test

Opinie o Irena Kapica, lekarz, Warszawa

Korzystałeś z usług Irena Kapica, lekarz, Warszawa? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-05-06 06:35

Wizyt: 848
Komentarzy: 16
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
06.05.2009 (9 lat temu)
06.05.2009 (9 lat temu)

Irena Kapica, lekarz, Warszawa

Opinia o Irena Kapica, lekarz
Warszawa

Czekałam na tę wizytę 2 miesiące.Zależało mi by ktoś obejrzał mojego 7miesiącznego synka. Po przyjsciu okazało sie ze ktos próbował nas powiadomić ze Pani doktor nie będzie ale ostatecznie nas przyjmie. Od razu na wstępie poinformowała nas ze sie spieszy bo ma umówiona wizytę u weterynarza bo kotek chory.Cały czas powtarzała ze sie spieszy.Całe badanie moze zajęło jej 5 minut.Ledwo zdązyłąm jej powiedziec o co mi chodzi a ona machneła dzieckiem(dopiero obudzonym),przekręciła i motając się powiedziała ,ze to i to nie tak ze mozna pójsc na rehabilitacje i po miesiacu przyjsc do niej. Ale nie powiedziała czy to niebezpieczne,jakie moga byc konsekwencje,ledwo zerkneła na usg główki i powiedziała,ze to moze miec znaczenie albo nie.Tyle to i ja wiem.A na koniec powiedziała zebysmy sobie ubierali dzicko a ona leci bo sie spieszy!I zostawiła nas w gabinecie lekarskim.Jestem strasznie zniesmaczona.Ide do lekarza mając nadzieje,ze chce pomóc mojemu dziecku i ze dostane jakies wskazówki a wyszłam z totalnym bałaganem w głowie. To badanie było dla mnie zupełnie niewiarygodne.Zdecydowanie nie polecam.Nawet jesli sie spieszyła to nie powinna tego okazywac!dała mi do zrozumienia ze jej kot jest wazniejszy od mojego dziecka.!!!
autor
18.06.2009 (9 lat temu)
18.06.2009 (9 lat temu)
mam podobne doświadczenie z panią doktor.
Nie polecam
autor
20.06.2009 (9 lat temu)
20.06.2009 (9 lat temu)
Pani Doktor powtarza w kółko jedno zdanie z ktorego nic nie wynika. Stanowczo odradzam wizyty. Dobrze , że są inni lekarze tej specjalności.
autor
26.06.2009 (9 lat temu)
26.06.2009 (9 lat temu)
jak najbardziej polecam , mnie polecono i ja tez
autor
03.07.2009 (9 lat temu)
03.07.2009 (9 lat temu)
Kompletna pomylka!! Zero podejcia do dziecka i brak jakiegokolwiek profesjonalizmu począwsy od spóźnialstwa, kutury po wiedze. Zdecydowanie odradzam!!
autor
09.08.2009 (9 lat temu)
09.08.2009 (9 lat temu)
Dr Kapica od przeciętnego lekarza różni się tym, że nie ma podejścia "do roku dziecka nie rehabilitujemy", ale z drugiej strony nie potrafiła wskazać konkretnego rozwiązania - "taka metoda, która da efekty".
autor
18.09.2009 (9 lat temu)
18.09.2009 (9 lat temu)
MNIEJ NIŻ ZERO PROFESJONALIZMU, MEDYCZNEGO PODEJŚCIA DO PACJENTA, NIEESTETYCZNA, BRAK HIGIENY OSOBISTEJ I WYGLĄDU JAKO LEKARZ!!!!!!!!!!!!!!! OKROPNA. PRZYJMUJE W CM DAMIANA PRZY AL NIEPODLEGŁOSCI KOSZT WIZYTY 120ZŁ.
NIE NADAJE SIE JAKO LEKARZ W ŚRODOWISKU MEDYCZNYM
autor
07.10.2009 (9 lat temu)
07.10.2009 (9 lat temu)
Całkowity brak empatii, brak wyjaśnień, odpowiedzi. przy diagnozie spoglądała na zegarek. 130pln za 8 minut pracy! Nie polecam.
autor
18.10.2009 (9 lat temu)
18.10.2009 (9 lat temu)
długi okres oczekiwania na wizytę w LIM
autor
10.01.2010 (8 lat temu)
10.01.2010 (8 lat temu)
Pani doktor od wejscia stwierdzial wzmozone napiecie miesniowe u naszego synka i nakazala rehabilitacje... Po wyjsciu od niej bylismy przerazeni. Dobry rehabilitant, do ktorego sie potem udalismy grzecznie wysmial diagnoze i powiedzial, ze dziecko rozwija sie prawidlowo i nie ma powodu, by je rehabilitowac...Teraz ma 3 latka i oczywisci wszystko jest ok. Nie polecam tej pani doktor nikomu !!!
autor
12.01.2010 (8 lat temu)
12.01.2010 (8 lat temu)
Po zrobieniu EEG przeczytała mi to co było napisane na wyniku. A chodzi przecież o interpretację, której mam wrazenie nie umiała wykonać. Traktuje badanie pobieżnie i kaze przychodzić za miesiąc.
autor
23.06.2010 (8 lat temu)
23.06.2010 (8 lat temu)
Nie mam zastrzeżeń co do wizyty u Pani dr Kapicy.
Trafna diagnoza, zaoszczędziła nam czasu na leczenie.szybka decyzja o rehabilitacji synka.

Paranoja jest ,iz publicznie nie ma możliwości dostania sie do neurologa z dzieckiem.
autor
17.03.2011 (7 lat temu)
17.03.2011 (7 lat temu)
Pacjenta traktuje jak przedmiot, wszystko opiera na domysłach nie chcąc wogóle przeprowadzić jakiś badań
autor
03.07.2011 (7 lat temu)
03.07.2011 (7 lat temu)
konkretna, nie owijająca w bawełnę. Powiedziała co jest, jak leczyć. Kazała przyjść na kolejną wizytę po zakończeniu leczenia i o dziwo pamiętała co dolegało. Oceniam pozytywnie.
użytkownik
21.04.2014 (4 lata temu)
21.04.2014 (4 lata temu)
Zdecydowanie odradzam wizytę u pani "doktor". Zupełny brak umiejętności obchodzenia się z dziećmi, nie myślałam że lekarz może być tak niedelikatny, doktor jest opryskliwa, bezczelna, miałam wrażenie że przyjęła nas za karę i że bardzo jej przeszkadzamy. Kiedy zasugerowałam że podczas badania czy dziecko rozwija się w prawidłowym tempie przydałoby się odjąć miesiąc (bo tyle wcześniej urodziła się córka i każdy lekarz miał to na uwadze) zostałam zbluzgana dodam że diagnoza dr Kapicy co do opóźnienia córki została obalona przez innego neurologa ponieważ córce jednak należało "odjąć" miesiąc i rozwijała się książkowo....
użytkownik
07.09.2015 (3 lata temu)
07.09.2015 (3 lata temu)
nie polecam, 5 min. trwała wizyta, bardzo nerwowo, pani doktor jest mało delikatna dla dzieci a w stosunku do rodziców ordynarna. rzuciła skierowanie na dalsze badania a na moje pytanie zaczęła krzyczeć, że "ja nie muszę nic wiedzieć, od tego jest pediatra to będzie wiedział co robić".

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin