test

Opinie o "Marcel 2" Klinika Weterynaryjna Tomasz Seweryn, Warszawa, Lencewicza 2 a

Korzystałeś z usług "Marcel 2" Klinika Weterynaryjna Tomasz Seweryn, Warszawa, Lencewicza 2 a ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Kamila
Data: 2011-03-12 21:31

Wizyt: 19405
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.03.2011 (7 lat temu)
12.03.2011 (7 lat temu)

"Marcel 2" Klinika Weterynaryjna Tomasz Seweryn, Warszawa, Lencewicza 2 a

Opinia o "Marcel 2" Klinika Weterynaryjna Tomasz Seweryn
Warszawa, Lencewicza 2 a

Serdecznie polecam.Ja jestem BARDZO ZADOWOLONA. Miło, kompetentnie, profesjonalnie. Chętnie odpowiadają na pytania i nie zbywają po 5 minutach. Zawsze z uwagą badają i ogladają mojego Milusia. Widać, że w prace wkładają całe serce. Pozdrawiam w szczególności dr Seweryna i Panią Agnieszkę.
użytkownik
30.04.2011 (7 lat temu)
30.04.2011 (7 lat temu)
pan Tomasz Seweryn jest bardzo oddany swojej pracy, dokładny i sympatyczny, serdecznie polecam wszystkim tego weterynarza oraz klinikę Marcel 2
użytkownik
19.06.2012 (6 lat temu)
19.06.2012 (6 lat temu)
W przychodni nie ma już dobrych lekarzy za wyjątkiem dr Seweryna, który niestety nie przyjmuje na bieżąco pacjentów, a wykonuje jedynie specjalistyczne badania. Po odejściu dr Jabłońskiego została dr Kańska, która również odeszła. Zostali bardzo młodzi lekarze/stażyści, którzy starają się być mili wobec swoich pacjentów, nie miej jednak brakuje im doświadczenia. Decyzję o rezygnacji z przychodni podjęłam po odejściu dr Kańskiej, po kilku latach leczenia moich zwierząt (pies, kot, świnki morskie) i nie żałuję swojej decyzji. Nie polecam tej przychodni.
użytkownik
16.07.2012 (5 lat temu)
16.07.2012 (5 lat temu)
Cała nasza menażeria mówi TAK (4 koty i sunia). Szczególnie z Marcela polecamy dr Tomasza Seweryna. Zawsze poświęci nam wystarczajacą ilośc czasu i odpowie na wszelkie nurtujące pytania. To świetny specjalista i niezmiernie miły człowiek. Dziękujemy za opiekę.
użytkownik
27 maj (27 dni temu)
27 maj (27 dni temu)
Absolutnie nie polecam tej kliniki.
Sztuka dla sztuki, leczenie w ciemno, jak im sie wydaje, bez postawienia diagnozy...
Szczepienia przeciw bialaczce u kota jak sie okazalo wykonane nieprawidlowo,
Na badania labolatorykne chyba tylko i wylacznie mozna sie wybrac.
dr. Seweryn zle opisal zdjecie rtg. Bardzo mily dr, zyczliwy, to prawda
Duzo stazystow, niestety nie majacych odpowoednich umiejetnosci, Pani 'dr'nie potrafila nawet prawidlowo zaladowac kasety do rtg.
Zwierzak porzadnie sie wycierpial podczas 3tyg "leczenia" w ciemno co niestety tylko przeciagnelo jego cuerpienie i pogorszylo rokowanie.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin