test

Opinie o Krystyna Rybka, lekarz, Tarnów, Tarnów

Korzystałeś z usług Krystyna Rybka, lekarz, Tarnów, Tarnów ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2008-12-24 11:14

Wizyt: 1192
Komentarzy: 24
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24.12.2008 (10 lat temu)
24.12.2008 (10 lat temu)

Krystyna Rybka, lekarz, Tarnów, Tarnów

Opinia o Krystyna Rybka, lekarz
Tarnów, Tarnów

Pani Doktor jest znakomitym specjalistą, leczę się u niej ponad 5 lat i jestem bardzo zadowolona gdyż leczenie przynosi efekty, zawsze poświęca mi czas, jest uprzejma i pomocna.
autor
15.08.2009 (9 lat temu)
15.08.2009 (9 lat temu)
Lekarz z powołania, nie brakuje mu chęci i kompetencji. Potrafi właściwie diagnozować chorobę i na bieżąco rozwija swoje umiejętności. Po prostu wzór, chciałbym, by wszyscy lekarze tak sumiennie podchodzili do swoich obowiązków.
autor
05.06.2010 (8 lat temu)
05.06.2010 (8 lat temu)
Bardzo dobry specjalista, konkretna, wszystko wytłumaczy, do niej przychodza inni lekarze po radę, byłam tego świadkiem.
autor
27.10.2010 (8 lat temu)
27.10.2010 (8 lat temu)
lekarz konkretny, doświadczony i godny polecenia
autor
19.12.2010 (8 lat temu)
19.12.2010 (8 lat temu)
Polecam Pania Doktor. Super specjalista z odpowiednim podejsciem do pacjenta. Konkretna, tematyczna, chce leczyc a nie rozmawiac o pierdolach jak to bywa u innych lekarzy. Leczylam sie u Pani doktor i jestem zadowolona z diagnozy jak rowniez dobranej metody leczenia.
autor
12.02.2011 (7 lat temu)
12.02.2011 (7 lat temu)
Moim zdaniem jest to bardzo dobra lekarka ponieważ wyleczyła mnie z dolegliwości alergicznych. Leczyłem się nieskutecznie kilkanaście lat u innych lekarzy a u Pani Krystyny wystarczył rok do znacznej poprawy. Nie muszę w końcu zażywać leków przeciwalergicznych. Chodzę tylko na szczepienia co 6 tygodni. Jestem wdzięczny Pani Krystynie za poprawę zdrowia. I pomyśleć, że kiedyś zażywałem dość dużo tabletek. Podstawa to odpowiednia szczepionka. Kiedyś leczyłem się inną szczepionką, a Pani Krystyna zmieniła mi na coś innego co w końcu mi pomogło. Dobrze że mnie wysłuchała, bo mówiłem że poprzednia szczepionka efektów nie przynosi. Teraz pyłki nie są mi już takie straszne i mogę wreszcie spokojnie spać w nocy. I najważniejsze oprócz regularnych szczepień nie muszę już zażywać żadnych leków przeciwalergicznych - to mnie cieszy najbardziej bo długo się zmagałem z alergią i nie wierzyłem już że kiedykolwiek uda się mi wyleczyć.
autor
15.02.2012 (6 lat temu)
15.02.2012 (6 lat temu)
nie wiem skąd tak dobre opinie... nie moge jeszcze powiedzieć o efektach leczenia bo jestem dopiero po jednej wizycie... ale mogę powiedzieć jedno- pani dr jest okropnie nieuprzejma, już dawno nie spotkałam tak niemiłej osoby,strasznie traktuje pacjentów!!
autor
16.04.2012 (6 lat temu)
16.04.2012 (6 lat temu)
Zgadzam się pani dr jest bardzo nieuprzejma i super dziwna:) Po pierwszej wizyty mam dość.
autor
25.04.2012 (6 lat temu)
25.04.2012 (6 lat temu)
jest to lekarz który zbywa pacjenta a uprzejmość tej kobiety pozostawia wiele do życzenia
autor
26.04.2012 (6 lat temu)
26.04.2012 (6 lat temu)
Zgadzam się z opiniami. Nie kwestionuje wiedzy pani doktor ale jej podejscie do pacjenta pozostawia wiele do zyczenia. Przerazajaco nieuprzejma. Bedac w gabinecie mialem wrazenie ze to pani doktor ma alergie ale na pacjentow z NFZ. Az nie mam ochoty isc na nastepna wizyte...
autor
27.04.2012 (6 lat temu)
27.04.2012 (6 lat temu)
Kompletny brak podejścia do pacjenta-dziecka, ciągle szybko i nerwowo. Chodzimy do niej od roku, dziecko ciągle kaszle a ona karze non stop stawiać bańki i podawać tran które w naszym przypadku nie skutkują. Niech sobie sama postawi bańki ale na głowie :) NIE POLECAM
autor
05.05.2012 (6 lat temu)
05.05.2012 (6 lat temu)
Pani doktor raczej uprzejmość zostawia w domu,a dopytując się więcej o swoją chorobę to pani doktor ogólnikami szybko także nic nie wiem więcej niż pół roku temu,dobrze że mam internet.
autor
09.05.2012 (6 lat temu)
09.05.2012 (6 lat temu)
Nazwanie tej Pani nieuprzejmą byłoby dla niej komplementem.. Ta Pani jest niemiłą, zadufaną w sobie osobą! Dziecko po jej bezczelnych wywodach płakało całą drogę do domu. Jeszcze nie spotkałam się z tak podmiotowym traktowaniem pacjenta
autor
21.05.2012 (6 lat temu)
21.05.2012 (6 lat temu)
Po prostu masakra. Pani doktor nie nadaje sie do pracy z drugim człowiekiem, z pacjentem. Niemiła, nieuprzejma i wydaje jej się, że jest bogiem w tym gabinecie. Nie dziwne, że Panie w rejestracji delikatnie odradzają zapisywanie się do niej.
autor
18.06.2012 (6 lat temu)
18.06.2012 (6 lat temu)
Odradzam tego lekarz a mam porównanie wśród lekarzy tej specjalności ponieważ od dłuższego mam problemy z płucami i uważam że w Tarnowie nie ma ,,dobrego " Pulmonologa a na pewno nie jest nim p.Rybka mimo że uważa się za doświadczonego lekarza.
Do tego jest bardzo niemiła.
autor
02.08.2012 (6 lat temu)
02.08.2012 (6 lat temu)
Oj nigdy więcej do tej pani-nie powinna byc lekarzem. Nie wyznała sie na mojej chorobie, poza tym nieuprzejma. Teraz chodzę do innego lekarza i jest zupełnie inaczej. Stanowczo odradzam.
autor
06.10.2012 (6 lat temu)
06.10.2012 (6 lat temu)
Nieprawda, ja uważam inaczej Pani Doktor dla mnie jest zawsze miła, uprzejma, a po przeprowadzeniu testów trafnie dobrała dla mnie szczepionkę odczulającą. Leczę się u niej już dość długo ok 10 lat i nie zgadzam się z tą opinią, moje objawy alergiczne całkowicie ustąpiły, już nie wiem co to świąd oczu i lejący się z nosa katar, bardzo jestem jej wdzięczna za to i nie podpisuję się pod tą opinią!!!każdy może miec poza tym gorszy dzień, a dzisiejsze warunki w służbie zdrowia nie napawają do tego by codziennie miec znakomity humor i uśmiech na twarzy!
autor
15.02.2013 (5 lat temu)
15.02.2013 (5 lat temu)
zdecydowanie niepolecam,przedewszystkim delikatnie określając nieuprzejma,po pierwszej wizycie myślałam że być może miała gorszy dzień jednak kolejne wizyty utwierdziły mnie w przekonaniu że uprzejmość w kontaktach międzyludzkich nie leży w jej naturze,niepowinna mieć w szczegóolności kontaktów z dziećmi gdyż zraża dzieci do lekarza,nietrafione diagnozy ,brak zainteresowania pacjentem ,nietraktuje problemu kompleksowo,nieudziela informacji o stanie zdrowia ,trzeba sie o wszystko dopytywać informacji udziela z łaska i stawianie baniek traktuje jako lekarstwo na wszystkie choroby,zdecydowanie niepolecam ,to najbardziej nieuprzejmy lekarz z jakim miałam doczynienia.
autor
12.03.2013 (5 lat temu)
12.03.2013 (5 lat temu)
Miałam ochotę wyjść z gabinetu w trakcie wizyty. Pani doktor nieuprzejma, szybka, zbywająca pacjenta. Powiedziałabym ,że traktująca człowieka jak natręta.Nie polecam ...
autor
09.05.2013 (5 lat temu)
09.05.2013 (5 lat temu)
Lekarz ogólny stwierdził u mnie prawdopodobieństwo alergii, zapisałam się do dr Rybki bo do niej były najwcześniejsze terminy, za wizyte zapłaciłam 90 zł, przy czym nawet nie zostały mi wykonane żadne badania, Pani dr była bardziej zainteresowania moimi rodzicami za granicą niż tym aby mnie zdiagnozować.. na sam koniec gdy zapytałam się co właściwie mi jest stwierdziła że być może alergia i mam się obserwować. Oprócz tego Pani dr jest niemiła i cały czas pokazuje jak bardzo ma pacjenta GŁĘBOKO GDZIEŚ...
autor
29.05.2013 (5 lat temu)
29.05.2013 (5 lat temu)
Pani doktor wyraziła się,że ''nie lubi leczyć dzieci''!!!
autor
09.03.2014 (4 lata temu)
09.03.2014 (4 lata temu)
Nigdy nie spotkałam tak niemiłego, gburowatego lekarza, który pacjenta traktuje jak intruza. Moja wizyta u Tej Pani skończyła się po pięciu minutach, kiedy doprowadzona przez nią do płaczu wyszłam z gabinety. Zdecydowanie odradzam. Ta Pani lekarzem nie została z powołania, zero empatii, zero serca, podejście do pacjenta poniżej krytyki!!!
autor
20.04.2014 (4 lata temu)
20.04.2014 (4 lata temu)
Szkoda, że nie można przyznać 0 pkt, ponieważ Pani Doktor w pełni zasługuje na taka punktację. Gburowata, wyniosła, czułam się podczas wizyty jak na audiencji. Krzyczy, ma pretensje, stwierdziła, zamiast się leczyć gdzie indziej sami wymyślamy alergię. Sama byłam blisko płaczu, bo jeździła po mnie równo, ale obecność syna mnie powstrzymała. Pierwsza, druga wizyta to samo. Trzeciej juz nie bedzie.
Rada dla Pani Doktor, jeżeli nie lubi Pani ludzi i gardzi nimi, proszę zająć się czymś innym z korzyścią dla siebie i pacjentów.
Dziwię się, że przychodnia zatrudnia takiego lekarza, opinie o niej na pewno docierają do kierownictwa placówki.
użytkownik
21.12.2018 (miesiąc temu)
21.12.2018 (miesiąc temu)
Byłem u "Pani doktor" z córką - jednym słowem porażka. Nie będę nawet zaczynał o uprzejmości, podejscia do pacjenta itp. bo tego u "Pani doktor" nie ma co nawet szukać. Poprosiłem ją o wypisanie skierowanie na badania (jak sie okazało koszt badań to 25zł - niestety dowiedziałem się po fakcie bo od razu zrobiłbym je prywatnie bez zawracania sobie głowy) na co Pani doktor mi odpowiedziała, że nie wipisze mi tego badania bo to są koszty dla przychodni, zdrowie dziecka nie ma tu znaczenia - liczą się pieniądze przychodni dla "Pani doktor". Jeśli macie problemy z niskim ciśnieniem to w 100% polecam tą Panią bo podnosi je momentalnie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin