test

Opinie o Magdalena Micor, Szczecin

Korzystałeś z usług Magdalena Micor, Szczecin? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2009-04-09 20:41

Wizyt: 335
Komentarzy: 19
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
09.04.2009 (9 lat temu)
09.04.2009 (9 lat temu)

Magdalena Micor, Szczecin

Opinia o Magdalena Micor
Szczecin

Zdecydowanie nie polecam tej "lekarki" na badania wzroku małych dzieci. Na takie badania warto poszukać prawdziwego fachowca.
autor
27.04.2009 (9 lat temu)
27.04.2009 (9 lat temu)
badanie w vision express w C.H. Ster(szczecin)
autor
30.04.2009 (9 lat temu)
30.04.2009 (9 lat temu)
Zdecydowanie nie polecam !!! Osoba mało kontaktowa , wręcz nieuprzejma! O wzbudzaniu zaufania nie wspomnę..!
autor
02.05.2009 (9 lat temu)
02.05.2009 (9 lat temu)
Polecam doktor do badania dzieci. Byłam u niej ze swoim 5 letnim synem. Do tej pory było niby wszystko ok, czytał tylko obrazki. doktor zrobiła badania specjalnym urządzeniem do badania dzieci i okazało sie,że syn ma w jednym oku dużą wadę i astygmatyzm. Na zwykłych badaniach podglądał obrazki tym zdrowym okiem. My niczego nie zauwazyliśmy, aż do czasu badania. Mąż niestety tez ma dużą wadę w jednym oku. żałuję, że wcześniej nie trafiłam na badanie do pani doktor. Polecam innym, bo jest dokładna i sumienna.
autor
07.05.2009 (9 lat temu)
07.05.2009 (9 lat temu)
Pani doktor jak najbardziej godna polecenia! Ma świetne podejście do dziecka, jest cierpliwa, uprzejma, bardzo komunikatywna i przyjazna. Wyjaśniła wynik badań, czekała na pytania. POLECAM!!!
autor
19.04.2010 (8 lat temu)
19.04.2010 (8 lat temu)
Zdecydowanie nie polecam tego lekarza! Niekompetentna, nieuprzejma i tylko traci się czas czekając z dzieckiem na wizytę a potem i tak trzeba iść do prawdziwego lekarza.
autor
23.05.2010 (8 lat temu)
23.05.2010 (8 lat temu)
Polecam innym zwłaszcza z małymi dziećmi. Doktor była uprzejma, wyjaśniła wszystkie moje wątpliwości. A najważniejsze, że dziecko nie bało się badania. Osoba kompetenta i wzbudza zaufanie.
autor
20.06.2010 (8 lat temu)
20.06.2010 (8 lat temu)
Moja 3 letnia córeczka była na badaniach profilaktycznych w przedszkolu u Pani doktor. Okazało się,że Zuzia ma wadę wzroku i musi nosić okulary. Teraz jest wszystko ok a wcześniej wciąż mówiła, że boli ją głowa. Polecam innym rodzicom!!!Badanie nie boli a doktor jest miła i uprzejma. Wszystko mi dokładnie wytłumaczyła.
autor
21.11.2010 (7 lat temu)
21.11.2010 (7 lat temu)
Totalna porażka - zgarnęła 30 pln za badanie wady wzroku a nic nie zrobiła z widocznym zapaleniem spojówek! Poleciła iść do lekarza! Jeśli tak ma działać dr.n.med. to ja dziękuję.
autor
06.01.2011 (7 lat temu)
06.01.2011 (7 lat temu)
rzetelna i kompetentna. Udziela odpowiedzi na wszystkie pytania, nie lekceważy żadnych objawów
autor
26.01.2011 (7 lat temu)
26.01.2011 (7 lat temu)
Nasz synek odwiedzil Panią Doktor mając 3 miesiące, natomiast w wieku sześciu miesięcy rozpoczęto leczenie - niedowidzenie. Teraz mając 1,5 roku nosi nadal okularki ale wada znacząco się cofla. Gorąco Polecam Panią Doktor osobom z niemowlętami:)
autor
15.03.2011 (7 lat temu)
15.03.2011 (7 lat temu)
Nie polecam w żadnym razie, niemiła, opryskliwa, nietaktowna.
Niebywały tupet- wizyta lekarska uzależniona jest od kaprysu i godnego pożałowania zachowania lekarza.
autor
10.04.2011 (7 lat temu)
10.04.2011 (7 lat temu)
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u pani doktor. Byłam z naszym 3 miesięcznym synkiem na pierwszej wizycie. Zobaczyłam dokładnie na komputerze ,że Kuba nie ma wady wzroku. Starszemu dziecku dano okulary dopiero jak poszedł do szkoły. Wcześniej niestety nie było takiego aparatu. Polecam pania doktor wszystkim rodzicom z maluchami.
autor
23.11.2011 (6 lat temu)
23.11.2011 (6 lat temu)
witam, nie wiem skąd te komentarze o nieuprzejmości. Byłam niedawno pierwszy raz u Pani doktor - miła, sympatyczna, ogólnie wizyta jak najbardziej ok. polecam.
autor
08.12.2011 (6 lat temu)
08.12.2011 (6 lat temu)
Nie wiem jak pani doktor podchodzi do innych pacjentów-ddo mnie podeszła poniżej wszelkiej krytyki.Poświęciła mi wszystkiego niecałe 5 minut,na wynik badań nie raczyła spojrzeć...bo nie jest moim lekarzem prowadzącym.Życzę pani doktor aby trafiła na podobnego specjalistę do siebie,z podobnym podejściem do pacjenta...
autor
09.01.2012 (6 lat temu)
09.01.2012 (6 lat temu)
Świetna lekarka bardzo miła wszystko dokładnie tłumaczy łatwy dojazd, jednym słowem rewelacja!!
użytkownik
21.08.2013 (5 lat temu)
21.08.2013 (5 lat temu)
Złożyłem skargę na okulitskę Annę Rosławską z tej samej poradni(medicus) jako że podnosiła na mnie głos, była strasznie nieuprzejma i niewiele się dowiedziałem.W ramach wizyty zastępczej przydzielono mi więc dr Micor .W momencie wejścia do gabinetu widać że kobieta chce się mnie jak najszybciej pozbyć więc nie odpowiadała na moje pytania, zrobiła się b. nieuprzejma a kiedy zwróciłem jej uwagę ta wyskoczyła do mnie z tekstem że byłem rzekomo nieuprzejmy wobec jej koleżanki mimo że to nie prawda, nie była tam i nie słyszała nic osobiście. Dr Micor wyznaje widocznie źle pojomowaną solidarność zawodową z koleżanką która najwyraźniej ma już dosyć pacjentów, jest znużona wieloletnią rutyną i nie odpowiada jej jeśli pacjent zadaje pytania i chce się czegoś dowiedzieć o swojej chorobie. To samo tyczy się pani Micor. Obie okulistki nie przyjmują pacjentów charytatywnie, bierą za to niemałe pieniądze i ich obowiązkiem jest odpowiadać na pytania pacjenta który nie musi się przecież znać na okulistyce. Zachowanie obu pań jest żenujące i niegodne lekarza. Jeśli chcecie wydać niemałe pieniądze na prywatną wizytę to wydajcie je tam gdzie obsłużą was fachowo i grzecznie
autor
20.02.2014 (4 lata temu)
20.02.2014 (4 lata temu)
nie polecam. zdiagnozowała u mojej 4 miesięcznej córeczki dużą wadę wzroku +7. kazała przyjść za trzy tygodnie, potwierdziła diagnozę. zaleciła noszenie silnych okularów. mówiła, że jest bardzo duże ryzyko zeza. dziecko za każdym razem zdejmowało okulary, miałam wrażenie, że jej przeszkadzają, poza tym moje dziecko widziało każdy najmniejszy paproszek. postanowiłam zasięgnąć opinii innego specjalisty. okazało się, że dziecko ma wadę +2,5 (norma w tym wieku), żadnych okularów nosić nie musi. te, na które pani Micor wypisała receptę są tak silne, że dziecko widzi w nich jak przez mgłę! masakra pani micor ( nie zamierzam nazywać jej doktorem) mogła zepsuć wzrok mojej córeczce przez te okulary!
użytkownik
14 lip (2 miesiące temu)
14 lip (2 miesiące temu)
Mam tak wiele do napisania, że nie wiem od czego zacząć, może od tego, że szanowną Panią "doktor" poleciła nam pediatra tym samym ładując nas na minę. Pierwszą wizytę u Pani doktor ( ciężko nazywać Ją doktorem) córka miała w wieku 4 miesięcy, po zrobieniu badań wszystko było Ok, ale mała się wierciła więc dla pewności kazała powtórzyć badanie. Zgłosiliśmy się po 4 miesiącach bo nie było presji. Zasugerowałam, że małej ucieka oczko i się zaczęło, badania wyszły Ok, ale Pani Micor zaczęła kręcić że jeden z wyników się skasował, ale ona pamięta więc zapisze, po czym wypaliła, że wada oczu jest tak duża muszą być okulary, bardzo mocne(mocniejsze niż rzekoma wada) i za 4 miesiące do kontroli,wtedy zobaczymy co dalej, czy zmieniać okulary itp, ( każda wizyta to 185 zł). Zdziwiło mnie zachowanie p Micor więc poszłam z córką do dwóch różnych okulistow, żaden nie potwierdził diagnozy a wręcz przeciwnie, wszystko jest ok. Jakim trzeba być człowiekiem żeby dla kasy uszkodzić wzrok dziecku!!!! Mam nadzieję, że rodzice którzy piszą pozytywne opinie byli na konsultacji dodatkowej u innego okulisty a nie ślepo zawierzyli szarlatanowi, bo inaczej nie da się Jej nazwać.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin