test

Opinie o Janeczek Marianna. Specjalistyczny gabinet otolaryngologiczny, Toruń, Legionów 216e lok. 4

Korzystałeś z usług Janeczek Marianna. Specjalistyczny gabinet otolaryngologiczny, Toruń, Legionów 216e lok. 4 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2008-11-29 09:22

Wizyt: 8631
Komentarzy: 20
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
29.11.2008 (9 lat temu)
29.11.2008 (9 lat temu)

Janeczek Marianna. Specjalistyczny gabinet otolaryngologiczny, Toruń, Legionów 216e lok. 4

Opinia o Janeczek Marianna. Specjalistyczny gabinet otolaryngologiczny
Toruń, Legionów 216e lok. 4

Pani Janeczek uratowała nasze roczne dziecko. Córka "leczona" była wcześniej w szpitalu zakaźnym. Przez 3 tygodnie faszerowana 3 seriami antybiotyków które dobierane były na chybił trafił. Na drugi dzień po wypisie jej stan dramatycznie się pogorszył. Pani Janeczek w kilka dni WYLECZYŁA nasze dziecko. Ogromne doświadczenie, energia i wysoka kultura osobista. Polecam.
autor
16.02.2009 (9 lat temu)
16.02.2009 (9 lat temu)
Niesympatyczna, pobudzona kobieta. Zignorowała mój problem całkowicie. Na szczęście pomogli mi w szpitalu
autor
23.04.2009 (9 lat temu)
23.04.2009 (9 lat temu)
Pani doktor kompetentna, nie daje "z marszu" antybiotyków, proponuje także inne sposoby leczenia, podpowiada jak domowymi sposobami ulżyć dziecku w chorobie. Trochę za dużo opowiada o tematach nie związanych z chorobą i leczeniem :)
autor
23.11.2009 (8 lat temu)
23.11.2009 (8 lat temu)
SUPER POD KAŻDYM WZGLĘDEM!!! Leczę się u niej juz 10 lat i nigdy nie pojde do innego lekarza!! Wczesniej chorowalam non stop! Srednio w ciagu roku chorowalam ok 7razy. Szpital nie pomogl,wiecznie jakies leki ktore nie pomagaly. A TERAZ?? W ciagu roku zdarzy mi sie lekka grypa. Dzieki dr Janeczek i zabiegom,ktore zrobila teraz ciesze się prawdziwym zdrowiem!!! POLECAM!!!
autor
11.12.2009 (8 lat temu)
11.12.2009 (8 lat temu)
Polecam. Pani doktor z dużym doświadczeniem, analizuje wszystkie objawy choroby. Nie daje z "marszu" antybiotyku. Podpowiada jak działać na podniesienie odporności dziecka. Bardzo miła,profesjonalna, miała bardzo dobry kontakt z moją córką
autor
10.05.2010 (8 lat temu)
10.05.2010 (8 lat temu)
z pania doktor mialam przyjemnosc poznac sie w czasie wizyty prywatnej( 80 zł), podczas ktorej dala sie poznac jako znakomity specjalista i bardzo wspanialy czlowiek. niestety czar prysnął kiedy odwiedzilam pania doktor w placowce publicznej- zamiast cudownej i kompetentnej osoby mialam do czynienia z lekarzem, ktory traktuje pacjentow bardzo przedmiotowo!!!!! czyz to nie jest tragedia?????? z tego wynika, ze chorowac moze tylko człowiek , ktorego stac na prywatne wizyty, w czasie ktorych płaci sie przede wszystkim za życzliwość i zainteresowanie losem pacjenta!!! idac do tego samego specjalisty w ramach NFZ mozemy byc pewni, ze skoro nie zapłacilismy za JEGO USMIECH spotkamy sie z obojetnością!!!!żenujące!!!!!
autor
28.07.2010 (8 lat temu)
28.07.2010 (8 lat temu)
Szerokie kompetencje a zarazem uprzejme podejście do pacjenta - pani Doktor zdecydowanie godna polecenia. Miałam problem z nawracającymi infekcjami zatok, dzięki leczeniu u tego lekarza problem zniknął.
autor
19.01.2011 (7 lat temu)
19.01.2011 (7 lat temu)
Skuszona pozytywnymi komentarzami, wybrałam się do Pani doktor prywatnie z niespełna 2-letnim dzieckiem. Wobec dziecka miła, natomiast mnie traktowała z góry i krytykowała np. to, że 1,5 rocznemu dziecku oczyszczam nos fridą i robię jej krzywdę i przeze mnie ona ma problemy z zatokami, bo 1,5-roczne dzieci już same potrafią smarkać nos! Nie zrażona tą 1. wizytą w cenie 80zł za krytykę (pomyslałam, że może miała zły dzień - jak to kobiety), po kilku miesiącach pojawiłam się ponownie na wizycie z dzieckiem i niestety sytuacja się powtórzyła, a nawet gorzej, bo niczego nie zaleciła uznając, że dziecko jest zdrowe. Teraz szukam nowego laryngologa, bo po wielokrotnych niedoleczonych katarach ma nawracające zapalenia uszu!
autor
07.03.2011 (7 lat temu)
07.03.2011 (7 lat temu)
I ja i moje dziecko udaliśmy się na NFZ i bardzo bardzo sobie chwalę!!! czuje sie w końcu jakoś leczona!
autor
19.05.2011 (7 lat temu)
19.05.2011 (7 lat temu)
Skorzystałam z usługi tej pani w ramach wizyty w przychodni publicznej. W przychodni tej zachwalano panią doktor jako doświadczonego, dobrego fachowca. Tak więc poszłam na badanie z pozytywnym nastawieniem, oczekując kompetentnego podejścia do mojego problemu. Niestety, pani ta okazała się niezwykle nieuprzejma i traktująca pacjenta "z góry". Nie przeprowadziła w zasadzie żadnego wywiadu, czy rozeznania, bo nie dała mi dojść do słowa i wcale mnie nie słuchała. Następnie pani doktor odesłała mnie z kwitkiem, zalecając kropelki do nosa i poleciła mi umówić się do niej na kolejną wizytę. Po rozmowie z tą panią pozostał mi niesmak i wrażenie, że olewa pacjenta, bo i o prywatnej praktyce tej pani czytałam później podobne opinie. A przecież kapslami jej nie płacą!
autor
21.05.2011 (7 lat temu)
21.05.2011 (7 lat temu)
Pani Doktor jak najbardziej godna polecenia. Z początku sprawia wrażenie traktowania z góry pacjenta, ale jest bardzo profesjonalna. Dopiero ona po latach męki z zatokami doszła przyczyny mojego stanu. Jestem wreszcie zdrowa! Polecam
autor
04.10.2011 (6 lat temu)
04.10.2011 (6 lat temu)
zawsze mogę polegać na dr Janeczek, od 10 lat pomaga w leczeniu mojej córki
autor
20.11.2011 (6 lat temu)
20.11.2011 (6 lat temu)
Wspaniały i kompetentny lekarz. Wszystko tłumaczy i zwraca uwagę na każdy, najmniejszy nawet szczegół, który może mieć wpływ na przebieg i leczenie choroby.
użytkownik
13.08.2012 (6 lat temu)
13.08.2012 (6 lat temu)
Patrząc na mój przypadek, jest to lekarka bezmyślna. Powody:
1. przy nowotworze tarczycy kazała brać tran, który zawiera jod. Jod jest zabroniony przy nowotworze tarczycy.
2. przez jej lekkomyślność i niedopatrzenie istniało ryzyko przesunięcia mojej operacji - o zgrozo: onkologicznej
3. wciskała mi na siłę skierowanie na wycięcie migdałków, nie robiąc nawet wymazu i nie próbując innych metod. Zwykły lekarz rodzinny potrafił zapisać szczepionkę na gardło i pobrać wymaz. Ogólnie od roku prawie nie brałam antybiotyku na gardło, ale na pewno nie jest to zasługa pani Janeczek.
4. Pani dr nie słucha co się do niej mówi, ma zwyczaj kończenia za pacjenta zdania.
autor
03.01.2013 (5 lat temu)
03.01.2013 (5 lat temu)
Polecam zdecydowanie! Mój synek od pierwszej wizyty miał poprawę a teraz już w 100% jest zdrów!!
autor
02.02.2013 (5 lat temu)
02.02.2013 (5 lat temu)
Byłam z dzieckiem na wizycie niby bardzo miła, wzbudziła powiedzmy zaufanie ale przepisała 3rodzaje kropli do oczu, które okazło się, że są te same krople tylko różnią się nazwą i firmą pieniądze wydane w błoto... NIE polecam.
autor
31.05.2013 (5 lat temu)
31.05.2013 (5 lat temu)
beznadzieja...niemiła, krzyczy, na zapalenie ucha przepisuje krople do nosa, wyzywa na innych lekarzy, w moim przypadku bardzo skrytykowała pediatre która przepisała antybiotyk na gardło bo od tego zaczeła się infekcja...na zapalenie ucha nic nie przepisała to pediatra wyleczył infekcje ona tylko ją potwierdziła zaglądając do ucha!! szkoda słów zdecydowanie nie polecam!!!
autor
03.01.2015 (3 lata temu)
03.01.2015 (3 lata temu)
Pani Janeczek to lekarz w 100 % kompetentny.Jestem zadowolona w jaki sposób leczy moje dzieci!. Tłumaczy przyczyny choroby i leczenie w sposób jasny i zrozumiały.Leki które przepisuje są skuteczne.Wizyta przebiega w miłej atmosferze.Lekarz godny polecenia.
użytkownik
06.05.2015 (3 lata temu)
06.05.2015 (3 lata temu)
Witam.W zeszłym roku cierpiałam na trwający 9 tygodni kaszel nie wiadomo jakiego pochodzenia.Lekarz pierwszego kontaktu twierdził uparcie,że to powikłanie po wirusie i w ogóle mnie nie leczył.Cierpiałam na tyle mocno,że byłam wycięta z życia.Nie mogłam spać,jeść i normalnie funkcjonować.Kaszel trwał ciągle, z małymi przerwami kilkuminutowymi.Byłam zmęczona,osłabiona i zrezygnowana.Kolejne wizyty u internisty spełzały na niczym.W końcu wzięłam sprawy w swoje ręce i postanowiłam znaleźć specjalistę Laryngologa.Na podstawie opinii wybrałam Panią Doktor Janeczek.NIE ŻAŁUJĘ!!!! Z Panią Doktor skontaktowałam się telefonicznie.Kiedy usłyszała o moim problemie,kazała przyjść jak najszybciej,sama też pojawiła się w gabinecie dużo wcześniej by móc mnie przyjąć.Poświęciła swój cenny,prywatny czas by mnie zbadać.Długo mogłabym pisać jak wspaniałym lekarzem i człowiekiem jest Pani Doktor.Powiem tylko tyle,że pracuję głosem a Pani Doktor postawiła mnie na nogi w ciągu 3 dni!!Zaczęłam normalnie funkcjonować i przestałam kaszleć!!Jestem jej po stokroć wdzięczna.Ponad tydzień temu sytuacja się powtórzyła.Tym razem już nie szłam do internisty tylko od razu skontaktowałam się z Panią Doktor.Po raz kolejny przyjęła mnie dodatkowo,mimo iż u niej zawsze są kolejki.Postawiła mnie na nogi tym razem w ciągu dwóch dni i mogłam śpiewać.Więc jeżeli ktokolwiek się zastanawia nad wyborem Laryngologa to wybór jest prosty.Tylko i wyłącznie Doktor Janeczek.To nie tylko świetny specjalista,ale również wspaniały wrażliwy człowiek,który potrafi wczuć się w problemy pacjentów.Pani Doktor,jeszcze raz serdecznie dziękuję.Iwona(wokalistka)
użytkownik
16.12.2015 (2 lata temu)
16.12.2015 (2 lata temu)
Lekarz co najwyżej średni lub słaby. Byłem u niej na 8 wizytach łącznie, połowa na NFZ połowa prywatnie. Pomimo częstych wizyt mój stan ciągle się pogarszał a infekcje nawracały. Po tym jak nie udawało jej się wyleczyć moich zatok uznała, że muszę przejść operację przegrody nosowej. W końcu trafiłem do dobrego laryngologa który wyleczył mnie już po dwóch wizytach całkowicie. Wyśmiał pomysł operacji który uznał za "niepotrzebne szaleństwa" i jak się okazało słusznie. Nie pobrała nawet wymazu z gardła lub zatok. Jest bardzo uprzejmą osobą, stosuje parę dobrych leków ale jej wiedza i sposoby leczenia w moim przypadku okazały się zupełnie nieskuteczne. Od specjalisty jednak oczekuje się fachowej pomocy, na pewno lepsza od zwykłego lekarza ogólnego ale moja sytuacja nie była jakoś specjalnie skomplikowana a ją przerosła. Chciałbym wystawić tej pani dobrą opinie, ponieważ dostrzegam w niej przejęcie się losem pacjenta, nie traktuje ich przedmiotowo. Zawsze długo ze mną siedziała wysłuchując moich problemów i próbując pomóc ale niestety wydałem masę pieniędzy na wizyty u niej i leki które mi nie pomagały albo nawet szkodziły.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin