test

Opinie o Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11

Korzystałeś z usług Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Krzychu45
Data: 2017-02-27 15:49

Wizyt: 8512
Komentarzy: 6
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27 lut (6 miesięcy temu)
27 lut (6 miesięcy temu)

Igloocar Sp. z o.o., Dębica, al. Jana Pawła II 11

Opinia o Igloocar Sp. z o.o.
Dębica, al. Jana Pawła II 11

Dwukrotnie naprawiali nadwozie w dostawczaku. O dziwo, terminy oczekiwania na usługę krótkie, a ceny akceptowalne. Z całą pewnością Igloocar to jedna z najlepszych firm w swojej branży.
użytkownik
10 maj (4 miesiące temu)
10 maj (4 miesiące temu)
Polecam kupić od Igloocar nadwozie specjalistyczne. Wówczas masz wiele lat spokoju z naprawami, bo ten sprzęt trudno "zajechać". Pozdro
użytkownik
9 cze (3 miesiące temu)
9 cze (3 miesiące temu)
Owszem, nadwozia są bardzo solidnie wykonane. Ale jest jeszcze jeden plus. Otóż jak ci się zepsuje, to wiesz, gdzie naprawią ;) Igloocar oferuje serwis i naprawy swoich nadwozi.
użytkownik
9 cze (3 miesiące temu)
9 cze (3 miesiące temu)
Nadwozia produkowane przez Igloocar są w zasadzie bezawaryjne. W przypadku awarii problem szybko się rozwiązuje, bo firma świadczy również usługi naprawcze i serwis. Polska, dobra jakość :)
użytkownik
10 lip (2 miesiące temu)
10 lip (2 miesiące temu)
No i to jest właśnie dobre, że producent zapewnia serwis i naprawę nadwozi. Brawo!
Firma posiada dużo szerszą ofertę www.igloocar.com.pl
użytkownik
11 wrz (15 dni temu)
11 wrz (15 dni temu)
Kilkakrotnie naprawiali lodownie, przy czym nie była wyprodukowana przez Igloocar :) Duży szacunek dla nich - za to co robią, za skuteczność i konkurencyjne ceny.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Dębica

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Menadżer - Kierownik zmiany w Restauracji McDonalds Dębica
Restauracja McDonald's® Dębica zatrudni: na stanowisko Menadżer – Kierownik zmiany Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:zarządzanie restauracją i koordynację pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald’s procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkolenio...
Dębica
wczoraj 11:21
DĘBICA- MAGISTER FARMACJI
Apteka w DĘBICA zatrudni MAGISTRA FARMACJI. Osobie zatrudnionej na powyższym stanowisku oferujemy: - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie 4000 zł netto - możliwość rozwoju Osoby zainteresowane procesem rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą for...
Dębica
24 wrz
Doradca Techniczno-Handlowy w asortymencie obróbki skrawaniem
Południowa Grupa HandlowaPołudniowa Grupa Handlowa zajmuje się doradztwem, handlem i dystrybucją w zakresie narzędzi obróbki skrawaniem, materiałów spawalniczych, materiałów ściernych, asortymentu BHP, systemów prowadzenia i transportu oraz innowacyjnych technologii. POSZUKUJEMY: Doradca Techni...
Dębica
23 wrz
Przedstawiciel handlowy
Firma Cheeloo J. Turczyn i wspólnicy Sp.J. z siedzibą w Dębicy, przy ul. Paderewskiego 2 zatrudni osobę do pracy na stanowisko Przedstawiciela Handlowego.Wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne- mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta- znajomość lokalnego rynku bi...
Dębica
23 wrz
Kierowca kat. B od ZARAZ
Szukam kierowcy na Busa (mile widziana obsługa windy)Osoby z doświadczeniem min. 6 miesięcy ( Dębica lub okolice maks 20km) Jazda po Polsce (wyjazdy w pon lub wtorek zjazd piątek)Weekendy w domu Zainteresowane osoby proszone o kontakt telefoniczny...
Dębica
23 wrz
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin