test

Opinie o Livemarket.Pl K. Szmalec Sp.k., Kielce, Jarońskich 3 lok. 6

Korzystałeś z usług Livemarket.Pl K. Szmalec Sp.k., Kielce, Jarońskich 3 lok. 6? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Soulfly
Data: 2014-06-30 21:20

Wizyt: 1803
Komentarzy: 7
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
30.06.2014 (4 lata temu)
30.06.2014 (4 lata temu)

Livemarket.Pl K. Szmalec Sp.k., Kielce, Jarońskich 3 lok. 6

Opinia o Livemarket.Pl K. Szmalec Sp.k.
Kielce, Jarońskich 3 lok. 6

Nie polecam firmy. Po 4 miesiącach oczekiwania na strone zarządałem zwrotu zaliczki - do dziś dzień ani strony której już nie potrzebuje ani zaliczki!
użytkownik
2 sty (9 miesięcy temu)
2 sty (9 miesięcy temu)
Ja z kolei jestem zadowolony z działan Live Market. Zleciłem im wykonanie strony internetowej dla mojego sklepu online. Przedstawili mi proponowany wygląd serwisu oraz jego działanie. Zasugerowałem kilka poprawek- wszystko mi wyjasnili, wprowadzili zmiany, na jakich mi zależało, polegając na swojej fachowej wiedzy.Fajnie, że stronę wykonują od podstaw i bardzo dokladnie- nie na szablonie, jak wiekszosc firm. Strona śmiga bez problemu i przyciąga wielu klientow.
użytkownik
8 sty (9 miesięcy temu)
8 sty (9 miesięcy temu)
moją wspolpracę z live market- oceniam pozytywnie. staly kontakt, rzeczowa pomoc, nowoczesne metody przy tworzeniu strony, dozywotnia gwarancja na uslugi. goraco polecam!
użytkownik
14 lut (8 miesięcy temu)
14 lut (8 miesięcy temu)
Firma Livemarket dzięki propozycji kompleksowych rozwiązań zwiększyła funkcjonalność naszego systemu. Nasi partnerzy otrzymali nową jakość, a my pozyskaliśmy większe zaufanie jako partner biznesowy. Firma Livemarket to światowa liga i najlepszy wybór.
użytkownik
19 lut (8 miesięcy temu)
19 lut (8 miesięcy temu)
LiveBot to działania e-commerce na wyższym poziomie. Po pełnej integracji naszego sklepu z platformą i wdrożeniu jego działania w życie uzyskaliśmy dużo większą informację o naszych klientach. Poznaliśmy swe słabe strony i wdrożyliśmy nowe rozwiązania, które ułatwiają proces zakupowy klientowi. Działania te przyniosły spore efekty, które przełożyły się na wzrost sprzedaży, zadowolenie klienta jak i dotarcie do ich szerszego grona. Jest to rozwiązanie warte inwestycji.
użytkownik
17 kwi (6 miesięcy temu)
17 kwi (6 miesięcy temu)
Strona wykonana w pełni profesjonalnie od podstaw, a nie na żadnym z gotowych szablonów. Jest idealnie dopracowana i skrojona pod nas. W końcu mamy świetną wizytówkę firmy z dożywotnią gwarancją i opiekunem, który dba o jej prawidłowe funkcjonowanie.
użytkownik
wczoraj 14:43
wczoraj 14:43
U mnie realizacja serwisu zajęła 5 miesięcy. I cały czas borykam się z usterkami. Gwarancja - zapomnij, bo odebrałeś po okresie testowym i tak masz.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin