test

Opinie o Maxdent 2 gabinet stomatologiczny, Wrocław, al. gen. Hallera 4

Korzystałeś z usług Maxdent 2 gabinet stomatologiczny, Wrocław, al. gen. Hallera 4 ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Hanna
Data: 2011-01-22 13:43

Wizyt: 5052
Komentarzy: 8
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22.01.2011 (6 lat temu)
22.01.2011 (6 lat temu)

Maxdent 2 gabinet stomatologiczny, Wrocław, al. gen. Hallera 4

Opinia o Maxdent 2 gabinet stomatologiczny
Wrocław, al. gen. Hallera 4

Po 4-miesięcznym tradycyjnym leczeniu kanałowym "7" zdecydowano o kontynuowaniu leczenia pod mikroskopem, bez poinformowania mnie o zmianie ceny za usługę. Dawano mi tylko do zrozumienia, że takie leczenie jest bardzo drogie. Nową cenę (na moją prośbę) określono podczas kolejnej wizyty. Pani stomatolog (szefowa) bardzo stanowczo i dwukrotnie podkreśliła, że za mniej niż 900 zł dalszego leczenia nie będzie kontynuowała. Podwyżka wynosiła 100%. Zrezygnowałam.
użytkownik
02.08.2012 (5 lat temu)
02.08.2012 (5 lat temu)
Najwyzszy poziom usług,kulturalny troskliwy zespół lekarzy stomatologów,fachowość,takt ,szacunek do pacjenta,porady o profilaktyce,wspaniałe zyczliwe podejscie do leczenia dzieci,uwzględnianie czynnika psychologicznego -dbanie o bezstresowe leczenie.Serdecznie polecam gabinet pod kierownictwem dr.Marii Żukowskiej -Szyby
użytkownik
21.01.2017 (11 miesięcy temu)
21.01.2017 (11 miesięcy temu)
Wybielałam zęby w Maxdent przy Hallera i nie mogę o nich powiedzieć złego słowa. W gabinecie panuje przyjazna atmosfera więc moje strachy związane z wizytą u dentysty zniknęły. Nie sądziłam, że we Wrocławiu znajdę gabinet na takim poziomie. A po zabiegu czułam się jak gwiazda Hollywoodu
użytkownik
26.04.2017 (8 miesięcy temu)
26.04.2017 (8 miesięcy temu)
Jeśli o mnie chodzi to korzystałem z nowej technologii licówek, która tak naprawdę byłą dostępna tylko w tym gabinecie. To prawda, że trochę dopłaciłem, ale zabieg był całkowicie bezbolesny i jestem zdania, że na zębach nie powinno się oszczędzać.
użytkownik
15.05.2017 (8 miesięcy temu)
15.05.2017 (8 miesięcy temu)
Byłem zdziwiony z ilości nowych rozwiązań technologicznych jakie mają u siebie w gabinecie. Muszą mieć za sobą sporo szkoleń i kursów żeby być na bieżąco z takimi nowinkami.
użytkownik
20.06.2017 (6 miesięcy temu)
20.06.2017 (6 miesięcy temu)
Leczenie kanałowe nie należało do najprzyjemniejszych, ale czuję że byłam pod dobrą opieką. Gabinet jest nowoczesny, a obsługa troszczy się o pacjenta. Polecam
użytkownik
27.07.2017 (5 miesięcy temu)
27.07.2017 (5 miesięcy temu)
Jeszcze nie spotkałam się z takim gabinetem gdzie pracownicy byliby na bieżąco ze wszystkimi nowinkami ze świata stomatologii, a tu się okazało że chodzą na szkolenia i sami się kształcą w tym kierunku. Teraz już wiem w jaki sposób wyprzedzają konkurencję, która ewidentnie mści się wystawiając negatywy bez pokrycia...
użytkownik
3 sty (15 dni temu)
3 sty (15 dni temu)
Licówki mają cieniutkie i nie musiałam wcześniej preparować zęba ze względu mniej inwazyjną metodę, z którą się spotkałam po raz pierwszy jak na razie... Udało się dzięki temu oszczędzić sporo stresu...

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © najlepszyfachowiec.pl | regulamin