test

Opinie o Hanna Molus, lekarz, Bydgoszcz

Korzystałeś z usług Hanna Molus, lekarz, Bydgoszcz? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-05-27 22:02

Wizyt: 268
Komentarzy: 34
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.05.2009 (8 lat temu)
27.05.2009 (8 lat temu)

Hanna Molus, lekarz, Bydgoszcz

Opinia o Hanna Molus, lekarz
Bydgoszcz

Pani dr generalnie bardzo uprzejma ale od miesięcy próbuję się dowiedzieć ile jeszcze mi zostało do zdjęcia aparatu i zawsze słyszę odpowiedź "nie wiem" Mam 30 lat i bardzo już bym chciała zdjąć aparat ponieważ zaczęłam mieć z nim problemy.
autor
27.10.2009 (8 lat temu)
27.10.2009 (8 lat temu)
Chodziłam do dr Molus przez rok z aparatem ortodontycznym, po czym przeniosłam się do innego lekarza. Zbyt mało czasu poświęca pacjentom, po 4 miesiącach już nic nie tłumaczy co robi i nie słucha co się do niej mówi.
autor
02.05.2010 (7 lat temu)
02.05.2010 (7 lat temu)
nie udziela odpowiedzi na zadawane pytania za wymiane tylko gumek kasuje tyle samo co za wymiane luku!!!! z laska daje szczoteczki a powinna bez zadnych oporow sama wreczac pacjetom....mam wrazenie ze duza role odgrywa u pani doktor KASA
autor
11.05.2010 (7 lat temu)
11.05.2010 (7 lat temu)
Dr Molus wielokrotnie zmianiała datę lub godzinę wizyt kontrolnych. Podczas wizyt nie wykonywała wcześniej planowanych zabiegów i traktowała mnie rutynowo i pośpiesznie.
autor
14.11.2010 (7 lat temu)
14.11.2010 (7 lat temu)
Jest to pierwsza dentystka w moim życiu, do której idąc nie odczuwam strachu. Jakość wykonanych prac - najwyższa.
użytkownik
04.01.2011 (6 lat temu)
Szczerze odradzam Pani doktor. Na myśl o niej i samym leczeniu mam depresję. Aparat dolny założyła mi w X 2008 roku, przy okazji usunęła mi dolną jedynkę, zarzekała się, że owa "szpara" zejdzie mi się najpóźniej w marcu 2009 roku, a aparat na 100% zdejmie mi w XII 2009. Niestety minął marzec i szpara była nadal, założyła mi aparat górny. Jak co miesiąc chodziłam na wymianę gumek, trwało to zwykle 5 minut, kasowała 120zl. Już nie mówiąc o tym, iż zwykle był poślizg i w poczekalni czekało się ponad godzinę...a niby umawiała na określoną godzinę. Minął wspomniany XII 2009 a ja nadal miałam aparat dolny i "szparę". Coś zaczęło mi nie pasowac, po rozmowie z koleżanką, która leczyła się u innej ortodontki stwierdziłam, że jestem strasznie oszukiwana, bo koleżanka ma łuki wymieniane co 2-miesiące a jak jej pani doktor podkręci to tydzien nie może jeśc, a ja łuk miałam wymieniany raz...podczas zakładania aparatu to nawet wymianą nie można nazwac! Zdenerwowana nadal do niej chodziła,nadal czekałam w godzinnej kolejce i nadal płaciłam 120zl za wymianę tylko gumek...do momentu, kiedy się spytałam "kiedy mi w końcu zdejmie aparat, kiedy mi się szpara zejdzie"" na to ona: "że na tym etapie leczenia nie może mi powiedziec, ale mam się przygotowac, bo jak mi zdejmie stały z dołu to założy mi stały od wewnątrz taki na rok, potem ruchomy ..."więc leczenie trwało by jeszcze kilka lat.
Zdecydowałam się przerwac to błędne koło i przeniosłam się do innej pani doktor...opowiedziałam jej moją historię- kobieta nie wierzyła, że można byc takim oszustem i tak pazernym na pieniądze człowiekiem. Po półrocznym chodzeniu do mojej super nowej pani ortodontki i jej mocnym podkręcaniu i wymianie łuków mam już zdjęty aparat górny, a aparat dolny przewiduje zdjąc prawdopodobnie w lutym 2011.Gdyby nie ona straciłabym chyba wiarę w ortodontów i z pewnością dużo pieniędzy a na zębach nadal nosiłabym aparat. Wspomnę jeszcze, że dr Molus nie prowadzi historii chorób swoich pacjentów, gdy ją poprosiłam o swoją, musiałam czekac, by dostac sfałszowane kilka słów- nic się nie zgadzało , ani daty założenie aparatów , absolutnie nic.
autor
12.03.2011 (6 lat temu)
12.03.2011 (6 lat temu)
Aparat stały, górny i dolny.

Najgorsze co mogło mnie w życiu spotkać, to leczenie u dr Molus. Tak niekompetentnego lekarza jeszcze nigdy w życiu nie widziałam. Przeniosłam się do tej ortodontki z powodu studiów w tym mieście. Moja wada jest tak niewielka, że bez problemu miałabym zakończyć leczenie przed zakończeniem studiów, niestety nie zanosiło się na to, więc postanowiłam pomimo trudności dojazdowych przenieść się do lekarki u której zakładałam aparat.
Dr Molus od samego początku wydała mi się bardzo dziwna, nie odpowiadała rzeczowo na moje pytania, nie wymieniała mi łuku, odklejone zamki nie przyklejała, gumki czasem na niektóre zęby nie zakładała, po żadnej wizycie zęby mnie nie bolały co świadczy o tym że nie dokręcała ich w ogóle!!!
Kartoteka którą od niej dostałam ma wiele do życzenia, wpisów jest cztery przez 2 i pół roku które się u niej leczyłam - śmiechu warte!
OSZUSTKA i tyle!
autor
15.09.2011 (6 lat temu)
15.09.2011 (6 lat temu)
Kobieta wzbudza zaufanie i jest bardzo miła. Zmieniłam ortodontę z uwagi na przenoszony aparat (opinia ortodonty, do którego trafiłam) i brak zadowalających mnie efektów leczenia. Jestem bardzo niezadowolona i niezmiernie żałuję, że tak długo się u niej leczyłam.
autor
16.10.2011 (6 lat temu)
16.10.2011 (6 lat temu)
Pani doktor Molus jest niekompetentna, jeśli chodzi o aparaty ortodontyczne.Zdecydowanie odradzam.Mowi, ze leczenie u niej bedzie trwało 2 lata a ściaga po 3 latch.Postępy leczenia były widoczne tylko na początku a potem nie widzialam zadnych zmian.Po wizycie u pani doktor w ogole nie bolą zęby, co swiadczy o niedokręcaniu śrobek.Więc albo specjalnie wolno prostuje zęby, żeby jak najdłużej pobierać kasę za wizyty albo po prostu nie ma wystarczającej wiedzy na ten temat.Przenioslam się innego ortodonty i jestem zadowolona ,bo nareszcie widze postępy i wiem ,że nie jestem oszukiwana.
autor
21.10.2011 (6 lat temu)
21.10.2011 (6 lat temu)
Dobra ortodontka. Jeżeli się chodzi regularnie na wizyty kontrolne to leczenie nie trwa tak długo - u mnie niecałe 2 lata ( skoro ktoś chodzi co 3 miesiące to potem są wyniki ) może mogłaby więcej czasu poświęcić , ale w końcu ma leczyć a nie gadać.
autor
23.01.2012 (5 lat temu)
23.01.2012 (5 lat temu)
Pani doktor jest bardzo mila. Niestety wizyty u niej sa co miesiac i kosztuja 120 zl, Mam aparat 4 lata i jestem bardzo nie zadowlona. Jest ona bardzo nieprofesjonalna i łapczywa na ksase. Dobro pacjeta nie jest dla niej najwazniejsza liczy sie tylko to co zostawisz w kasie. Jezeli przeoczysz wizyte zaraz masz telefon z uwagami i pretensjami czeum Cie nie bylo. Nikmu nie polecam jej usług. Dla mnie to koszmar ktory nie moze sie skonczyc dlatego postanowilam zmienic ortodonte. Mam wrazenie ze od tych 4 lat moje zeby wygladaja tak samo i nic sie nie zmienia a jak sie pytam kiedy koniec leczenia to slysze ciagle te sama gadke na odczepnego : Jeszcze troche, zeby sie musza ustabilizowac". Nie polecam nikomu jej uslug i ostrzegam przed jej nieprofesjonalizmem i łapczywoscia.
użytkownik
10.02.2012 (5 lat temu)
10.02.2012 (5 lat temu)
BOŻE BROŃ!!!Przestrzegam wszystkich przed tą "specjalistką".Niestety moje dziecko padło ofiarą tej Pani.Dwa lata leczenia,usunięte dwie zdrowe czwórki,efektów nie ma,kasa wydana,zęby z powodu żle dobranego aparatu uległy zniszczeniu!Pani doktor zdecydowała,że leczenie można zakończyć.Postanowiłam zmienic lekarza,przeprowadzilam konsultacje u kilku bydgoskich ortodontów,aby podtwierdzic swoje obawy.Każdy z nich powiedział mi to samo,że zęby absolutnie nie powinny być usunięte w jej przypadku,a leczenie tej wady potrwa jeszcze około2-3 lat.Czeka ja założenie dolnego aparatu,na który w procesie leczenia dr.Molus nie ma miejsca.Trzeba rozszczelinowac jej szczęki specjalnym przejściowym aparatem na pół roku,zdjąc aparat który ma,przeleczyc te biedne ząbki,potem nowy aparat na górę,a po pół roku dół.Jestesmy załamane,perspektywa 5ciu lat łącznie z aparatem na zebach nie napawa optymizmem nie wspomnę o KASIE!Zastanawiam się tylko co powinno sie zrobic z tak niekompetentną osoba?Jeszcze raz przestrzegam ta Pani to totalna PORAZKA!!!
autor
24.02.2012 (5 lat temu)
24.02.2012 (5 lat temu)
...ja rowniez przestrzegam wszystkich przed zakladaniem aparatu u pani dr Molus bo to tylko strata czasu i pieniedzy.Przenioslam sie do innej ortodontki i niestety ja takze uslyszalam ze nie slusznie mialam wyrwanego zęba i ze pierścienie zle zalozone.Ogolnie nosilam u niej 1,5 roku aparat a efety byly znikome jak na taki okres leczenia.Z moja wadą to po tym czasie powinnam miec juz prosciutkie ząbki ale niestesty pani dr wyraznie przedluza leczenie bo nawet osobiscie znam osobe, ktora miala miec sciagniety aparat na poczatku 2011 roku a aparat nosi do dzis i caly czas jest zwodzona co do daty zdjecia...ehh brak nie zycze nikomu!
autor
23.03.2012 (5 lat temu)
23.03.2012 (5 lat temu)
Bardzo miła na praktyce prywatnej lecz niekompetentna. Na NFZ raczej nie mówić. Szkoda czasu i nerwów na tą p. ortodontkę
autor
14.05.2012 (5 lat temu)
14.05.2012 (5 lat temu)
Długi czas leczenia, kompletny brak szacunku dla pacjenta, zero informacji o leczeniu i ani jednej konkretnej odpowiedzi na pytania. Poza tym "Pani Doktor" zleciła wyrwanie zęba, który wcześniej kazała leczyć ( koszt leczenia 400zł!!!). Zdecydowanie odradzam!!!
autor
23.05.2012 (5 lat temu)
23.05.2012 (5 lat temu)
Niekompetencja, zbywanie, nierzeczowe odpowiedzi to wizytówka Pani dr Molus.Mam aparat ortodontyczny na dolnej i górnej szczęce. Pani dr informowała, iż co miesięczna wizyta kontrolna przy jednym aparacie kosztować będzie 90zł natomiast przy dwóch aparatach 120zł.Skoro ceny były z góry ustalone powinny być stosowane. Za każdym razem Pani dr pobiera większe opłaty,dodatkowo pobiera za naprawę, przyklejanie zamków, które przyklejała kilka dni przed a które odpadły.Nie zna pojęcia gwarancja, reklamacja.Kilka razy tylko zdarzyło się,że zapłaciłam w/w kwotę kiedy Pani dr wymieniała same gumki przy aparacie- ABSURD.Ceny za wizytę wysypywane są z rękawa.Kasa, kasa, kasa tylko ona się liczy dla Pani dr. Absolutnie nie dąży ona do jak najszybszego końca leczenia a tylko do zdarcia jak największej sumy pieniędzy z danej osoby, ale przy tym jest oczywiście miła (bo jakby inaczej zarabiając kolosalne sumy każdego dnia. Nie jest to tylko moje zdanie.Osoby, które znam zrezygnowały z usług Pani doktor i ja też uciekłam od tej ortodontki.Każdy wychodzi z bólem głowy po usłyszeniu kwoty za leczenie!! Cennik??Pani dr chyba nawet nie zna nazewnictwa tego słowa! NIE POLECAM!!ODRADZAM STANOWCZO!!
Nadmienię tylko, ze Pani w rejestracji tez pozostawia wiele do życzenia. Jest bardzo arogancka i zachowuje się jakby to ona była dentystką - kultury trochę proszę Panią..kultury i pokory!!
autor
09.06.2012 (5 lat temu)
09.06.2012 (5 lat temu)
Pani dr. Molus jest niekompetentną ortodontą. Liczy się kasa a ludzie to nie milionerzy wymienia same gumki a to nie jest kontrola aparatu ide do innego ortodonty który wyprostuje mi zgryz. nie pozwole dalej sie oszukiwac z pewnoscia odradzam . niezadowolony pacjent
autor
19.06.2012 (5 lat temu)
19.06.2012 (5 lat temu)
Dołączam się do poprzednich opinii! Czuję się oszukiwana. Mam zamiar przenieść się do innego ortodonty. P.Molus nie dość, że zbywa, gdy pytam o długość leczenia to na dodatek to w ciągu 2 lat z dwa razy skręcała mi aparat. Kiedy zameczek się odczepi to go nie przykleja. a kiedy mi spadł to powiedziala, ze musze zapłacić aby przykleila nowy!!! przeciez to jej blad, ze widząc prędzej wadę , nie przykleiła go !!! masakra! mam pytanie: jakiego ortodontę byście mi polecili?
autor
20.09.2012 (5 lat temu)
20.09.2012 (5 lat temu)
zdecydowanie odradzam leczenie u Dr Molus! Po półrocznym leczeniu zdecydowałam się zmienić ortodontę. Po konsultacji okazało się, że wielokrotnie przyklejane zamki w efekcie już dawno przestały pełnić swoje funkcje i nie mają podstaw! Ponadto leczenie nie dało żadnych rezultatów. Na niekorzyść wpływa także podejście Pani Dr do pacjentów, mimo iż zapisy są na konkretną godzinę, aby dostać się do gabinetu trzeba odczekać często nawet 2 godziny. Brak kompetencji i poszanowania pacjenta!
autor
30.09.2012 (5 lat temu)
30.09.2012 (5 lat temu)
leczenie ortodontyczne u pani dr Molus to jakies nieporozumienie i koszmar.Nie dość że nie słusznie wyrwała zęba to w dodatku jest coś nie tak z tymi aparatami, które zakłada.Ortodontka, do której przepisałam się od dr Molus powiedziała mi ze tym aparatem ,który założyła mi pani dr Molus nie uzyska zdowalających mnie efektów. Aby to uczynić musiała odklejać trzy zamki i przyklejać nowe.Ludzie nie dajcie się zmylić milym i życzliwym podejsciem do pacjenta!
autor
24.10.2012 (5 lat temu)
24.10.2012 (5 lat temu)
Pani dr Molus, czy te wszystkie negatywne opinie nie dają Pani do myślenia??!!Niech Pani nie tłumaczy sobie, że konkurencja wypisuje o Pani takie informacje, gdyby tak było byłoby ich zdecydowanie mniej. Proszę zejść na ziemię i wziąć sobie te opinie do serca.To piszą Pani klienci - podają konkretne przyczyny i powody, klienci którzy są nie zadowoleni i narzekają na Pani brak fachu, zbywanie, milczenie podczas wizyty, brak konkretnych informacji dot. leczenia, nie wspominając o wyłudzaniu pieniędzy, bo chyba takich mocnych niestety słów można tutaj użyć. Czy naprawdę pieniądze są najważniejsze?? Nie zależy Pani na dobrej opinii, a przede wszystkim na kliencie i jego zadowoleniu??Czy nie zauważyła jeszcze Pani, że klienci odchodzą, rezygnują z Pani usług? Jest Pani miłą i uprzejmą kobietą, przykre że taka osoba preferuje masowe wykonywanie usług niefachowych i dorabianie się na cudzej krzywdzie.Po rezygnacji z Pani usług udało mi się trafić do wspaniałej ortodontki,a przede wszystkim do fachowca w swojej dziedzinie, która po usłyszeniu Pani nazwiska skomentowała krótko "..kolekcjonuję byłych pacjentów P. dr Molus". Przykre Pani dr...
autor
07.02.2013 (4 lata temu)
07.02.2013 (4 lata temu)
Witam wszystkich. Przestrzegam wszystkich przed ortodontką p. Molus!!! Na początku leczenia miałam zakładany górny aparat (krystaliczny) po 3 miesiącach miałam mieć zakładany dolny łuk.Po 0,5 roku zaczęłam się dopytywać Pani doktor kiedy będę miała zakładany dolny, otrzymywałam zbywające odpowiedzi. Zameczki, które Pani doktor mi przyklejała często nie wytrzymywały nawet miesiąca. Zdarzyło się, że po wizycie wieczorem odklejał mi się zameczek. Gdy byłam na wizytach informowałam o tym Panią Doktor natomiast ona zrzucała na mnie winę, że nie dbam o aparat i pewnie coś twardego zjadłam. Po za tym często nie przyklejała mi zameczków twierdząc, że one nadal spełniają swoją funkcję.Pomimo moich tłumaczeń Pani doktor uśmiechała się i kasowała pieniądze za każdą naprawę (pomimo tego, że nie była to moja wina bo zameczki nie trzymały). Dolnego aparatu nie doczekałam się nawet po roku leczenia. Podczas jednej z wizyt i rozmowy z pacjentką na poczekalni dowiedziałam się o jej podobnym problemie. Zdecydowałam się na pójście na konsultacje do 2 ortodontów. Każdy z nich potwierdził, że mój aparat jest do zdjęcia bo nie nadaje sie do użytku, a nieprzyklejane zameczki przez Panią doktor dawno nie spełniają już swojej funkcji. Ponadto chciałam zaznaczyć, że Pani Molus umawia klientów co 10 minut, więc uważam, że stawia na ilość a nie na jakość swoich usług. Jest mi przykro, że trafiłam na taką niekompetentną osobę dla której liczą się pieniądze a nie pacjenci.
autor
15.03.2013 (4 lata temu)
15.03.2013 (4 lata temu)
Witam Serdecznie wszystkich nieświadomych pacjetow p.dr : MOLUS.
P dr mozna porownac do oszustki lub wyłudzicielki gdyz oszukuje pacjetow przeciagajac czas noszenia aparatu na zęby.Kupuje najtansze i najgorsze kleje do zameczkow, ktore zółkną , zamki nie trzymaja ( klej ktory uzywa to chyba klej do papieru) kpina.
Jesli zapytasz p. dr o co kolwiek , nie uzyskasz odpowiedzi
NIE POLECAM , ZAŁUJE ZE TAM SIE UDAŁEM NA ZAŁOZENIE APARATU!!!!!!!!!!!!
autor
16.03.2013 (4 lata temu)
16.03.2013 (4 lata temu)
Mam wrazenie ze p. Molus to pomylka ona nie jest lekarzem to kpina jak traktuje pacjetow .prywatnych pacjetow. Wchodzi sie na wizyte jak po ogien i ta recepcjonistka czy cos ciagle ma pretensje do wszystkich. Porazka . Zycze pani doktor plajty.n
użytkownik
04.07.2013 (4 lata temu)
04.07.2013 (4 lata temu)
ludzie uciekajcie póki jeszcze możecie, to co tutaj wypisuja pacjenci o tej kobiecie to jest 100% prawda, na dzien dzisiejszy mam dwa lata aparat gorny, i rok dolny, 2 lata "LECZENIA" i 2500zl za wymienianie gumek co miesiac!!! Hitem natomiast jest to ze przez te dwa lata z moimi zebami nie zrobiono nic... przez rok na dolnej szczece nosilem najcienszy, i najbardziej elastyczny z dostepnych łuków, i pewnie nosilbym jeszcze, dopoki nie zmienilbym ortodonty. Zrobiono mi na nowo zdjecie cefalometryczne, i co sie okazalo, aktualny ortodonta byl w szoku, ze po dwoch latach leczenia zęby mogą być tak wystające, a oś symetrii jest przesunięta o prawie pół centymetra w prawo.. wyobrazacie sobie? czekaja mnie kolejne lata leczenia!! juz nie mowie o straconych pieniadzach.

A teraz pare slow na temat calego gabinetu, wszyscy wiedza ze pacjent jest umawiany co 10 minut, i to nie wazne czy śmieszna wymiana gumek w aparacie, czy pacjent do leczenia kanałowym. Czy to jest normalne? Za kazdym razem kiedy bylem umowiony, przy dobrych wiatrach wchodzilem do pół godziny pózniej, a jak pecha to i czekalo sie godzine, taka mała rada jeśli pani tu zagląda, proponowalbym zamontowac jakies leżaki w poczekalni, zamiast krzeseł, bo można się nabawić strasznych odparzeń.

Co do kwestii opłat i pieniążków to przez 2 lata nie otrzymalem i podejrzewam ze nikt z was tutaj nie otrzymał żadnego paragonu za swiadczone uslugi, dziwne? Wszystko ląduje na czysto w kieszeni pani molus, która zapewne odprowadza najniższe z możliwych podatków, to tak abyście mogli wyobrazić sobie pazerność jej osoby, tutaj idzie się w ilość nie w jakość swiadczonych usług i w dużym skrócie jest drogo.

Jeśli chodzi o atmosfere to musze was ostrzec, nie dajcie się zwieść słodkiemu pierdzeniu, bo po dwóch latach tak jak ja będziecie rzygać tęczą. Muszę jeszcze dodać że pani nie odpowiada rzeczowo na pytania, a kiedy skonczy "robote" szybko ucieka na zaplecze, zeby czasami nie wpaść w tornado pytań od pacjenta, pani dobrze sobie zdaje z tego sprawe ze jest w tyle z czasem i niestety nie może sobie pozwolić na dyskusje, pozatym a co by bylo gdyby pacjent zaczal zadawac nie wygodne pytania? i cos by sie wydalo? Niestety ale ludzie nie są glupi, i każdy swój rozum ma. Cieszę się ze zmieniłem ortodonte, natomiast jestem zly i to bardzo, że tutaj trafiłem i wdepnąłem w takie g*wno na tak długo... Jesli ktos chcialby pogadac na ten temat to zostawiam tutaj swoje gg 5553118, bo moglbym tak jeszcze pisac i pisac. Szczerze z calego serca odradzam ten gabinet
autor
08.08.2013 (4 lata temu)
08.08.2013 (4 lata temu)
niekompetentny lekarz,o ile w ogóle można nazwać ją lekarzem. Zamki tak przykleja aby Ci się odkleiły a potem kasuje za naprawę choć tak naprawdę powinna to być reklamacja. Zapisy niby na godzinę a i tak wchodzi się po czasie + - godzina poslizgu. Płacisz a ze zębami NIC się nie dzieje jak poszłam na konsultacje do innego ortodonty okazało się, że nie dość założyła mi aparat mimo nie wyleczonego zęba to jeszcze złe leczenie dobrała. Spod zamków tych które się trzymają wylewa się klej co świadczy o estetyczności z jaką zakłada aparat kompletna klapa. Napiszcie proszę którzy ortodonci zgodzili się kontynuować Wasze leczenie bo słyszałam, że z tym kiepsko... podobno najlepiej zdjąć i zakładac na nowo co wiąże się z kosztami. :/ale skoro kogoś znaleźliście to napiszcie proszę!!
autor
22.08.2013 (4 lata temu)
22.08.2013 (4 lata temu)
ufff udało się !! ;))) ( dzięki Krystian?) nareszcie jakis lekarz podjął sie leczenia po tej pseudo ortodontce ;)) przeszlam Bydgoszcz wzdłuż i pewnie szłabym i wszerz gdybym nie trafila do Denmedu na Kaliskiego! dzis jestem po wizycie u Pani ortodontki ( Aleksandry Michalak ) która potwierdziła to co mówiło 3 innych lekarzy - aparat źle założony! jak miał pracować ( mam go od listopada) skoro łuk nie sięgał do ostatniego zamka! do tego zamki źle przyklejone nie wspominając o kleju który był niechlujnie nałożony. Stety niestety aparat dziś został zdjęty ( Pani doktor nie wzięła nawet za to złotówki pomijając, że u pseudortodontki jak chcesz zdjąć na własne życzenie słyszysz 700zl!!!!) i w piątek będę miała założony na nowo. Niestety pieniadze były wyrzucone w błoto :/ ale cóż trzeba działać dalej! nie wspomne już o tym, że Molus - Wieczorkowska wielka stomatolog ciągle mi gadała, żeby ząb który był do leczenia zostawić narazie w spokoju ( żebym tylko jak najszybciej założyła aparati bron boze sie nie wycofała!) ludzie ostrzegam Was abyście nie popełnili tego samego błędu co ja i nie ładowali kasy w jej rzekome doswiadczenie. Ona doswiadczenie moze i ma ale w leczeniu mleczaków! Żal mi tylko tych ludzi którzy jeszcze na oczy nie przejrzeli i boją się szukać pomocy gdzie indziej! ja też byłam załamana! ale powiedziałam sobie nigdy więcej nie wrócę na Twardzickiego!
użytkownik
25.08.2013 (4 lata temu)
25.08.2013 (4 lata temu)
Przeżyłem wiele jeśli chodzi o moje zęby. Zaufałem Pani Molus i okropnie żałuję. Najzwyczajniej w świecie mnie skrzywdziła. Zacząłem chodzić do Pani doktor jako 15 letnie dziecko. Marzyłem o prostych zębach, miałem okropne kompleksy i myślałem że znalazłem osobę, która mi pomoże... Zbieraliśmy z rodzicami na aparat długi czas, bo tak wielkim problemem, nie tylko fizycznym, ale przede wszystkim psychicznym były moje zęby. Gotowi na taką inwestycję udaliśmy się do gabinetu p. Molus. Tak zaczęła się moja tragedia. Leczyłem sie tam 4 lata, przeżywałem zabiegi chirurgiczne, liczne usuwania zębów, tygodniami po zabiegach, które zlecała p. Molus leżałem spuchnięty i załamany. Myślałem sobie jednak: "Nie poddawaj się, zaciśnij zęby, przecież cierpisz teraz po to żeby za jakiś czas szczerze i pięknie się uśmiechnąć" Z kolejnymi miesiącami nie było lepiej. Nie wiedziałem co robić. Brak jakichkolwiek odpowiedzi na zadawane podstawowe pytania. Leczenia, cierpienia i bólu nie było widać końca a pieniądze przeznaczone na aparat dawno się skończyły. Nadszedł jednak taki moment- że powiedzieliśmy dość! Wyszedłem i więcej tam nie wróciłem. Szukałem innego ortodonty lecz żaden nie chciał się podjąć, widząc stan moich zębów. . Znalazłem jednak kompetentnego specjalistę który kieruje się DOBREM pacjenta a nie PIENIĘDZMI. Po prostu z zwyczajnej ludzkiej dobrej woli nowa Pani ortodontka podjęła się leczeniem albo raczej naprawianiem...Lekarz to ktoś dla kogo POMOC drugiej osobie jest najważniejsza. Pani niestety ma inne priorytety. Dziś mam 21 lat, nie mam kompleksów bo mam piękny uśmiech, kto wie w jakim stanie i fizycznym i psychicznym byłbym gdybym został u p. Molus.
Pani doktor- jeśli Pani to czyta to chcę żeby Pani wiedziała, albo może zastanowiła się... jak można tak postępować? Nie liczy się Pani z niczym... Gdzie dobro pacjenta? Gdzie zwyczajna odpowiedzialność za to co się robi? Gdzie najzwyklejsze "dobre serce" ? Wszyscy Pani zaufaliśmy. A Pani po prostu potraktowała nas jak PRODUKT.
Troszkę mnie poniosło może nie powinienem wylewać tu jakichś swoich emocji- ale nie mogę wytrzymać, nie mogę na to patrzeć jak krzywdzi Pani innych.
autor
10.02.2014 (3 lata temu)
10.02.2014 (3 lata temu)
Korzystam ( a raczej dotychczas korzystałam, bo już nie zamierzam ) z usług Pani dr Molus wraz z całą rodziną. W grę wchodziły zarówno usługi stomatologiczne, jak i ortodontystyczne. Właśnie jestem po nieudanym urlopie i to za sprawą braku zainteresowania przez Panią dr. A wystarczyło zrobić zdjęcie i zobaczyć, że w dziąśle jest ropień i robi się zgorzel i że na siłę nie wszystko można wyleczyć antybiotykiem. Czasem po prostu trzeba ząb usunąć ... aniżeli ryzykować życie pacjenta, bo w tym przypadku właśnie tak się stało. Z wysoką gorączką, wielkim obrzękiem i cieknącą ropą - oczywiście po kolejnym leczeniu antybiotykiem ( a to przecież nie witaminki!!! )trafiłam do innego stomatologa z którego musiałam skorzystać będąc na urlopie. Zatem temat mojej osoby jest zakończony. Mój syn od prawie dwóch lat nosi aparat ... żadnych rezultatów, poza wyrwanym zdrowym zębem. Nie jestem w stanie uzyskać jakichkolwiek informacji dotyczących postępów. Dziwne, że gdy wchodzę z dzieckiem do gabinetu wizyta trwa o wiele dłużej ... No i oczywiście mąż z uwagi na to co się stało również nie zamierza kontynuować leczenia i wizyt w 100matologii. Wziąć należy pod uwagę również czas, którego mamy tak niewiele a niestety nie mamy szansy zostać przyjęci na umówioną godzinę. NIGDY!!! powtarzam NIGDY!!! przez tyle czasu nie zostaliśmy przyjęci zgodnie z godziną umówienia. Pani z recepcji robi sobie z pacjentów koni zaprzęgowych jak na Wielkiej Pardubickiej. Kobieto! To praktyka prywatna i to pacjent jest ważny - nie TY!!! Życzę kolejnym pacjentom zdrowego rozsądku. Przecież to my dajemy pracę takim ludziom. Nie musimy być w ten sposób traktowani. Mam już innego stomatologa, właśnie umówiłam się na wizytę kontrolną ... bo niestety musimy sprawdzić czy gdzieś jeszcze nie ukrywa się zaniebanie ... Szukam ortodonty dla dziecka. Pani dr Molus życzę przebudzenia! Żegnam.
autor
24.02.2014 (3 lata temu)
24.02.2014 (3 lata temu)
Wydałam bardzo dużo pieniędzy (kilka tysięcy) za założenie aparatu i za wizyty . Nie podejmowała się leczenia dziur w zębach po czym ,po zdjęciu aparatu mam wszystkie zęby do leczenia. Nie dajcie się oszukać.
autor
16.04.2014 (3 lata temu)
16.04.2014 (3 lata temu)
Masakra ta pani jesteś ważne ze że placisz kasa zero efektu lEczyłam SIĘ U NIEJ 4 LATA TAK MI ZROBIŁA ZE JEST GORZEJ NIŻ PRZED MIALAM. A JAK WYCIAGNELAM W KONCU KARTE PACJENTA TO WIZYTA W CIAGU 4LAT BYLA WPISANA 6 RAZY CHOC CHODZILAM CO MIESIAC PRZEZ 4LATA TA PANI POMYLILA ZAWODY !!!!UWAŻAJCIE NA NIĄ....:(
użytkownik
03.08.2014 (3 lata temu)
03.08.2014 (3 lata temu)
Moje leczenie u dr Molus trwa (uwaga!) 5 lat. W tym momencie postanowiłam zmienić lekarza, bo uważam, że podejście tej pani jest dalece nieprofesjonalne- chodzę z odklejonymi zamkami od prawie pół roku ( podobno w niczym to nie przeszkadza w leczeniu); od ok. 2 lat zęby z górnego łuku nie są przesuwane,bo wg dr Molus są proste, jedynie są starte, a ona mi uzupełni wszelkie ubytki za dodatkowe pieniądze.. Dodatkowym minusem są kolejki, w których czeka się nawet 2 godziny na przyjęcie. Niedawno byłam na konsultacjach u innego ortodonty, który powiedział mi, że z moją wadą powinnam nosić aparat maksymalnie 2 lata, a do tego nie powinnam mieć wcześniej usuwanych zębów, bo można było leczyć mnie bez tego. Potwierdził, że mam niedoleczone zęby i, gdyby przykleić inaczej zamki, zęby u góry staną się proste. Efektów w leczeniu nie widziałam od ok. 3 lat- zęby miałam lekko przesuwane- to w jedną stronę, to w drugą- ale to nie dawało żadnych realnych skutków. Czasami próbowałam pytać, ile jeszcze będę nosić aparat, ale nigdy nie otrzymałam odpowiedzi. Szkoda, że nie trafiłam na lepszego ortodontę, który wyleczyłby mnie w krótszym czasie i nie pobrał ode mnie tylu pieniędzy.. Stanowczo odradzam leczenia się u tej pani!
użytkownik
03.02.2015 (2 lata temu)
03.02.2015 (2 lata temu)
Po kilku latach leczenia zęby nadal są krzywe, mimo że wada nie była poważna. Aparat został zdjęty na moje życzenie u innej ortodontki. Zęby po tych kilku latach są w KOSZMARNYM stanie. Wiele ubytków, zwłaszcza przy pierścieniach, gdzie nie było możliwości dokładnego czyszczenia. Po 2 latach nie byłoby tak źle, ale po 4,5 jest tragedia. Doktor jest jednocześnie stomatologiem, ale żadnego ubytku nie zauważyła. Komunikacja z ortodontką jest żadna. Telefonicznie można rozmawiać tylko z niekompetentną asystentką. Bezpośrednio nie można porozmawiać, bo po 5-min wymianie gumek pani doktor znika bez słowa i nawet nie mówi do widzenia. Wizyty comiesięczne. U innych ortodontów co 6-8 tygodni. Nie tylko NIE POLECAM, ale przede wszystkim PRZESTRZEGAM przed wizytą!
użytkownik
4 wrz (2 miesiące temu)
4 wrz (2 miesiące temu)
Jeśli jeszcze się zastanawiacie, czy nadal warto tam wysiadywać (bo jak zawsze opóźnienie) w kolejce pod gabinetem, powiem - NIE!
Przymilny uśmiech i uspokajanie każdego pacjenta jak dziecko to złudne wrażenie, że Pani doktor się wami przejmuje. Po 4 latach w końcu zdecydowałam się na zmianę ortodonty (trwało to tak długo ponieważ zaufałam "Pani Doktor", czego żałuję), z którym w pół roku osiągnęłam lepsze rezultaty niż po 4 latach !!! Z czego podczas gdy uczęszczałam do Pani doktor, na pytanie ile jeszcze czasu muszę się z tym męczyć (i nie chodziło mi o konkretną datę do zakreślenia w kalendarzu) słyszałam tylko "jeszcze troszkę".
U mnie również pojawił się problem z odklejającymi się zamkami - z mojej winy (i tu rzekoma Pani ortodontka ma czelność wmawiania mi, że jem "zakazane" produkty i kasuje za każde doklejenie!!!), doszło do tego, że przestałam wg jeść normalne jedzenie, tylko soczki i zupki (a zamki potrafiły mi się odkleić podczas jedzenia ugotowanych warzyw w zupie!!). Dla porównania u innego ortodonty - jem wszystko co chcę (łącznie z orzechami) i żadnych problemów.

Posłuchajcie innych zrozpaczonych pacjentów i uciekajcie jak najszybciej bo szkoda waszego portfela i czasu.
A najgorsze jest to, że pseudo ortodontka jest bezkarna, bo nie jest się jej w stanie udowodnić tego co zrobiła poszczególnym pacjentom, bo to przecież jego wina - nie stosował się do zaleceń.
Jest mi niezmiernie przykro, że tacy naciągacze niszczą ludziom zdrowie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Bydgoszcz

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Opiekunka seniorki - rhenz - do 1350 + premie
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Rhenz Zlecenie: Opieka nad Panem w wieku 83 lat o wadze 60 kg i wzroście 170cm. Podopieczny porusza s...
Bydgoszcz
wczoraj 9:01
Opiekunka do pani 74l. Bielefeld (de), 1350 € + premia świąteczna
Obecnie dla naszej firmy partnerskiej poszukujemy Opiekunek w Niemczech. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! WYSOKIE ZAROBKI + PREMIE PREMIA ŚWIĄTECZNA DO 400 EURO BRUTTO Aktivmed24 poszukuje Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zlec...
Bydgoszcz
wczoraj 7:41
Opiekunka do pani 76 l. Od 25.11. niederkassel (de), premia świąteczna
Kandydatów z całej Polski zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy z naszą firmą partnerską. WYSOKIE ZAROBKI + PREMIE PREMIA ŚWIĄTECZNA DO 400 EURO BRUTTO Aktivmed24 poszukuje Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec. Zlecenie 54691 Od kiedy: 25.11. 17 Miejscowość: 5385...
Bydgoszcz
wczoraj 7:04
Opiekunka seniorki 86 l. W merzig (de), od zaraz, wysokie zarobki + premia świąteczna
Aktualnie dla naszej firmy partnerskiej poszukujemy Opiekunki do Kobiety 86 l. Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! WYSOKIE ZAROBKI + PREMIE PREMIA ŚWIĄTECZNA DO 400 EURO BRUTTO Aktivmed24 poszukuje Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec...
Bydgoszcz
wczoraj 6:32
Kasjer/sprzedawca
Zadania:- profesjonalna obsługa klientów,- obsługa kasy fiskalnej (po odbyciu szkolenia), Wymagania:- mile widziane doświadczenie,- pełnoletność,- posiadanie aktualnej książeczki sanepid,- dyspozycyjność od zaraz,- odpowiedzialność oraz zaangażowanie, Oferujemy:- pracę w pełnym lub niepełny...
Bydgoszcz
wczoraj 6:11
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin