test

Opinie o KOCZ-serwis Adam Bańkowski, Michałów-Reginów, Warszawska 66

Korzystałeś z usług KOCZ-serwis Adam Bańkowski, Michałów-Reginów, Warszawska 66? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Marek
Data: 2013-08-16 16:16

Wizyt: 16133
Komentarzy: 10
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
16.08.2013 (4 lata temu)
16.08.2013 (4 lata temu)

KOCZ-serwis Adam Bańkowski, Michałów-Reginów, Warszawska 66

Opinia o KOCZ-serwis Adam Bańkowski
Michałów-Reginów, Warszawska 66

Jednym zdaniem nie da się opisać satysfakcji z odwiedzenia warsztatu u Pana Adama. Profesjonalna obsługa, świetny kontakt i b. niskie ceny. Polecam!
użytkownik
20.10.2016 (rok temu)
20.10.2016 (rok temu)
Dziwny ten warsztat roboty przy motorze było na dwa dni a robili 3 miesiące.pseudo kierownik całkowicie nie zna się na robocie i ukradł mi olej wcześniej mówiąc że go wymienił razem z filtrem,ceny za części są z kosmosu ogólnie jakaś u nich atmosfera dziwna wszyscy zrzucają winę na innych.Ogólnie skończyło się tak że po przejechaniu 100km ciekni olej z pod głowicy i trzeba znowu wszystko rozbierać ale napewno nie u tych partaczy.
użytkownik
17.03.2017 (11 miesięcy temu)
17.03.2017 (11 miesięcy temu)
Więc Negatywna opinia a nie pozytywna, tak jak niżej napisałem, nie umieją naprawiać 50tek, zresztą jak reszta mechaniorów w powiecie Legionowskim.
użytkownik
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
Nie zgadzam się z wypowiedzią. Klient został poinformowany ,że głowica nie nadaję się w motocyklu do ponownego założenia zostały przedstawione zdjęcia klientowi złego stanu głowicy. Pomimo tego klient kazał ją montować bo nie chce w motor inwestować.jęsli chodzi o termin sam klient mówił że mu się nie spieszy. Prosił żeby sie podjąć bo na czasie mu nie zależy. A zoleje to już wierutne kłamstwo ukradł bym mu olej za 50 zł -ludzie !!! jak takie oskarżenia padają to proszę się podpisać z imienia i nazwiska pod wypowiedzią a nie jakiś hary.
Pozdrawiam
KOCZ serwis
użytkownik
30.11.2016 (rok temu)
30.11.2016 (rok temu)
Nie polecam podobno kultura osobista obowiazuje nas wszystkich
użytkownik
30.11.2016 (rok temu)
30.11.2016 (rok temu)
Stanowczo odradzam brak kompetencji. Ludzie ten zakład sprzedaje kilkuletnie opony jako nowe a na miejscu nikt nic nie wie. terminy realizacji jak za prl a wlasciciel bezczelny
użytkownik
12.05.2017 (9 miesięcy temu)
12.05.2017 (9 miesięcy temu)
Partacze. Chwala sie profesionalnym serwisem skuterow, a chyba dopiero sie ucza ich maprawy. Nie potrafili wyregulowac gaznika (wystarczylo wymienic dysze), w nowym cylindrze urwali szpilke od tlumika, oddali skuter z peknietym kielichem sprzegla, wymienili fajke z nowej na nowa. Naprawe, ktora powinna trwac max 3-4 dni realizowali 3 tygodnie.Cena jaka sobie zazyczyli tez pozostawia wiele do myslenia. Odradzam oddawac tam male jednoslady.
użytkownik
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
19.07.2017 (6 miesięcy temu)
Witam,
Nie przypominam sobie aby w tym czasie były przeprowadzone takie naprawy w tym skuterze w naszym serwisie. Proszę o konkrety marka pojazdu rok produkcji model co było naprawiane ,a nie obsmarowywać i obwiniać serwis. Najgorsze jest to że każdy może wejść na te forum i bez podania daty naprawy czy chociaż nr zlecenia lub konkretnych danych obsmarowć serwis.
podejrzewam krecią robotę konkurencji.
Pozdrawiam
KOCZ
użytkownik
28.08.2017 (5 miesięcy temu)
28.08.2017 (5 miesięcy temu)
To nie jest żadna krecia robota. Opinia bardzo niezadowolonego klienta! Jaki nr zlecenia? Czy Pan w ogóle wystawia jakies dokumenty? Nie przypominam sobie.....

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin