test

Opinie o Joanna Przekwas, lekarz, Gdynia, żwirki i wigury 14

Korzystałeś z usług Joanna Przekwas, lekarz, Gdynia, żwirki i wigury 14 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-04-08 11:14

Wizyt: 426
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
08.04.2009 (9 lat temu)
08.04.2009 (9 lat temu)

Joanna Przekwas, lekarz, Gdynia, żwirki i wigury 14

Opinia o Joanna Przekwas, lekarz
Gdynia, żwirki i wigury 14

Polecam... Jest młodą bardzo profesjonalnie podchodzącą do pacjenta lekarką a przy tym w miarę uprzejma...
autor
05.07.2009 (9 lat temu)
05.07.2009 (9 lat temu)
Sympatyczny lekarz z kompletnym brakiem zrozumienia dla młodych ludzi. Brak choćby odrobiny empatii, która w przypadku zawodu lekarza wydaje się być niezbędna. Przekonałem się po wizycie, że nie mogę liczyć na mojego lekarza rodzinnego w trudnych sytuacjach.
autor
28.03.2010 (8 lat temu)
28.03.2010 (8 lat temu)
O brak empatii Pani Przekwas nie można posądzać. Bardzo gruntownie i kompleksowo przeprowadza wywiad i badanie. Zawsze bardzo trafnie ocenia sytuację, przepisuje tanie leki, jest bardzo sympatyczna i uprzejma. Polecam.
autor
28.10.2010 (7 lat temu)
28.10.2010 (7 lat temu)
Wypisuje zwolnienia zgodnie z życzeniem pacjenta.
autor
25.02.2011 (7 lat temu)
25.02.2011 (7 lat temu)
Rzetelna, kompetentna i niesamowicie miła Pani Doktor :)
autor
27.05.2011 (7 lat temu)
27.05.2011 (7 lat temu)
fantastyczna pani doktor .odpowiada na kazde pytanie
autor
01.10.2011 (7 lat temu)
01.10.2011 (7 lat temu)
Super sympatyczna, kompetentna, zawsze znajdzie czas dla pacjenta. Bardzo oddana swojej pracy i niesamowicie sympatyczna.
autor
06.02.2012 (6 lat temu)
06.02.2012 (6 lat temu)
Moja wypełniona ankieta mówi sama za siebie. Nie zgadzam sie z inna opinia,ze pani dr wypisuje zwolnienie lek. na prośbę pacjenta. Pacjent mógł zasugerować ale jeśli pani dr uznalaby ze nie jest potrzebne , nie wystawiany. Wiem bo sama. Byłam w takiej sytuacji. Ni prawda jest tez to ze nią w sobie empatii szczególnie dla młodych ludzi. Pani dr ma w sobie dużo ciepła wrodzonego i kulturę osobista. A przy tym szalenie skromna i ciepła. Bez chumorow, traktuje wszystkich jednakowo życzliwie. Lekarz powinien być dla pacjenta wsparciem i przyjacielem. I tak postępuje pani dr. Nigdy nie okazuje zniecierpliwienia i nie pomagał. Umie słuchać. Nie boi sie pytań. Chętnie na nie odpowiada. Dużo zdrowia dla. Pani doktor. Oby wiecej takich lekarzy.
autor
04.07.2012 (6 lat temu)
04.07.2012 (6 lat temu)
Bardzo miła, kompetentna Pani Doktor.Dobrze zbada, porozmawia na temat choroby- wytłumaczy. Umie dobrać tanie leki ( nie wciska drogich odpowiedników jak to co niektórzy lekarze mają w tym interes). Jest przedewszystkim LUDZKA i chwała jej za to :)
autor
12.08.2012 (6 lat temu)
12.08.2012 (6 lat temu)
mieszkam w oddalonej dzielnicy Gdyni.Kiedyś należałam do pani doktor,ale musiałam się przepisać na Oksywie ze względów rodzinnych.Jak tylko sytuacja moja zmieniła się wyprosiłam panią doktor,aby przyjęła mnie powtórnie.I zgodziła się.Bardzo się cieszę,bo mogę zawsze liczyć na pomoc.Jestem bardzo zadowolona,bo doktor słucha o czym się mówi i trafnie wypisuje leki.
autor
15.04.2013 (5 lat temu)
15.04.2013 (5 lat temu)
swietna lekarka, bardzo miła i sympatyczna
użytkownik
10 sie (2 miesiące temu)
10 sie (2 miesiące temu)
stare posty- niestety ... pani dr sie zmienila

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin