test

Opinie o Gączarzewicz Katarzyna lekarz stomatolog, Lębork, al. Wolności 32

Korzystałeś z usług Gączarzewicz Katarzyna lekarz stomatolog, Lębork, al. Wolności 32? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): zagiel
Data: 2012-12-11 20:19

Wizyt: 9756
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
użytkownik
11.12.2012 (6 lat temu)
11.12.2012 (6 lat temu)

Gączarzewicz Katarzyna lekarz stomatolog, Lębork, al. Wolności 32

Opinia o Gączarzewicz Katarzyna lekarz stomatolog
Lębork, al. Wolności 32

Pani doktor "leczy" nawet zdrowe zęby, żeby tylko skasować za wizytę. Inny stomatolog nie stwierdził żadnych ubytków, a Pani doktor aż dwa. Odradzam
autor
08.03.2010 (8 lat temu)
08.03.2010 (8 lat temu)
Bardzo dokładna i skrupulatna dentystka. Nie robi problemów w stylu dać czy nie dać znieczulenia. W każdym razie mi bardzo pomogła, a miałem wieeele do zrobienia. Teraz to tylko przeglady i małe plomby.
autor
29.10.2010 (8 lat temu)
29.10.2010 (8 lat temu)
polecam pania kasie, jest bardzo kompetentna i mila,
autor
30.05.2011 (7 lat temu)
30.05.2011 (7 lat temu)
Nie znam lepszej dentystki. Jestem stałą klientką i od kiedy chodzę do Pani Kasi nie boję się wizyt stomatologicznych:)
autor
19.03.2012 (6 lat temu)
19.03.2012 (6 lat temu)
Najlepszy lekarz na całej planecie, nie ma lepszego.Całkowicie bezboleśnie leczy i do tego jest bardzo miła.
autor
06.02.2013 (5 lat temu)
06.02.2013 (5 lat temu)
Pani doktor jest super,jestem bardzo zadowolona z wykonania małej protezki i wyleczenia zębów.Pani doktor w cudowny sposób pokonała moje obawy,a nawet paraliżujący strach,napewno nie zmienię już STOMATOLOGA -POLECAM,POLECAM,POLECAM
autor
25.03.2013 (5 lat temu)
25.03.2013 (5 lat temu)
Bardzo miła,dokładna i skrupulatna dentystka.Bardzo polecam.
użytkownik
18.08.2014 (4 lata temu)
18.08.2014 (4 lata temu)
Gorąco polecam Panią doktor. Miła, kompetentna. Mój 4 letni synek nie uronił ani łezki, a na koniec powiedział że było extra. W czasie leczenia wszystko mu tłumaczyła i nawet mógł jej asystować:-)) POLECAM
użytkownik
03.06.2015 (3 lata temu)
03.06.2015 (3 lata temu)
Nadal pamiętam ten dzień, kiedy poszłam do tej od pseudolekarki. Spiłowała mi zdrowego zęba- jedynkę. Poszłam na okresową wizytę stomatologiczną, a ta pani nie uprzedziła mnie, że wyjdę od niej oszpecona. Dodam jeszcze, że byłam przedstawicielem handlowym i cieszyłam się naprawdę ładnym uśmiechem, a krótko potem straciłam pracę. Moich łez nie zrekompensuje mi nic i nikt, a pani życzę wypadnięcia wszystkich zębów i bardziej mściwych pacjentów. Zresztą myślę, że w jakiś sposób ktoś lub coś odwzajemni się tej pani za moje łzy. Szczerze odradzam i ostrzegam!!!
użytkownik
18.02.2016 (2 lata temu)
18.02.2016 (2 lata temu)
Ten wpis o okaleczonej to zwykłe pomówienie. Pewnie od urodzenia była brzydka jak noc listopadowa. Pani Dr. Gączarzewicz jest najlepsza w mieście i to nie podlega absolutnie żadnej dyskusji.
użytkownik
04.06.2015 (3 lata temu)
04.06.2015 (3 lata temu)
Nadal pamiętam ten dzień, kiedy poszłam do tej od siedmiu boleści pseudolekarki. Spiłowała mi zdrowego zęba- jedynkę. Poszłam na okresową wizytę stomatologiczną, a ta pani nie uprzedziła mnie, że wyjdę od niej oszpecona. Dodam jeszcze, że byłam przedstawicielem handlowym i cieszyłam się naprawdę ładnym uśmiechem, a krótko potem straciłam pracę. Moich łez nie zrekompensuje mi nic i nikt, a pani życzę wypadnięcia wszystkich zębów i bardziej mściwych pacjentów. Zresztą myślę, że w jakiś sposób ktoś lub coś odwzajemni się tej pani za moje łzy. Szczerze odradzam i ostrzegam!!!
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Tym właśnie różni się prawdziwy stomatolog od innych, szczególnie tych, którzy niewiele wiedzą, a najlepiej widzą ząb kiedy jest do usunięcia. To co potrafi dr. Kasia to mistrzostwo świata i mówię to z cała światową odpowiedzialnością.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin