test

Opinie o Miller Krzysztof Gabinet Weterynaryjny, Bochnia, Solna Góra 22

Korzystałeś z usług Miller Krzysztof Gabinet Weterynaryjny, Bochnia, Solna Góra 22? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Mateusz
Data: 2015-02-02 10:54

Wizyt: 5972
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
02.02.2015 (2 lata temu)
02.02.2015 (2 lata temu)

Miller Krzysztof Gabinet Weterynaryjny, Bochnia, Solna Góra 22

Opinia o Miller Krzysztof Gabinet Weterynaryjny
Bochnia, Solna Góra 22

Nieprofesjonalny i lekceważący stosunek do zwierzęcia. Stawianie diagnozy "na oko" i brak poparcia jej badaniami laboratoryjnymi, USG, morfologia. Na moje pytanie o to czy mógłby je przeprowadzić odpowiedź "a po co". Po kilku dniach takiego "leczenia", które opierało się jedynie na podawaniu zastrzyków przeciwbólowych, stan psa się pogarszał, więc zdecydowałem się na wizytę i innego lekarza weterynarii. Tam po wykonaniu badań, morfologia, USG, okazało się że pies jest w fatalnym stanie: żółtaczka, wodobrzusze, leukocytoza, powiększona wątroba, niewydolność nerek na skutek skrajnego odwodnienia. Badania wykluczyły diagnozę stawianą przez lek. wet. Millera! Niestety psa nie udało się już uratować. Gdyby od razu zostało wdrożone profesjonalne leczenie być może nadal by biegał po podwórku...
użytkownik
6 kwi (7 miesięcy temu)
6 kwi (7 miesięcy temu)
Prawdziwy profesjonalista.Dzięki prawidłowej diagnozie i leczeniu mój pies został uratowany,chociaż wcześniej inny lekarz postawił na nim przysłowiowy krzyżyk. Polecam!
użytkownik
6 kwi (7 miesięcy temu)
6 kwi (7 miesięcy temu)
Dlaczego pisze Pan nieprawdę?!Pies padł na wskutek leczenia przez blisko tydzień przez konkurencyjną lecznicę,a nie mojego leczenia.Oto fakty:zostałem wezwany na wizytę domową do 2,5 letniej suki owczarka niemieckiego.Objawy:stan ogólny dobry,ciepłota 38,0,węzły chłonne podkolanowe niepowiększone,suka pije wodę,brak defekacji,brak objawów odwodnienia,brak bolesności nerek,ból małego stopnia brzy omacywaniu powłok brzusznych.Obok kojca twarde,kredowe masy kałowe.Leczenie 1dnia:No-Spa i.m,Vetahepar i.m.Betamox s.c.,olej parafinowy 30ml per os,2dnia-Pańska rodzina informuje o znacznej poprawie,No-Spa,Vetahepar,Olej parafinowy,zalecenia:wlew doodbytniczy ciepłej wody, 3dzień-ponownie zostałem poinformowany o poprawie stanu zdrowia,No-Spa,Betamox,Vetahepar,olej parafinowy,zalecenia:wlew doodbytniczy ciepłej wody.Na tym zakończyłem leczenie.W razie pogorszenia stanu zdrowia,Pańska rodzina miała mnie o tym niezwłocznie poinformować.Nigdy jednak tego nie uczyniono.Dlaczego/tak jak Pana prosiłem/nie napisał Pan skargi do Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej? lub oddał sprawę do Sądu? gdzie udowodniłbym absurdalne zarzuty i brak mojej winy.Natomiast szkaluje Pan moje dobre imię za pośrednictwem internetu,gdzie bronić się nie mogę?!Moja terapia była właściwa a zastosowane leki nie mogły spowodować opisanych przez Pana zmian.W najmniejszym stopniu nie przyczyniłem się do śmierci Pańskiego psa!
użytkownik
11 kwi (7 miesięcy temu)
11 kwi (7 miesięcy temu)
Doskonały specjalista od psów i kotów,z wyjątkowym podejściem do zwierząt.Początkowo leczyłam zmiany skórne u psa i chore uszy u kota w innej lecznicy ale bez efektu.Dr Miller po dokładnym badaniu postawił prawidłową diagnozę i wdrożył odpowiednie leczenie.Jestem zadowolona z usług.Polecam!
autor
22 sie (2 miesiące temu)
22 sie (2 miesiące temu)
Nie szkaluję dobrego imienia, a jedynie wystawiam opinię, bo do tego właśnie służy ten portal. Z tego co wiem jest Pan zastępcą w/w Rzecznika, więc składanie tego typu skargi jest pozbawione jakiegokolwiek sensu. Nigdzie też nie napisałem, że stosowana terapia i leki spowodowały te zmiany, a jedynie że jak widać nie przyniosła ona żadnego skutku, proszę czytać ze zrozumieniem i nie przeinaczać moich słów. Nikt nie informował także o znacznej poprawie stanu psa, więc teraz to pan pisze nieprawdę.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

3 Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Oferty pracy z miejscowosci Bochnia

Tytuł ogłoszenia Gdzie?
PRACOWNIK BIUROWY
Miejsce pracy: Bochnia Opis Stanowiska: Do Osoby zatrudnionej w tym dziale będzie należało m. in. : • Obsługa klientów w zakresie sprzedaży, • Przygotowywanie ofert sprzedaży, • Pozyskiwanie nowych klientów, • Bieżąca analiza rynku oraz pozyskiwanie wiedzy nt. warunków funkcjonowania klie...
Bochnia
wczoraj 1:50
Magazynier
Zadania:Rozładunek dostaw towaruZaładunek dostaw do wysyłkiSprawdzanie dostawWymagania:Dyspozycyjność od poniedziałku do piątkuDyspozycyjność do pracy na dwie zmiany 7-15 lub 8-16Chęć do pracyOferujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasowąPracę do końca roku z możliwością przedłużeniaNu...
Bochnia
16 lis
PRACA праца Аператар / аператар вытворчай машыны
oferta pracy operator /operatorka maszyny produkcyjnej Praca 3zmiany (6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00 i 22:00 - 6:00) Miejsce pracy32-709 Drwinia Polska Obowiązki: pakowanie kopert z linii produkcyjnej, obsługa maszyny produkcyjnej Więcej informacjie-mailem: ...
Bochnia
16 lis
PRACA job offer operator / operator of the production machine
oferta pracy operator /operatorka maszyny produkcyjnej Praca 3zmiany (6:00 - 14:00, 14:00 - 22:00 i 22:00 - 6:00) Miejsce pracy32-709 Drwinia Polska Obowiązki: pakowanie kopert z linii produkcyjnej, obsługa maszyny produkcyjnej Więcej informacjie-mailem: ...
Bochnia
16 lis
Magazynier
Zadania: Rozładunek dostaw towaru Załadunek dostaw do wysyłki Sprawdzanie dostaw Wymagania: Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku Dyspozycyjność do pracy na dwie zmiany 7-15 lub 8-16 Chęć do pracy Oferujemy: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę... ...
Bochnia
15 lis
Wszelkie prawa zastrzeżone ©najlepszyfachowiec.pl | regulamin