test

Opinie o Kredytowy. Autokomis, Lublin, Stolarska 8

Korzystałeś z usług Kredytowy. Autokomis, Lublin, Stolarska 8 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Klient
Data: 2012-03-27 19:23

Wizyt: 15749
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
27.03.2012 (6 lat temu)
27.03.2012 (6 lat temu)

Kredytowy. Autokomis, Lublin, Stolarska 8

Opinia o Kredytowy. Autokomis
Lublin, Stolarska 8

Jednym słowem komis ten oszukuje, proszę omijać go szerokim łukiem, informacje przekazywane o autach są nieprawdziwe i jeżeli macie swojego mechanika lub możliwość sprawdzenia historii auta w ASO to tak radzę, zaoszczędzicie nie tylko pieniędzy ale i ZDROWIA.
autor
27.03.2012 (6 lat temu)
27.03.2012 (6 lat temu)
Jednym słowem komis ten oszukuje, proszę omijać go szerokim łukiem, informacje przekazywane o autach są nieprawdziwe i jeżeli macie swojego mechanika lub możliwość sprawdzenia historii auta w ASO to tak radzę, zaoszczędzicie nie tylko pieniędzy ale i ZDROWIA.
użytkownik
02.12.2016 (rok temu)
02.12.2016 (rok temu)
komis??? Raczej cyrk na kółkach !!!! opis ze strony internetowej samochodu nie zgadzaja się z faktycznym stanem auta. W ustnej informacji od pracownika komisu o historii pojazdu 3 wersje wymyślane na poczekaniu. NIE POLECAM STRATA CZASU I PRZEDE WSZYSTKIM PIENIĘDZY
użytkownik
27.01.2017 (rok temu)
27.01.2017 (rok temu)
NIE POLECAM ZAKUPIŁEM U NICH AUTO, OCZYWIŚCIE ŻE MALOWANE PĘDZLEM W GARAŻU , PÓŹNIEJ PO 2/3MIESIĄCACH LAKIER MATOWIEJE BO TAKA POLERKA U NICH BYŁA ROBIONA, Z DOKUMENTACJĄ I SERWISOWANIEM TEŻ ŚCIEMNIAJĄ. JEDEN OD DRUGIEGO LEPSZY TAM OBAJ KOMBINATORZY!!! Z DALEKA NIE POLECAM !!!
użytkownik
05.02.2017 (rok temu)
05.02.2017 (rok temu)
ostrzegam ludzi aby nie wstawiali samochodu do komisu kredytowy w Lublinie,samochody są tam dewastowane aby obniżyć ich wartość, żeby póżniej komis chciał je odkupić za grosze
użytkownik
15.05.2017 (rok temu)
15.05.2017 (rok temu)
Witam chcialbym wiedziec dlaczego taka opinia o tym sprzedawcy jestem zainteresowany kupnem samochodu w tym komisie zdarzylem juz wplacic zadatek i nie wiem co robic po tym co czytam teraz.
Pozdrawiam
użytkownik
19 sty (5 miesięcy temu)
19 sty (5 miesięcy temu)
Autko jeździ super a synek jest bardzo zadowolony. Jedyny problem jaki się pojawił to ze po dwóch dniach zepsuła się ładowarka. Ładujemy teraz taką od telefonu przez co trwa to dłużej ale mimo to uważam że zakup połowę taniej niż w sklepie się opłacał.
użytkownik
14 kwi (3 miesiące temu)
14 kwi (3 miesiące temu)
W dniu 12.04.2018 r. zadzwonił do mnie pracownik z Komisu Kredytowy w L-nie ul. Stolarska 8. Powiedział mi, że ma małżeństwo, które chce kupić mój samochód (dwa dni temu założyłem ogłoszenie o sprzedaży mojego samochodu). Powiedział mi, że jak chcemy, to musimy dokładnie określić godzinę przyjazdu, bo to małżeństwo przyjedzie kupić po cenie, jaką wystawiłem w ogłoszeniu. w dniu 13.04.2018 r. w godz. 13.00-14.00 przyjechaliśmy. okazało się, że nikt nie czeka na nas. Pracownik, z którym umawiałem się powiedział, że to małżeństwo ma do Lublina 150 km i powinienem zostawić u nich samochód, a oni sprzedadzą go. Pracownik cały czas żuł przy mnie wyraźnie gumę, o czym zwróciłem mu uwagę. Zapytałem się, dlaczego mnie oszukał i czy przedzwoni on do nich a ja poczekam? Odpowiedział mi, że teraz nie może do nich zadzwonić i powtórzył, że powinienem zostawić samochód. Poprosiłem go, aby w takim razie zapłacił mi kwotę, którą wystawiłem. Odmówił. Potem przyszedł właściciel Kredytowego i zaczął bronić tego pracownika, chociaż nie wiedział o co chodzi - o czym sam przyznał. Potem bezceremonialnie zaczął krytykować mój samochód, aż zwróciłem mu uwagę. Nie poczuwali się do tego, że celowo mnie wprowadzili w błąd i chcieli, abym tylko zostawił im samochód, bez jakiegokolwiek zastawu. Na moje słowa, że źle postępuję i nie powinni mnie oszukiwać, nic nie odpowiedzieli, tylko schowali się w sowim żółtym domu z zielonym dachem (biurze).
użytkownik
22 kwi (2 miesiące temu)
22 kwi (2 miesiące temu)
Jedno wielkie oszustwo. Przed zakupem samochodu dobrze wszystko sprawdzajcie a w szczególności opis zamieszczony na stronach internetowych gdyż stan faktyczny auta znacznie różni sie od tego co jest tam opisane- w naszym przypadku były to istotne rzeczy. Ponadto w styczniu kupiliśmy samochód z wadą którą sprzedający zataił i chwili zakupu- niesprawna klimatyzacja. Wg sprzedającego wymiana bezpiecznika za 2 zł załatwi sprawę. Machnęliśmy ręką bo myśleliśmy że uda się nam ją naprawić. Jednak jak się okazało nie jest to takie proste- koszt naprawy na częściach używanych wynosi 1000zł- minęło 4 miesiące a nadal nie możemy znaleźć pasujących do danego modelu części. Co najważniejsze ktoś próbował naprawiać samochód ponieważ w tunelu nawiewu były ponawiercane wkręty i brakowało silniczka. Podsumowując - kupując ten "doinwestowany " samochód mamy auto w którym w zimie jest porównywalnie zimno jak na zewnątrz a latem temperatura bedzie znacznie wyższa niż na dworze. Jeśli macie zamiar tam coś kupić to lepiej się zastanówcie bo w przypadku jakichkolwiek problemów na pewno nie dojdziecie do porozumienia z kupującym. Ja tylko żałuję że nie chciało mi sie wkraczać na drogę prawną... Nigdy więcej samochodu z komisu a już na pewno nie ze Stolarskiej 8.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin