test

Opinie o Jarosław Klawa, dr, Piła, Wojska Polskiego

Korzystałeś z usług Jarosław Klawa, dr, Piła, Wojska Polskiego ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2010-11-16 17:29

Wizyt: 1812
Komentarzy: 11
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.11.2010 (8 lat temu)
16.11.2010 (8 lat temu)

Jarosław Klawa, dr, Piła, Wojska Polskiego

Opinia o Jarosław Klawa, dr
Piła, Wojska Polskiego

Zdecydowanie nie polecam! poradnia to jakiś żart lekarz nie posiadał nawet komputera żeby odczytać zdjęcia rtg zapisane na płycie, stwierdził, że nie ma czasu zejść do komputera żeby je obejrzeć. W ogóle nie słuchał tego co się do niego mówiło i pomimo tego że informowany był o lekach jakie wcześniej były stosowane zapisał te same mimo że wcześniej mi nie pomogły.Pomimo wizyty prywatnej, którą byłam zmuszona wykupić z rzekomego wyczerpania limitów na ten rok, przychodząc z poważnym problemem zostałam zbyta niczym. Zachowanie lekarza było lekceważące i nieprofesjonalne. Stwierdził że jest za dużo pacjentów na korytarzu żeby poświęcić mi więcej czasu. Strata czasu i pieniędzy!
autor
23.01.2011 (8 lat temu)
23.01.2011 (8 lat temu)
BYŁAM PACJĘTKĄ PUBLICZNIE I 1RAZ PRYWATNIE. PO DWUCH MIESIĄCACH KAZAŁ IŚĆ DO PRACY,A MIAMŁAM SKRĘCENIE PRAWEGO BARKU Z PRZEMIESZCZENIEM,BO SPADŁAM WPRACY ZE SCHODÓW.PRACUJE FIZYCZNIE. MAM 36 LAT.ANI RAZU NIE ZROBIŁ ŻADNEGO BADANIA,NIE OBEJRZAŁ BARKU.TOTALNE DNO.....
autor
08.05.2011 (7 lat temu)
08.05.2011 (7 lat temu)
Lekarz zdecydowanie godny polecenia.Pracuję w służbie zdrowia i wiem,że wielu pacjentów jest zmuszonych do wizyt prywatnych z racji cieć funduszu.Przyjmowanie prywatnie,wymuszone w rejestracji czy na lekarzu jest nieuczciwe w stosunku do tych ,którzy czekają tyle czasu,często bardzo chorych.a pisanie że lekarz nie poświęcił odpowiednio dużo czasu mimo,że zapłaciłam jest już wogóle poniżej krytyki.Dr Klawa ma po 40 pacjentów na jeden dzień od godz.14.00.Wielu lekarzy ubolewa nad ograniczeniem czasowym,ale takie są realia.Chora jest nasza służba zdrowia,a lekarze w większości przypadków nie są niczemu winni.Co do dr Klawy.Sympatyczny,miły i co najważniejsze profesjonalista w każdym calu.Co do komputerów do oglądania zdj.to chyba nie wina lekarza tylko kliniki.Proszę popytać innych lekarzy o płyty ze zdjęciami.Ortodonta do którego chodzę polecił mi gab rtg w którym wydają klisze,bo tak woli oglądać zdj.Płyty dla wielu stanowią "problem".Proszę sobie wyobrazić ile czekalibyśmy na wizytę(nie licząc 3 miesięcy oczekiwania)gdyby lekarz musiał schodzić oglądać zdj i poświęcałby każdemu tyle czasu ile jemu sie wydaje,że go zadowoli.Doba musiała by mieć 72h.Dajmy żyć naszym lekarzom i doceńmy ich ciężką pracę.
autor
27.08.2011 (7 lat temu)
27.08.2011 (7 lat temu)
byłem dzień po wypadku w pracy uraz prawej ręki wyłem z bulu to mnie spytał ile potzebuje zwolnienia szukałem innego ortopedy i miałem szczęście że tego dnia przyjmował dr. Naumczyk który mi pomógł i leczę się u niego do dzisiaj z pozytywnymi efektami tego pana nie polecam
autor
07.02.2012 (7 lat temu)
07.02.2012 (7 lat temu)
Byłam u doktora w czwartek.Fakt, że musiałam długo czekać na wejście od gabinetu, bo tylu było pacjentów, ale sam kontakt z lekarzem bardzo dobry.Słucha tego co się mówi, dokładnie obejrzał moje opuchnięte kolano, wypytał o wszystko,w zabiegowym odciągnął wodę z kolana, wypisał leki, dał zwolnienie lekarskie.Wszystko tak jak powinno być.Miły ,uprzejmy.Polecam.
autor
10.08.2012 (6 lat temu)
10.08.2012 (6 lat temu)
Bardzo konkretny i miły lekarz. Polecam pana doktora wszystkim znajomym.Na początku tylko ja byłam pacjentką. Teraz już z porad doktora korzysta mój tata, teściowa i córka. Każdy jest zadowolony.Niestety- bardzo długo trzeba czekać na wizytę!
autor
13.09.2012 (6 lat temu)
13.09.2012 (6 lat temu)
leżałam na oddziale chorurgi urazowo-ortopedycznej w szpitalu w Wałczu, miałam planowe przyjęcie z powodu guza na stopie, dr Klawa choć bardzo miły, obejrzał nogę, pogadał z pielęgniarką "może to włukniak, może ganglion...no nic jutro otworzymy i się zobaczy" żadnych badań, okazało sie ze to przepuklina mięśnia stopy. potem miałam komplikacje, ból, obrzęk i zanik czucia. poszłam prywatnie do innego lekarza który był bardzo zdziwiony ze usg nie mam bo to podstawa.
użytkownik
20.03.2015 (3 lata temu)
20.03.2015 (3 lata temu)
Bardzo dobry specjalista z profesjonalnym podejsciem, naprawde godny polecenia, uprzejmy, rzadko który lekarz tak podchodzi do pacjenta, jezeli ktos jest niezadowlony z wizyty u doktora to chyba przesada
użytkownik
28.11.2015 (3 lata temu)
28.11.2015 (3 lata temu)
Gdy inni lekarze mowiac brzydko "olali" sprawe, doktor Klawa wyszukal problem i go zlikwiowal, nie zaklada ze czlowiek jest na cos za mlody i "nie ma prawa go bolec". Ortopeda wart polecenia zaraz po śp doktorze Zakrzewskim
użytkownik
25.03.2016 (2 lata temu)
25.03.2016 (2 lata temu)
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u doktora. Bardzo szybko "rozprawił" się z moim problemem.POLECEM.
użytkownik
29 sty (19 dni temu)
29 sty (19 dni temu)
Polecam! Konkretnie zajął się leczeniem mojego kolana. Od razu dostałam skierowania do dalszej diagnozy. Poza tym jest miły i kontaktowy.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin