osobiście odradzam tego pseudo rehabilitanta!!!
użytkownik
28.03.2012 (6 lat temu)
28.03.2012 (6 lat temu)
witam, ja mialem ogromne bole kregoslupa a dokladnie wypadly mi kręgi po wypadku samochowodym. wszystko wrocilo na miejsce wiec jestem zadowolony
użytkownik
30 cze (4 miesiące temu)
30 cze (4 miesiące temu)
Ja miałam podobną sytuację i też jestem bardzo zadowolona, a w szpitalu wysyłali mnie od jednego do drugiego specjalisty a żaden nic nie zrobił. Tak, że jestem bardzo wdzięczna.
użytkownik
04.07.2015 (3 lata temu)
04.07.2015 (3 lata temu)
A ja sądzę, że jest on wysokiej klasy specjalistą. Byłam już u wielu specjalisów i w klinikach, a tu niedaleko znalazłam w internecie przez Instytut Ackermana człowieka, który pomógł mi uniknąć operacji. Miałam 3 przepukliny w lędźwiowym odcinku i 1 w szyjnym. Miałam jeździć wg profesorów na wózku inwalidzkim a ja obecnie chodzę i nawet zatańczę. Rezonans się poprawił bo przepukliny znikły.Fakt nie ma nic za darmo jedno to Jego zabiegi a drugie to moje ćwiczenia i przestrzeganie Jego zaleceń.
Jestem bardzo wdzięczna za jego zaangażowanie i pomoc w powrocie do zdrowia.
użytkownik
04.07.2015 (3 lata temu)
04.07.2015 (3 lata temu)
Leczyłam się u tego lekarza z ukrainy i jestem bardzo zadowolona. Jego metody leczenia oparte na technikach wschodu i zachodu sprawdziły się w moim przypadku bardzo dobrze. Przyszłam pokrzywiona, bo mam przepukliny i stopa mi spadała. Obecnie chodzę i pracuję normalnie. Jeżdżę samochodem.
No i cwiczę i stosuję się do jego zaleceń.
U niego wizyta to trwa całą godzinę. Muszę przyznać, że bardzo się stara a i cena przystępna.
Serdecznie mu dziękuję za to i co 3 miesiące jeżdżę do kontroli.
użytkownik
02.10.2015 (3 lata temu)
02.10.2015 (3 lata temu)
Jest lekarzem medycyny z 30 letnim stażem. Uważam, że bardzo pomaga - jest ok. więcej takich specjalistów bym sobie życzyła. A nie amatorów do których wcześniej trafiałam.
użytkownik
30 cze (4 miesiące temu)
30 cze (4 miesiące temu)
Lekarz medycyny nie może być amatorem - złośliwość konkurencji?
użytkownik
30 cze (4 miesiące temu)
30 cze (4 miesiące temu)
Mój syn ma 15 lat, od pół roku chodził o kulach, z opinii lekarskiej problemy ze stawem krzyżowo - biodrowym ale nikt mi nie pomógł. Po pierwszej wizycie w tym gabinecie mógł iść o własnych siłach bez kul. Po 7 wizycie rehabilitacji problemy ustąpiły. Jestem wdzięczna.
użytkownik
1 lip (4 miesiące temu)
1 lip (4 miesiące temu)
Jestem fizjoterapeutą, miałem problemy z kręgosłupem i miednicą, pomógł mi metodą osteopatii. Po kilku wizytach moje problemy znikły. Serdeczne dzięki za pomoc w leczeniu.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin