test

Opinie o Mariusz Wróblewski, lekarz, Bytom, Żeromskiego 34

Korzystałeś z usług Mariusz Wróblewski, lekarz, Bytom, Żeromskiego 34 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Gość
Data: 2010-07-12 21:09

Wizyt: 544
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
12.07.2010 (8 lat temu)
12.07.2010 (8 lat temu)

Mariusz Wróblewski, lekarz, Bytom, Żeromskiego 34

Opinia o Mariusz Wróblewski, lekarz
Bytom, Żeromskiego 34

Kompletwnie olewa pacjenta, odnosi się do niego bez szacunku jakby robił łaske że pracuje i przede wszystkim jest niekompetenty. Nie polecam !
autor
23.10.2010 (8 lat temu)
23.10.2010 (8 lat temu)
Wizyta z NFZ w Sigma Bytom. Niegrzeczny, bezczelny. Choć byłam po zabiegu i miałam mieć kontrolę po miesiącu to odpowiedział, że szkoda mu jego punktów na mnie i mam przyjść za pół roku. I zaproponował wizyty prywatne...
autor
09.08.2011 (7 lat temu)
09.08.2011 (7 lat temu)
Zdecydowanie odradzam wizyty u tego lekarza. Zamiast wyjść do pacjenta traktuje go jak intruza, którego czym prędzej należy się pozbyć.
autor
25.03.2012 (6 lat temu)
25.03.2012 (6 lat temu)
"Lekarz", który minął się z powołaniem. Nieuprzejmy, bezczelny, żeby nie użyć innego słowa. Podczas mojej wizyty przyszedł pacjent, który był umówiony na konkretną godzinę, bardzo źle się czuł ale lekarz poszedł do domu bo podobno źle wpisali mu godziny przyjęć. Zrobił awanturę używając niecenzuralnych słów, obraził pielęgniarkę a człowiekowi z problemem kazał iść na izbę przyjęć!!! Brak słów.
autor
17.05.2012 (6 lat temu)
17.05.2012 (6 lat temu)
Czytając w/w komentarze stwierdzam
,że są nad wyraz kłamliwe.Dr jest wysokiej klasy chirurgiem i jest to opinia wielu pacjentów których miałem okazję poznać w szpitalu jak i w przychodni.Wszystkim znajomym i nie tylko polecam tego lekarza !
autor
24.06.2012 (6 lat temu)
24.06.2012 (6 lat temu)
ten tak zwany lekarz przyjmuje w czeladzi. pacjent jest umówiony na konkretną godzinę, ale on przesuwa jego kartę jak tylko pani z rejestracji przyniesie kartę pacjenta prywatnego. i bezczelnie mówi ,że pierwszeństwo mają prywatni, a jak sie nie podoba można zrezygnować z jego usług. Ludzie rezygnujcie, urologów jest wielu, można wybrać innego a ten niech straci wszystkich pacjentów i idzie żyć za zasiłek
użytkownik
17.09.2013 (5 lat temu)
17.09.2013 (5 lat temu)
a co to będzie jak pójdę na emeryturę? Dupcia mnie rozbolała, bo na głowę już nie patrzę i nie słucham swoich wywodów. Nie znam tego doktora, boję się iśc do niego, bo krzywdę mi zrobi. Jednak muszę spróbować, sam się przekonam, czy ptaszki ćwierkają nad ranem.
autor
14.11.2014 (4 lata temu)
14.11.2014 (4 lata temu)
Bezczelny i nieuprzejmy.Stwierdził,że szkoda mu punktów pomimo iż pacjent był po leczeniu onkologicznym i na wypisie z Gliwic był wpis "dalsze leczenie u lekarza prowadzącego". NIE POLECAM.
użytkownik
31 sty (17 dni temu)
31 sty (17 dni temu)
Potwierdzam opinie o złej jakości leczenia.To konował,takiemu powinno się odebrać uprawnienia do leczenia.Skazał mojego męża na wielkie cierpienie,które nie wiadomo jak się skończy. Przez dwa lata robił co pół roku USG i nie raczył powiedzieć o zmianach na nerce.Skończyło się usunięciem nerki.Są przerzuty.Odradzał bo cham na zwróconą uwagę stwierdził że pacjent miał pecha.Niech pamięta że karma wraca.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin