test

Opinie o Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe, Gdynia, 10 Lutego 16

Korzystałeś z usług Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe, Gdynia, 10 Lutego 16 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Benignus
Data: 2017-08-31 12:00

Wizyt: 8836
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
31 sie (23 dni temu)
31 sie (23 dni temu)

Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe, Gdynia, 10 Lutego 16

Opinia o Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe
Gdynia, 10 Lutego 16

Witam! Wkrótce będę pracować w Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe. Możecie napisać coś na temat pracy w tej firmie?
Autor: Reklama
31 sie (23 dni temu)

Ławrynowicz Zbigniew. Pośrednictwo finansowe, Gdynia, 10 Lutego 16

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Gdynia

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
sprzedawca stacja Lotos Gdynia Janka Wiśniewskiego
Stacja Lotos 263 Gdynia Janka Wiśniewskiego Obecnie w ramach rekrutacji poszukujemy pracowników na stanowiska:- sprzedawcy (zmiany na kasie)- pracownika podjazdu (zmiany na placu)- pracownika podjazdu oraz sprzedawcy (część zmian na kasie oraz placu)Poszukujemy osób pełnoletnich do pracy w pełnym lu...
Gdynia
17:30
Zaopatrzeniowiec Handlowiec
Firma Willbud jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, które działa na rynku Trójmiasta i okolic. Projektujemy, a następnie realizujemy inwestycje deweloperskie z zakresu budownictwa wielorodzinnego. Nasze inwestycje wyróżniają się dbałością o szczegóły, funkcjonalnością oraz indywidualn...
Gdynia
17:30
Poszukujemy Sprzedawców
W związku z dynamicznym rozwojem Marki, do naszego Salonu Sprzedaży w CH Klif w Gdyni poszukujemy Sprzedawców w niepełnym wymiarze godzin.Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (w perspektywie możliwość zmiany zakresu obowiązków i formy zatrudnienia na umowę o pracę)Nasze oczekiwania:- dyspozycyjność- k...
Gdynia
17:30
Obsługa Klienta z językiem niemieckim (min. B1) – Połączenia przychodzące – Umowa o Pracę
SSC Heroes to najczęściej odwiedzany portal branżowy zrzeszjący największe globalne firmy sektora SSC, oferujący klientom usługi brandingu online oraz światowej klasy rozwiązanie rekrutacyjne Magellan Pass, które zrewolucjonizowało i zautomatyzowało proces rekrutacji zapewniając firmie czołową pozyc...
Gdynia
3:15
Przedstawiciel ds. obsługi klienta
PROFI CREDIT Polska S.A. to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. Naszą misją jest pomaganie tym, którzy potrzebują wsparcia. Realizujemy ją zarówno udzielając prostych, szybkich i bezpiecznych pożyczek. Spółka PROFI CREDIT ma indywidualne podejście do każdego klienta.Do prężnie rozwijają...
Gdynia
3:15
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin