test

Opinie o MEDVET Henryk Stanik Lekarz Weterynarii, Nowy Targ, Waksmundzka 180a

Korzystałeś z usług MEDVET Henryk Stanik Lekarz Weterynarii, Nowy Targ, Waksmundzka 180a? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Ad
Data: 2011-04-30 17:51

Wizyt: 22337
Komentarzy: 27
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
30.04.2011 (7 lat temu)
30.04.2011 (7 lat temu)

MEDVET Henryk Stanik Lekarz Weterynarii, Nowy Targ, Waksmundzka 180a

Opinia o MEDVET Henryk Stanik Lekarz Weterynarii
Nowy Targ, Waksmundzka 180a

Bardzo dobry lekarz :) Bardzo polecam ;) Zawsze pomocny, można zadzwonić w każdej chwili i zawsze uzyska odpowiedź na pytanie. Bardzo dobrze przeprowadza operacje zwierzakom :)
użytkownik
16.06.2011 (7 lat temu)
16.06.2011 (7 lat temu)
Polecam szczerze. Pełen empatii dla zwierząt. Nie przekreśla z góry swojego pacjenta, tylko próbuje pomóc. Jestem mu wdzięczna. Chociaż nie udało nam się mojego psiaka uratować, to wiedziałam, że robi wszystko, aby mu pomóc.
użytkownik
09.08.2011 (6 lat temu)
09.08.2011 (6 lat temu)
Bardzo dobry lekarz. Na urlopie w górach mój psiak zachorował. Tzw. "miejscowi" polecili mi dr H. Stanika. Doktor wspaniale zajął się "pacjentem", po kilku dniach piesek biegał jak nowonarodzony a po przepisanych lekach u psa zniknęły dolegliwości, które dokuczały mu od szczeniaczka. Profesjonalizm, empatia, wspaniałe podejście do zwierząt - to cechuje dr H. Stanika. Jedyny problem jest taki, że ciężko zastać doktora, z reguły trzeba się umówić telefonicznie. To jednak tylko potwierdza moje wcześniejsze słowa - jak doktor jest dobry, to ludzie o tym wiedzą i często go wzywają do swoich zwierzaków. Gdybym mieszkała bliżej z pewnością korzystałabym z usług tego weterynarza.
użytkownik
26.09.2011 (6 lat temu)
26.09.2011 (6 lat temu)
chcąć pozostac anomimowy dla tego weterynarza nie podam konkrretów. Negatyw wystawiam dlatego iż- telefonicznie ustala podaje jedna cene na miejscu zupełnie inna nawet 100% więcej nieładnie nieprofesjonalnie wręcz chamsko. Usługi wykonuje tzw po łebkach i jest nieuprzejmy dla klienta. Najciekawszeteraz choć ogłasza się wszedzie ze jest całodobowy to podejdź tam wieczorem osobiście doświadczyłam tego i był bardzo nieuprzejmy wręcz miał pretensje o której sie przychodzi- nic nie powiedziałam tylko pomyślałam oj ty xxxx xxxx masz napisane ze działasz całodobowo a ja faktycznie zrobiłam bład bo mogłam dać zarobic komu innemu komu kto przyjmie mnie z uśmiechem i przyjemnością- zdecydowanie odradzam!!! zwykły xxxx z tego pana
użytkownik
02.03.2012 (6 lat temu)
02.03.2012 (6 lat temu)
Bardzo dobry lekarz. Nawet kiedy przyjechałam kilka razy po 13.00 to przyjął mnie i mojego pieska bez problemu. Nie bardzo rozumiem opinię Basi - to, że weterynarz pracuje całodobowo to przecież jest oczywiste, że chodzi o nagłe przypadki zagrażające życiu zwięrzecia, a nie tam nasze byle widzi mi się. Miałam do czynienia także z innymi weterynarzami, a tego mogę polecić z czystym sumieniem. Mogę dodać, że od kilku lat dosyć często u niego bywam, gdyż mój pies ma powracające problemy ze zdrowiem. A to, że bierze pieniądze, no cóż - nie wymagajmy od człowieka, żeby działał charytatywnie...
użytkownik
26.04.2012 (6 lat temu)
26.04.2012 (6 lat temu)
Weterynarz, ktory nie umie rozróżnić anemii od zatrucia. Straciłam przez tego partacza ukochanego psiaka. Robił zabieg i odmówił podania kroplowki, bo procz "anemii" upatrywal skretu jelit. zakazał podawac picia na surowo, psinka odeszla po ogromnym cierpieniu na rekach :((( . Byla dorodnym , mlodym 8 mscznym szczeniaczkiem. Nie polecam, absolutnie !!!
użytkownik
26.04.2012 (6 lat temu)
26.04.2012 (6 lat temu)
Weterynarz, ktory nie umie rozróżnić anemii od zatrucia. Straciłam przez tego xxxx ukochanego psiaka. Robił zabieg i odmówił podania kroplowki, bo procz "anemii" upatrywal skretu jelit. zakazał podawac picia na surowo, psinka odeszla po ogromnym cierpieniu na rekach :((( . Byla dorodnym , mlodym 8 mscznym szczeniaczkiem. Nie polecam, absolutnie !!!
użytkownik
14.08.2012 (5 lat temu)
14.08.2012 (5 lat temu)
Moja opinia jest pozytywna ponieważ ;dobra diagnoza,profesjonalnie przeprowadzony zabieg,oraz opieka pooperacyjna !!!!dyzpozycyjność dla pacjętów i grzeczność!!!! POLECAM
użytkownik
13.03.2013 (5 lat temu)
13.03.2013 (5 lat temu)
To nie jest weterynarz tylko xxxxxx patrzy tylko aby jak najwiecej wyciagnąć i utrzymuje zwierzę przy zyciu nie zważając na jego cierpienia i męki.
użytkownik
13.10.2014 (3 lata temu)
13.10.2014 (3 lata temu)
Patrza,by wyciagnac jak najwiecej pieniedzy. Juz dwa moje zwierzatka tak probowali na sile ratowac, a golym okiem widac bylo,ze nie przezyja...! I zdechly w meczarniach...
użytkownik
14.10.2014 (3 lata temu)
14.10.2014 (3 lata temu)
Absolutnie nie polecam.
W wyniku niekompetencji lekarzy z lecznicy Medvet o mało nie straciłam zwierzaka. Podjęli się sterylizacji królicy. Po zabiegu zwierzak przez trzy dni nie ruszył się z miejsca, nie pił, nie jadł. Jakoś doszedł do siebie. Antybiotyk został podany wyłącznie w dniu zabiegu. Kilka tygodni póżniej zaobserwowalam na brzuchu zwierzaka ropiejącą bulkę i zabarwiony krwią mocz. Zwrociłam się do lecznicy w Krakowie. W ranie pozostał jeden szew, podali królikowi antybiotyk. Po kilku dniach nie było żadnej poprawy, po konsultacji z chirurgiem stwierdzono,że natychmiastowa operacja jest konieczna. Okazało się,że lekarze podczas usuwania ropienia stwierdzili,ze królik nie jest wysterylizowany, nadal miał macice oraz jajniki. Ropień dotyczył zarówno jednego z rogów macicy jak i jelit oraz żołądka. Na szczęście cała operacja się udała i królik wyszedł z tego cało. Ale tylko dzięki doświadczonym lekarzom weterynarii. Po całej sytuacji skontaktowałam się z lecznicą, gdzie lekarz stwierdził, że nie popełnili żadnego błędu w sztuce lekarskiej i nijak nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności.
Jeśli zależy wam na zwierzaku, nie zaprowadzajcie go do tej lecznicy. Niesamowita niekompetencja, arogancja. O niewystawianiu paragonów ani podpisywaniu zgody przed jakimkolwiek zabiegiem nie wspomnę. Liczą się jedynie pieniądze, co potwierdzają opinie innych klientów. Mój przypadek nie jest jedyny. Sprawa została zgłoszona do Małopolskiej Izby Lekarsko Weterynaryjnej.
NIE POLECAM
użytkownik
22.12.2017 (5 miesięcy temu)
22.12.2017 (5 miesięcy temu)
Witam serdecznie. Mam kilka pytań, bo źmierzam złożyć skargę do izby weterynaryjnej w Tarniowie. Proszę o kontakt [email protected] Czekam na maila
użytkownik
14.10.2014 (3 lata temu)
14.10.2014 (3 lata temu)
Absolutnie nie polecam.
W wyniku niekompetencji lekarzy z lecznicy Medvet o mało nie straciłam zwierzaka. Podjęli się sterylizacji królicy. Po zabiegu zwierzak przez trzy dni nie ruszył się z miejsca, nie pił, nie jadł. Jakoś doszedł do siebie. Antybiotyk został podany wyłącznie w dniu zabiegu. Kilka tygodni póżniej zaobserwowalam na brzuchu zwierzaka ropiejącą bulkę i zabarwiony krwią mocz. Zwrociłam się do lecznicy w Krakowie. W ranie pozostał jeden szew, podali królikowi antybiotyk. Po kilku dniach nie było żadnej poprawy, po konsultacji z chirurgiem stwierdzono,że natychmiastowa operacja jest konieczna. Okazało się,że lekarze podczas usuwania ropienia stwierdzili,ze królik nie jest wysterylizowany, nadal miał macice oraz jajniki. Ropień dotyczył zarówno jednego z rogów macicy jak i jelit oraz żołądka. Na szczęście cała operacja się udała i królik wyszedł z tego cało. Ale tylko dzięki doświadczonym lekarzom weterynarii. Po całej sytuacji skontaktowałam się z lecznicą, gdzie lekarz stwierdził, że nie popełnili żadnego błędu w sztuce lekarskiej i nijak nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności.
Jeśli zależy wam na zwierzaku, nie zaprowadzajcie go do tej lecznicy. Niesamowita niekompetencja, arogancja. O niewystawianiu paragonów ani podpisywaniu zgody przed jakimkolwiek zabiegiem nie wspomnę. Liczą się jedynie pieniądze, co potwierdzają opinie innych klientów. Mój przypadek nie jest jedyny. Sprawa została zgłoszona do Małopolskiej Izby Lekarsko Weterynaryjnej.
NIE POLECAM
użytkownik
18.11.2014 (3 lata temu)
18.11.2014 (3 lata temu)
To jest rzeźnik,oszust i naciągacz.Absolutnie nie polecam .Między innym podobno wykonał RTG jamy brzusznej mojemu psu i go z operował , a jak poprosiłam o zdjęcia tego Rtg to oświadczył, że jego aparat nie robi zdjęć tylko on ma to na monitorze dlatego, że koszt zdjęcia to byłby 700zł i nikt by nie zapłacił.Nie wierzę,że postawił prawidłową diagnozę, a pocioł mi psa i zadał mu tylko cierpinia, a mi przeczyścił kieszeń w sumie na około 700zł .
użytkownik
05.02.2015 (3 lata temu)
05.02.2015 (3 lata temu)
lekarz lepszy od innych w okolicy, mamy dwa koty i psa, od 11 lat jeździmy tylko tu i jesteśmy bardzo zadowoleni, solidnie wykonywana praca i diagnoza, poza tym tak dobrze wyposażonej kliniki nie widzieliśmy nawet w Krakowie. POLECAMY i wielki plus za dyspozycyjność 24h
użytkownik
05.02.2015 (3 lata temu)
05.02.2015 (3 lata temu)
POLECAM - trafiłem do kliniki z polecenia znajomych, szybka diagnoza, profesjonalne podejście, bardzo nowocześnie wyposażony szpital dla zwierząt - nic dodać nic ująć - polecam tego weta
użytkownik
26.06.2015 (2 lata temu)
26.06.2015 (2 lata temu)
wystawiam pozytywa - wszyscy lekarze z okolicy nie odbierali w święta, ten odebrał i przyjął mnie bezproblemowo, rzetelna wiedza aż miło, najlepszy lekarz weterynarii w okolicy bez dwóch zdań
użytkownik
04.04.2016 (2 lata temu)
04.04.2016 (2 lata temu)
Neutral tylko za kompetencje i doświadczenie pana Henryka Stanika który zresztą i tak w porównaniu do lat wcześniejszych dużo się popsuł w jakości wykonywanych usług. Tymczasem jego najmłodszy synalek (który został weterynarzem chyba tylko dlatego że tata nim jest, bo żadnej pasji i zamiłowania do zwierząt w nim nie ma) to totalna porażka. Zacznijmy od tego że gówniarz jest po prostu chamski dla innych ludzi (nawet dla osób dużo starszych od siebie) - więc czego możemy po nim oczekiwać w kwestii zwierząt... Wszystko ogranicza się do położenia zwierzęcia na stół i "otworzenia go" i skasowania klienta - nie tędy droga... Trochę zainwestowali w sprzęt i się tym strasznie szczycą, ale też nie wystawiają rachunków. Jezeli już któś koniecznie chce skorzystać z ich usług to tylko do ojca - syna serdecznie odradzam. Najlepiej jednak do jakiejś lecznicy w Krakowie - sprzęt ten sam a usługi o 3 klasy wyższe. Z tego co wiem syn przyjmuje w Harklowej a ojciec w Nowym Targu.
użytkownik
02.08.2016 (rok temu)
02.08.2016 (rok temu)
my jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy każdemu, fachowiec jakich w Krakowie nie ma co szukać - te wszystkie opinie negatywne są funta kłaków niewarte i zupełnie oderwane od rzeczywistości,
użytkownik
05.08.2016 (rok temu)
05.08.2016 (rok temu)
byłam na zdjęciu RTG - wszystko cyfrowo, wykonane zdjęcia w bardzo wysokiej rozdzielczości i dostaliśmy wszystko na płytce, diagnoza bezbłędna, zabieg udany Roxi wraca do zdrowia..straszne te niektóre opinie jak czytam, dziwne że kiedy nie przyjadę klientów jest pełno i każdy zadowolony ale faktycznie - lepiej umawiać się na telefon.. polecam klinikę
użytkownik
08.11.2016 (rok temu)
08.11.2016 (rok temu)
trafiliśmy z naszym ukochanym psiakiem do kliniki dr Stanika okazało się że pies ma złamaną łapę w kilku miejscach zastosowano nowoczesną metodę implantu pies już na drugi dzień stawał na chorą łapę wszystko się szczęśliwie zakończyło jeszcze raz wyrazy wdzięczności dla lekarzy z medvet
użytkownik
01.02.2017 (rok temu)
01.02.2017 (rok temu)
polecamy jak tylko możemy i komu możemy, nie zawiedliśmy się i już kilka dobrych lat obaj doktorzy prowadzą nasze psy, polecamy bez wahania, jeździliśmy do Krakowa, do Myślenic, do Katowic - szkoda było naszego czasu i pieniędzy - a też nikt nam nie powiedział z innych lokalnych lekarzy, że jest ktoś taki jak pan Henryk i pan Michał, wogóle medvet - w końcu znaleźliśmy i pojechaliśmy do Harklowej i tak już zostało - diagnostyka jest na najwyższym poziomie, leczenie skuteczne i nic więcej nie oczekujemy, wiedza lekarzy jest ogromna..polecamy jeszcze raz
użytkownik
12.03.2017 (rok temu)
12.03.2017 (rok temu)
A ja tam jestem zadowolony - blisko, kompleksowo, nie buli sie jak w Krakowie czy Myślenicach, oczytaliśmy się głupot w internecie i pojechaliśmy na rezonans do Krakowa - okazało się że wycyckali nas z pieniędzy i powiedzieli to samo co w Harklowej bez drogich niepotrzebnych badań, od tamtej pory nie kombinujemy..polecamy jak najbardziej
użytkownik
12.03.2017 (rok temu)
12.03.2017 (rok temu)
jestem zadowolona i w sumie za każdym razem załatwiam wszystko od ręki, to nie prawda że nie można się dodzwonić i normalnie wizyty umówić - jakoś nigdy nie miałam z tym problemu,,wystawiam opinię pozytywną i polecam
użytkownik
20.03.2017 (rok temu)
20.03.2017 (rok temu)
polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam, polecam,

straszna głupota wpisywać minimum 170 znaków...ale lekarzy polecam
użytkownik
07.04.2017 (rok temu)
07.04.2017 (rok temu)
Wyrazy wdzięczności Dla Panów Doktorów z Medvet URATOWANIE I OPIEKĘ naszego najlepszego przyjaciela ATOSA najlepsi lekarze oraz nowoczesny sprzęt.
użytkownik
06.05.2017 (rok temu)
06.05.2017 (rok temu)
Witam, jestem zadowolony z obsługi w klinice MEDVET w Harklowej, nowoczesny sprzęt, wszelkie potrzebne badania zrobione na miejscu, szybkie wyniki i trafna diagnoza, skuteczne leczenie - nic dodać nic ująć, Max dostał smakołyk gratis za dzielne zachowanie podczas badania - polecam

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najlepszyfachowiec.pl | regulamin