test

Opinie o Malex Autokomis, Wysogotowo, Bukowska 1

Korzystałeś z usług Malex Autokomis, Wysogotowo, Bukowska 1? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Kowal2
Data: 2012-08-26 12:06

Wizyt: 22493
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.08.2012 (6 lat temu)
26.08.2012 (6 lat temu)

Malex Autokomis, Wysogotowo, Bukowska 1

Opinia o Malex Autokomis
Wysogotowo, Bukowska 1

Opisy sprzedawanych samochodów na wyrost, nie pokrywają się ze stanem w rzeczywistości po przybyciu na miejsce. W opisie auta pisze, że pełny serwis a po sprawdzeniu w międzynarodowej bazie ASO żadnego śladu serwisowania nawet gwarancyjnego.
użytkownik
18.11.2014 (3 lata temu)
18.11.2014 (3 lata temu)
Opisy aut niezgodne z rzeczywistością, auto miałoby być "bez wkładu finansowego" oraz bez otarć i zadrapań a po przyjeździe okazało się, że auto ma zadrapane drzwi, porysowane zderzaki, w tym od jednego odstawała plastikowa listwa, a po jeździe próbnej wyszło na jaw zużyte sprzęgło oraz buczące lożysko w kole. Poza tym właściciel przechwalał się jako to on uczciwy jest, a potem wciskał kit, że błędy w dokumentach z urzędu celnego nie przeszkadzają w rejestracji samochodu.
użytkownik
25.11.2014 (3 lata temu)
25.11.2014 (3 lata temu)
Witam niestety nie polecę tego komisu a odradzę nie zgadzają się ogłoszenia m.in. wyposażenie pojazdu, niby bezwypadkowe a na pierwszy rzut oka widać gdzie pojazd był uszkodzony. Stan auta nie jest okazyjny i nie mówię tutaj o jednym modelu ponieważ przypatrzyłem się kilku. Gdy ktoś przyjedzie z daleka będzie zły jak diabli. Pozdrawiam.
użytkownik
24.03.2015 (3 lata temu)
24.03.2015 (3 lata temu)
Auta, bezwypadkowe i z cofniętym przebiegiem. Sprawdziłem auto przed przyjazdem po Vinie w zaprzyjaźnionym serwisie. . Cofnięty licznik o 100tys km. A na miejscu okazało się że bite. Spawany wentylator chłodnicy. Generalnie typowe Mirki handlarze....
użytkownik
25.03.2015 (3 lata temu)
25.03.2015 (3 lata temu)
Witam serdecznie! Zakupiłem w komisie Toyote Auris 2010r. Przed zakupem sprawdziałem auto w serwisie. Przebieg i stan pokrywał się z ofertą. Miła obsługa. Pozdrawiam
użytkownik
25.03.2015 (3 lata temu)
25.03.2015 (3 lata temu)
Fachowa obsługa, auto zgodne z ofertą co potwierdził mój mechanik na miejscu.
Jedynie cena do małej negocjacji ale pojazd był tego wart! Wszystko ok!
użytkownik
14.05.2015 (3 lata temu)
14.05.2015 (3 lata temu)
WITAM SERDECZNIE ! WSZYSTKO ZOSTAŁO ZAŁATWIONE SZYBKO I NA TEMAT. JESTEM ZADOWOLONA Z ZAKUPIONEGO AUTA! POLECAM AUTO KOMIS MALEX. POZDRAWIAM! MICHALINA
użytkownik
17.05.2015 (3 lata temu)
17.05.2015 (3 lata temu)
Miało być auto bezwypadkowe, a na dzień dobry nieorginalna szyba przednia, ktoś grzebał przy kierownicy prawdobodobnie wystrzelona poduszka powietrzna. Dalej nie było co sprawdzać. Porażka, nie polecam.
użytkownik
17.05.2015 (3 lata temu)
17.05.2015 (3 lata temu)
Polecam bez dwóch zdań! Miła obsługa, miernik lakieru na miejscu. Auto w bardzo dobrym stanie. Dobre warunki kredytowe, wszystko można zalatwić od ręki! Widać, że złe opinie napływają od konkurencji! Piotr Majchrzyk.
użytkownik
30.06.2015 (3 lata temu)
30.06.2015 (3 lata temu)
Nie polecam tego komisu-facet nie zgodził się na sprawdzenie auta w autoryzowanym serwisie - budzić to musiało duże podejrzenia, zwłaszcza, że auto miało mieć "lekki" wypadek ("robione" były niby tylko drzwi). Auto miało kosztować 30.000 zł, a faktura miała być jedynie na 18.000 zł. A zatem prawdziwa ruletka.
użytkownik
09.07.2015 (3 lata temu)
09.07.2015 (3 lata temu)
Nie polecam. Auto powypadkowe a sprzedawca twierdził że to bezwypadkowy samochów. Ewidetnie był inny odcień lakieru, zacieki na progach jakby malował amator. Odradzam stanowczo taki komis.
użytkownik
16.03.2016 (2 lata temu)
16.03.2016 (2 lata temu)
Według zapewnień sprzedawcy auto miało byc bezwypadkowe a takie nie było. Szkoda przejechanych kilometrów, straconych pieniędzy na dojazd i straconego czasu.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin