test

Opinie o Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11

Korzystałeś z usług Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Krzychu45
Data: 2017-02-27 15:49

Wizyt: 9256
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.02.2017 (rok temu)
27.02.2017 (rok temu)

Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11

Opinia o Igloocar Sp. z o.o.
Dębica, al. Jana Pawła II 11

Dwukrotnie naprawiali nadwozie w dostawczaku. O dziwo, terminy oczekiwania na usługę krótkie, a ceny akceptowalne. Z całą pewnością Igloocar to jedna z najlepszych firm w swojej branży.
użytkownik
10.05.2017 (rok temu)
10.05.2017 (rok temu)
Polecam kupić od Igloocar nadwozie specjalistyczne. Wówczas masz wiele lat spokoju z naprawami, bo ten sprzęt trudno "zajechać". Pozdro
użytkownik
09.06.2017 (rok temu)
09.06.2017 (rok temu)
Owszem, nadwozia są bardzo solidnie wykonane. Ale jest jeszcze jeden plus. Otóż jak ci się zepsuje, to wiesz, gdzie naprawią ;) Igloocar oferuje serwis i naprawy swoich nadwozi.
użytkownik
09.06.2017 (rok temu)
09.06.2017 (rok temu)
Nadwozia produkowane przez Igloocar są w zasadzie bezawaryjne. W przypadku awarii problem szybko się rozwiązuje, bo firma świadczy również usługi naprawcze i serwis. Polska, dobra jakość :)
użytkownik
10.07.2017 (rok temu)
10.07.2017 (rok temu)
No i to jest właśnie dobre, że producent zapewnia serwis i naprawę nadwozi. Brawo!
Firma posiada dużo szerszą ofertę www.igloocar.com.pl
użytkownik
11.09.2017 (rok temu)
11.09.2017 (rok temu)
Kilkakrotnie naprawiali lodownie, przy czym nie była wyprodukowana przez Igloocar :) Duży szacunek dla nich - za to co robią, za skuteczność i konkurencyjne ceny.
użytkownik
12.10.2017 (rok temu)
12.10.2017 (rok temu)
No wiesz....Dobrej firmy nie poznaje się o logo, czy produkowanych rzeczach, ale również po opiece "posprzedażowej", naprawach, serwisie i podejścu do klienta, który już wpłacił kasę.
Igloocar pokazuje, że da się, że można i że to się opłaca!
użytkownik
11 sty (10 miesięcy temu)
11 sty (10 miesięcy temu)
Terminy krótkie zwłaszcza dla swoich klientów. Nie chce żeby mnie zrozumiano opacznie, bo tak ma być i to się chwali.
Nigdy nie jeździłem lepszą chłodnią, niż ta, która wyszła ze stajni Igloocar. Super, polecam.

www.igloocar.com.pl - tu jest pełna oferta firmy
użytkownik
10 lip (4 miesiące temu)
10 lip (4 miesiące temu)
Jak coś jest dobre, to trzeba o tym mówić i chwalić. Gdyby robili złe nadwozia, to zamiast pochwał byłby hejt.
użytkownik
13 mar (8 miesięcy temu)
13 mar (8 miesięcy temu)
Ja bym nawet stwierdził, że www.igloocar.com.pl jest bezdyskusyjnym liderem w swojej branży. Nikt nie robi tak dobrych nadwozi jak oni.
użytkownik
11 cze (5 miesięcy temu)
11 cze (5 miesięcy temu)
Firmy o tym wiedzą i właśnie w Igloocar zamawiają zabudowy. Zresztą Igloocar ma nie tylko klientów z Polski, co tylko potwierdza, że ich nadwozia są bezkonkurencyjne.
użytkownik
5 wrz (2 miesiące temu)
5 wrz (2 miesiące temu)
Firma z długoletnim doświadczeniem w branży zabudowy specjalistyczne (chłodnie, lodownie) na potrzeby ratownictwa medycznego. Polecam serdecznie. Wspaniali fachowcy.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin