test

Opinie o Małgorzata Strużycka, dr, Łódź

Korzystałeś z usług Małgorzata Strużycka, dr, Łódź? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2012-11-26 17:57

Wizyt: 77
Komentarzy: 12
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
26.11.2012 (6 lat temu)
26.11.2012 (6 lat temu)

Małgorzata Strużycka, dr, Łódź

Opinia o Małgorzata Strużycka, dr
Łódź

To jest najlepsza i najbardziej kompetentna Pani Doktor jaką znam. Zdecydowanie polecam, tzw. lekarz z powołania , miła , dokładna z dużą wiedzą medyczną i jeszcze na dodatek z NFZ. . Bardzo polecam.
autor
16.01.2013 (5 lat temu)
16.01.2013 (5 lat temu)
Dr Strózycka jest bardzo sympatyczną osobą, poświęca tyle czasu ile trzeba. Rozmawia patrząc na pacjenta(tłumaczy)Teraz jest okres, kiedy ciężko się do niej dostać a niestety nie przyjmuje prywatnie...Polecam
autor
29.01.2013 (5 lat temu)
29.01.2013 (5 lat temu)
Pani Doktor super, leczy moją córcię od 4 miesięcy i broni migdały przed wycięciem. Polecam.
Przyjmuje prywatnie na ulicy Skupiona 1 Przychodnia DARMED.
autor
10.03.2013 (5 lat temu)
10.03.2013 (5 lat temu)
Pani Doktor wycinała mojemu dziecku 3-migdałka i zmniejszała podniebne, jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów zabiegu. Lekarka kompetentna i miła,z bardzo dobrym podejściem do dzieci.Interesuje się swoimi pacjentami przebywającymi na oddziale.Polecam
autor
17.03.2013 (5 lat temu)
17.03.2013 (5 lat temu)
Pani Doktor super, właśnie jesteśmy po wycięciu wszystkich trzech migdałów, sama przeprowadziła zbieg i później na oddziale wykazywała zainteresowanie. Polecam Panią Doktor wszystkim dzieciom i matkom. Pani Doktor to lekarz z prawdziwym powołaniem i dużym sercem do dzieci. Pozdrawiam
użytkownik
21.02.2014 (4 lata temu)
21.02.2014 (4 lata temu)
Podobnie jak przedmówcy, uważam, iż jest to lekarz godny polecenia. Widać, że chce pomóc, zna dobrze swoją profesję, służy zawsze radą (oddzwania do pacjenta!). Zasługuje w pełni na komplet najwyższych not.
autor
14.03.2014 (4 lata temu)
14.03.2014 (4 lata temu)
Bardzo dobry lekarz, miła, ciepła osoba z profesjonalnym podejściem do pacjenta. Polecam wszystkim!!!
użytkownik
06.10.2014 (4 lata temu)
06.10.2014 (4 lata temu)
Potwierdzamy to co piszą przedmówcy, profesjonalizm w 100%. Super podejście do dzieci. Córka miała wycinane migdałki przez panią doktor. Opieka nad pacjentem przed i po zabiegu. Dziękujemy pani doktor za dobrą diagnozę i szybkie działanie, Pozdrawiamy.
użytkownik
04.11.2014 (4 lata temu)
04.11.2014 (4 lata temu)
Podzielam opinię wszystkich Państwa, Pani doktor to lekarz z powołania, kompetentna, przy swojej ogromnej wiedzy ma również chęć na przekazanie jej w sposób zrozumiały rodzicom leczonych dzieci.
Moja córka miała w kwietniu tego roku zakładany implant Baha, po kilku miesiącach funkcjonowania z nim bardzo zmienił się jej sposób odbierania świata i zupełnie inaczej w tym świecie funkcjonuje.
Dziękujemy Pani doktor i całemu personelowi oddziału otolaryngologii w Cemtum Zdrowia Matki Polki.
użytkownik
27.04.2015 (3 lata temu)
27.04.2015 (3 lata temu)
Wizyta po raz pierwszy oraz refundowana w ICZMP. Lekarz z powołania, miły, uprzejmy, kulturalny. Rzeczowo i wyczerpująco wyjaśnia wszystko i odpowiada na pytania. Wspaniałe podejście do dzieci. Polecam
użytkownik
23.06.2015 (3 lata temu)
23.06.2015 (3 lata temu)
Pani doktor jest wspaniała pod każdym względem. Zgadzam się w 100 % z moimi przedmowcami. Mój syn miał ogromne szczęście że trafił na tak profesjonalną i kompetentną, a przy tym życzliwą i miłą Panią doktor. Teraz dzięki temu może cieszyć się już dobrym zdrowiem. Dziękujemy Pani Doktor jeszcze raz z całego serca za pomoc - rodzice Mikołaja
użytkownik
28.11.2015 (3 lata temu)
28.11.2015 (3 lata temu)
witam
w dniu 17.11.2015 roku miałam wizytę u pani doktor gdzie stwierdziła wycięcie trzeciego migdała.Po tygodniu 25.11.2015 dziecko było już w szpitalu.Bardzo profesjonalne podejście do dzieci 100 % zainteresowania przed samym zabiegiem i zaraz po nim.Bardzo miła i życzliwa osoba.Takich lekarzy to można policzyć na palcach jednej ręki .Chodź na pierwszą wizytę trzeba swoje odczekać to naprawdę warto .
pozdrawiam i dziękujemy za wszystko
mała Kasia

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin