test

Opinie o "Koala" spółka cywilna Lecznica dla Zwierząt, Leszno, Wiecierzyńskiego 24

Korzystałeś z usług "Koala" spółka cywilna Lecznica dla Zwierząt, Leszno, Wiecierzyńskiego 24? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): ona
Data: 2011-02-15 09:48

Wizyt: 38119
Komentarzy: 17
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
15.02.2011 (7 lat temu)
15.02.2011 (7 lat temu)

"Koala" spółka cywilna Lecznica dla Zwierząt, Leszno, Wiecierzyńskiego 24

Opinia o "Koala" spółka cywilna Lecznica dla Zwierząt
Leszno, Wiecierzyńskiego 24

Brak doswiadczenia-nie potrafia postawic celnej diagnozy...leczyli pieska na grype mimo ze nic na nia nie wskazywalo nie biorac pod uwage innych schorzen
użytkownik
15.02.2011 (7 lat temu)
15.02.2011 (7 lat temu)
niestety stalo sie najgorsze :( nie poznali sie na chorobie mojego 6mies bezbronnego Yorka....piesek strasznie sie meczyl(mial cialo obce w przelyku) a oni tego NIE WIDZIELI,kiedy bylo juz za pozno wyslali mnie do innego lekarza tam doktor postawil sluszna diagnoze i musialam podjac decyzje najgorsza w moim zyciu o eutanazji malenstwa:(' poniewaz po 48h z cialem obcym w przelyku dochodzi do jego perforacji i martwicy-nie bylo dla niego ratunku:( a mogl zyc ,nie dali mu tej szansy...niekompetentni!!!weterynarz powinien leczyc zwierzeta a nie tarktowac je jak kolejna sztuke ktora albo przezyje albo i tez nie!
użytkownik
22.04.2011 (7 lat temu)
22.04.2011 (7 lat temu)
Jestem bardzo zadowolona z poradnictwa i leczenia w Lecznicy dla zwierząt KOALA. Od momentu mojego urodzin mojego pierwszego psa, jakieś 10 lat temu, weterynarze Ci zajmują się leczeniem i diagnozowaniem moich zwierzaków. Zawsze wszystko kończy się sprawnym i szybkim sukcesem.
użytkownik
08.06.2011 (7 lat temu)
08.06.2011 (7 lat temu)
Po ponad godzinnej rozmowie z jednym z lekarzy w Koali postawił on diagnozę, której poprzedni weterynarz w innej klinice weterynaryjnej nie potrafił postawić a szczegółowe badania tylko ją potwierdziły. Było źle a on podarował mi ponad 2 lata z moim ukochanym Pieskiem. Świetni lekarze....
użytkownik
28.06.2012 (6 lat temu)
28.06.2012 (6 lat temu)
Świetni weterynarze, znają się na tym co robią i potrafią w zrozumiały sposób wytłumaczyć co dolega naszym pieską;).
Szczególnie podoba mi się w jaki sposób panie weterynarki zwracają się do zwierząt :) mają wielkie serce;)
użytkownik
10.08.2012 (6 lat temu)
10.08.2012 (6 lat temu)
wcale nie są świetni!! jedni z najgorszych weterynarzy jakich znam!!! przez nich mój młody piesek stracił życie!! wielcy znawcy!! leczą leczą a pies z dnia na dzień odchodzi.. okropność :(
użytkownik
06.05.2013 (5 lat temu)
06.05.2013 (5 lat temu)
pani zuzanna która leczy w tej lecznicy zwierzęta chyba minęła się z powołaniem. Kiedy trafiłam do niej z moim 4 miesięcznym yorkiem zachowywała się jak rzeźnik, nie jak weterynarz. Nikomu tej kobiety nie polecam...Zastanawiam się tylko co owa pani tam jeszcze robi bowiem skarg na tą panią słyszałam wiele....
użytkownik
03.06.2013 (5 lat temu)
03.06.2013 (5 lat temu)
Polecam, lekarze z tej kliniki bardzo nam pomogli. Nie chce myśleć co by było gdyby mój psiak trafił w inne miejsce. Lekarze wykonali wszystkie potrzebne badania i postawili trafną diagnozę. Po prostu czułam, że chcieli wyleczyć mojego psiaka, w preciwieństwie do innych.
użytkownik
23.07.2013 (5 lat temu)
23.07.2013 (5 lat temu)
Nie prubują ustalić przyczyny tylko ładują w zwierze sterydy i antybiotyki co przyczynia się do innych poważnych chorób. Nikt nie raczy poinformować o szkodliwym ich działaniu. Ceny z kosmosu nawet za samo wypisanie recepty. Nie polecam tu liczy się kasa a nie zwierzę.
użytkownik
07.05.2014 (4 lata temu)
07.05.2014 (4 lata temu)
Lekarze zupełnie nie znają się na małych gryzoniach i podejmują tylko standardowe działania. Pytają się nawzajem o wszystko i po 5 razy przeliczją dawki, bo nie są pewni swoich własnych działań. Nie interesują się pacjentem i jego właścicielami. Po śmierci zwierzątka specjalnie pojawiłem się tylko uregulować należności (czego nie musiałem robić, ale jestem uczciwy) i nawet nikt o nic się mnie nie zapytał (jak to się skończyło itp.). Tylko kasa i cześć, pa, na razie...
użytkownik
26.06.2015 (3 lata temu)
26.06.2015 (3 lata temu)
Ci pseudo lekarze traktują zwierzęta jak maszynki do zarabiania pieniędzy. Mój pies był chory na raka a oni go leczyli na wszelkie inne choroby, byle by tylko wyciągnąć grube pieniądze. Nie interesowało ich cierpienie psa i moje. Niestety jak zgłosiłam się do innego weterynarza po konsultacje, było już dla pieska za późno, choroba była już za bardzo zaawansowana. Musiałam pożegnać się z moim najlepszym przyjacielem i skrócić jego cierpienia.JEŚLI KOCHACIE SWOJE ZWIERZĘTA TO NIE POPEŁNIAJCIE TEGO BŁĘDU CO JA I LECZCIE SWOJE ZWIERZĘTA U LEKARZY Z POWOŁANIA JAK NAJDALEJ OD KOALI.
użytkownik
29.06.2015 (3 lata temu)
29.06.2015 (3 lata temu)
na jakiej podstawie zdiagnozowano raka ?
wyniki badań histopatologicznych , RTG z widocznym guzem ,rozmaz ze szpiku czy TK.
Jezeli popełniono błąd to dlaczego właścicel nie wystapił na droge sądową
użytkownik
21.07.2015 (3 lata temu)
21.07.2015 (3 lata temu)
Panie Piotrze! Do Pana wiadomości jeśli chodzi o dokumentację badań to żadnych od Koali niestety nie dostałam,mimo że leczenie trwało długo,a badań było sporo.Natomiast mam dokumentację od weterynarza do którego wybrałam się na konsultację,gdyż w Koali pomimo upływu czasu nie było żadnej poprawy u pieska. Gdy byłam niedawno w Koali po dokumentację niestety"wsiąkła". I niech mi Pan wieży gdybym miała siłę to wystąpiłabym na drogę sądową, ale niestety sama zmagam się z ciężką chorobą. Dość już się wycierpiałam w związku ze stratą pieska, teraz muszę zadbać o swoje zdrowie. Pozdrawiam.
użytkownik
28.07.2015 (3 lata temu)
28.07.2015 (3 lata temu)
*wierzy (przepraszam za błąd )
użytkownik
04.07.2015 (3 lata temu)
04.07.2015 (3 lata temu)
Najlepszy gabinet weterynaryjny w Lesznie z bardzo dobrze wyposażonym sprzętem medycznym i miłą obsługą !!! Wykonują kompletne badania na miejscu! Od razu została postawiona dobra diagnoza oraz dobrano prawidłowe leczenie, dzięki czemu mój kot wyzdrowiał. A tym wszystkim piszącym negatywne opinie powiem tak - nie myli się tylko ten kto nic nie robi.
O tym, że "KOALA" jest najlepsza świadczy pełna poczekalnia oczekujących na pomoc! Gdyby było inaczej poczekalnia byłaby PUSTA !!!!
użytkownik
10.08.2015 (3 lata temu)
10.08.2015 (3 lata temu)
Składamy tą drogą serdeczne podziękowania całemu personelowi "KOALI" za profesjonalną i nieustępliwą walkę do końca o zdrowie i życie naszej ukochanej kotki Klementyny.
Zuzanna, Renata i Arkadiusz Dudzińscy
użytkownik
27.05.2016 (2 lata temu)
27.05.2016 (2 lata temu)
24 maja bylam zapisana z psem na godz. 10.Dzień był upalny, bylam z moim prawie 14 letnim goldenem,chorującym ostatnio.W lecznicy znajdowali sie już państwo też z psem i oni weszli o oznaczonej godzinie do gabinetu, czyli o 10.Rozumiem, że może sprawa pieska tych państwa byla nagląca, ale nie rozumiem,dlaczego nie uslyszalam slowa wyjaśniającego tę sytuację.
Nie rozumiem też , po co są wcześniejsze zapisy, jeśli i tak wchodzi do gabinetu -kto pierwszy-lepszy.
Jestem zawiedziona postawą weterynarza, u ktorego bylam umowiona na godzinę.
Prawie 25 lat mam kontakt z tą lecznicą.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin