test

Opinie o Grzegorz Fronik, lekarz, Wrocław, ul.Pilczycka 144-148

Korzystałeś z usług Grzegorz Fronik, lekarz, Wrocław, ul.Pilczycka 144-148 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-03-31 08:53

Wizyt: 164
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31.03.2009 (8 lat temu)
31.03.2009 (8 lat temu)

Grzegorz Fronik, lekarz, Wrocław, ul.Pilczycka 144-148

Opinia o Grzegorz Fronik, lekarz
Wrocław, ul.Pilczycka 144-148

Jest to młody człowiek który nie ma bladego pojęcia o chorobie która nazywa sie kamica pęcherzyka żółciowego.Wysłal mnie po wstepnym badaniu na kolonoskopie co jest zupełnie bezsensownym badaniem przy wyrażnych objawach kamicy i USG na ktorym widac kamien wielkości 3 cm.Czy taki lekarz nie zdaje sobie sprawy z tego ,że głupimi decyzjami przedłuża czyjeś cierpienie.Jak lekarz ktory nie ma bladego pojęcia o chorobie może przyjmowac chorych ludzi .
autor
18.06.2009 (8 lat temu)
18.06.2009 (8 lat temu)
Lekarz bardzo uprzejmy, zainteresowany problemem pacjenta, zdolny do szczerej rozmowy. Nie zaniedbujący wszelkich pytań mogących naprowadzić na istotę problemu
autor
21.06.2009 (8 lat temu)
21.06.2009 (8 lat temu)
lekarz dobry nie ma do czego sie przyczepic.jest mily potrafi zaspokoic czlowieka.ma poczucie humoru i jest dokladny w tym co robi wychodzac od tego lekarza bedziecie panstwo zadowoleni.
autor
15.12.2011 (6 lat temu)
15.12.2011 (6 lat temu)
Miesiąc temu miałam laparaskopowy zabieg usunięcia pęcherzyka żółciowego.Co do przebiegu zabiegu nie mam nic do zarzucenia.Anestezjolog po wybudzeniu mnie powiedział,że to książkowy przypadek.Głównym lekarzem przeprowadzającym zabieg był dr M.Skoczylas.Asystentem był dr G.Fronik i był chirurgiem,który zakładał mi szwy.Wyglądają tragicznie!!!Pominął się z powołaniem.Zastanawiam się czy jest również asystentem przy zabiegach plastycznych(np. implantach piersi)???Radzę się zastanowić przed położeniem się pod nóż.
użytkownik
19.12.2017 (30 dni temu)
19.12.2017 (30 dni temu)
Prawdziwy lekarz, dobry człowiek...uratował głęboko rozcięte sródręcze mej lewej dłoni. Znieczulił 2x gdy mówiłem ze boli. Co z wami ludzie, że oczerniacie lekarza który jest przedewszystkim ..czlowiekiem. Kupcie sobie narzedzia i sami spróbujcie pomagac .

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin