test

Opinie o Merkury 1. Stich P., Kraków, Na Kozłówce 16

Korzystałeś z usług Merkury 1. Stich P., Kraków, Na Kozłówce 16? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Korneli
Data: 2017-08-28 07:04

Wizyt: 55
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28 sie (2 miesiące temu)
28 sie (2 miesiące temu)

Merkury 1. Stich P., Kraków, Na Kozłówce 16

Opinia o Merkury 1. Stich P.
Kraków, Na Kozłówce 16

Witam! widziałem że ostatnio Merkury 1. Stich P. poszukuje kogoś do pracy . Czy atmosfera jest dobra? Jaką dają umowę? Czy płacą na czas?
Autor: Reklama
28 sie (2 miesiące temu)

Merkury 1. Stich P., Kraków, Na Kozłówce 16

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Kraków

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
Specjalista ds. Sprzedaży w firmie Hotelsystems
Poszukujemy wykwalifikowanego pracownika na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży w firmie internetowej z branży hotelarskiej "Hotelsystems.pl". Zadania: Kontakt z klientami Sprzedaż produktów firmy - systemy rezerwacji, moduły, strony internetowe Aktywne pozyskiwanie nowych klientów b...
Kraków
11:36
Junior PHP Developer
* * TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT. Dla naszego Klienta, lidera branży e-commerce, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce, kt&o...
Kraków
wczoraj 9:20
Specjalista ds. finansowych
Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste:Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy StefczykaNajpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby oraz będziesz umiał doradzić najlepsze rozwiązaniaZrobisz to zarówno bezpośrednio jak i telefonicznie - ...
Kraków
wczoraj 9:18
OPIEKUNKA Seniorki - Merzig - Premia Świąteczna
Dla firmy partnerskiej Aktivmed24 poszukujemy Opiekunów/Opiekunek Seniorów na terenie Niemiec.Zapraszamy do legalnej i bezpiecznej pracy kandydatów z całej Polski! Miejscowość: Merzig. Oferta od zaraz. Zlecenie: Opieka nad Panią w wieku 86 lat, 50 kg wagi i 150 cm wzrostu.Podopi...
Kraków
wczoraj 9:12
Młodszy analityk ds. finansowych
Młodszy analityk ds. finansowychKrakówNR REF.: 1094326Opis stanowiska:procesowanie danychanaliza rozliczeń międzyokresowych,zapewnienie wsparcia w codziennej pracy poprzez wykonywanie analiz i raportowania w procesach finansowych,kontrola, planowanie, analiza należności,Wymagania:bardzo dobra...
Kraków
wczoraj 9:04
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin